Camping Autocamp Oaza ***

Autocamp Oaza

12 reviews over Camping Autocamp Oaza in het Nederlands

ideaal voor Sarajevo, maar niet langer

David, 17-8-2017

Het sanitair van de camping werd vernieuwd en is ok. Grote plekken die je vrij kan kiezen. Toch vind ik dit geen camping om langer te verblijven. We stonden er in het weekend en er vonden verschillende trouwfeesten plaats. De camping ligt in het nabijgelegen Illidza waar je de tram kan nemen naar het centrum van Sarajevo. Er is ook een goed restaurant bij de camping.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping voor bezoek Sarajevo

Marcel, 15-8-2015

Zoals op de oude foto's herken ik de camping niet meer. Er staat een nieuw sanitair gebouw en een nieuw restaurant. Daarnaast een prachtig kunstgrasveld om te voetballen. Verder stelt de camping niet zoveel voor. In ieder geval geen camping voor een lang verblijf. Er zijn geen afgebakende plaatsen op het grote terrein. Er zal altijd wel een plek zijn waar je kunt staan. Stroomkasten zijn er niet veel. Terrein is netjes. Eten kan in het spotgoedkope zeer moderne restaurant. Het eten is goed en zelf koken is waarschijnlijk duurder. 's ochtends kan je ook gebruik maken van het ontbijtbuffet in het restaurant. Veel campinggasten staan er maar een paar dagen om de stad te bezoeken (zeer de moeite waard!). O ja, douches waren lauw, koud, warm, geen peil op te trekken. De boel was nog een beetje in aanbouw. Gratis Wi-fi in de omgeving receptie. In Sarajevo veel moskeeën met uiteraard af en toe geschal door de luidsprekers. Zo werden wij 's ochtends om 04.55 uur gewekt door een gebed?
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Camping volop in ontwikkeling

Marianne, 19-7-2015

Ruime plaatsen, relatief weinig stroomkasten. Splinternieuwe sanitaire voorzieningen. Wel douchegordijnen en geen toiletpapier. Regelmatig koud douchewater. Supermarkt is buiten de camping vlakbij. Centrum gemakkelijk bereikbaar, zie tip. In het pas geopende restaurant op de camping kun je uitstekend eten !! Prijs/ kwaliteit is prima! Op de camping is een tennisbaan en een zgn ' voetbalkooi', ook nieuw.

Camping ligt in een buitenwijk aan de zuidwestkant van Sarajevo. Medewerkers van de camping zijn vriendelijk en de receptie is 24x 7 open. Voor jonge kinderen staan er enkele verouderde speeltoestellen. Camping maakt in het geheel een verzorgde indruk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

prima camping

ingrid, 20-8-2014

Twee dagen op de ze camping gestaan. Op de camping wordt druk gebouwd aan een nieuwe receptie en restaurant. Nu was de binnenkomst op de camping rommelig. Een speeltuin waar niet veel van over was. Bloembakken vol onkruid en rommel. De toiletgebouwen zijn nieuw en schoon. Helaas koud water bij de douche, maar misschien had ik gewoon pech. Brood kon je net buiten de camping halen. Sarajevo goed te bereiken met bus en tram. veel ruimte op de camping en veel bomen voor schaduw. Zowel gras als grindplaatsen zodat je zelf kan kiezen wat prettig is. Veel ruimte. Meteen naast de camping staat een moskee. Om 5 uur ('s nachts) werden we wakker van de oproepen tot gebed. Maar aan de andere kant is dat iets wat bij het land hoort.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Camping is opgeknapt

Martine, 22-6-2014

Ondanks de negatieve beoordelingen over het sanitair, besloten we toch naar deze camping te gaan. Gelukkig maar, want de toiletten en douches waren juist opgeknapt. Gloednieuw sanitair, het zag er prima uit. De camping is echt een aanrader: met de tram kun je makkelijk naar de stad. We hebben een aantal prachtige dagen gehad!
Gereisd met partner in januari 2014

duur voor gegeven kwalieteit,

willy.naert, 2-11-2013

Sanitair blok niet centraal gelegen ,bevind zich rechtse kant op einde inrit laan,dus ver voor een kant camping.Meer dan helft douches en wc werken niet goed.lange kabel nodig voor aansluiting electrieciteit

Onderhoud camping slecht(gras niet afgereden--10cm hoog) .

Moesten ook passen afgeven aan receptie,kregen ze wel terug bij voorafbetaling.

Duur voor tijd van het jaar(begin mei)

Uitstekend voor bezoek sarajevo,tramhalte op 10min .

Is enige camping rond sarajevo

Gereisd met partner in mei 2013

Mistroostige camping

marianne-louise, 9-9-2013

Camping Oaza heeft zeer slecht onderhouden sanitair. Wel schoon, maar uit het jaar 0 en veel kapot. De stopcontacten voor de caravan zitten allemaal bij elkaar dus moet je relatief dicht bij elkaar gaan staan of een hééél lang snoer hebben. We moesten ons paspoort inleveren maar dit wilden we niet. Toen hebben we van tevoren betaald en dat was goed. Maar omdat we met een creditcard betaalden werd hiervoor een extra bedrag gerekend.
Gereisd met partner in mei 2013

Slecht onderhouden,dure camping

Betty, 21-7-2013

Vuil, kapot sanitair. Bloembakken die kapot zijn en vol onkruid staan. Prijs kwaliteit echt een zware onvoldoende! 25 euro betaald voor camper. Wel mogelijkheid om van daar bus te nemen naar Sarajevo.
Gereisd met partner in juli 2013

Verhouding prijs/kwaliteit te hoog

kris, 3-7-2013

Camping op 12 km van Sarajevo. Goed gelegen voor bezoek aan Sarajevo. Op ca 1 km van camping is eindpunt van tramlijn. Sanitair is wat verouderd, maar wel zuiver. Wifi enkel in receptie/restaurantgebouw.

Uitgestrekte camping, gras met veel bomen voor schaduw. Goed toegankelijk, ook voor campers en caravans. Bewegwijzering kan beter.

Wij betaalden voor 1 nacht voor camper, 2 personen en elektrische aansluiting 22.5 Euro. In vergelijking met andere campings (15-18 Euro) in Bosnië lijkt mij dit vrij duur. Iets meer service: bvb info om Sarajevo te bezoeken zoals plannetje met weg naar tramhalte, tramlijn ...

Gereisd met partner in juni 2013

de enige camping bij Sarajevo

hanevrouw, 9-11-2012

Grote camping met veel schaduwrijke plaatsen. Het sanitair is schoon maar heel erg verouderd, tegels zijn van de wanden, voornamelijk hurk toiletten, douchekoppen zijn erg slecht water komt vanuit alle kanten behalve de goede en zoals eerder genoemd toilet/ douche gebouwen liggen niet erg centraal. Speeltuin aanwezig. Wasmachines aanwezig. Wifi internet is aanwezig maar alleen in de buurt van de receptie/ restaurant. Vriendelijk personeel. Het restaurant sluit al erg vroeg (op 1 avond zelfs al rond 21 uur, erg jammer als je nog wat wilt gaan drinken)

De camping ligt aan de rand van de stad Sarjevo op een minuut of 10 lopen is een tramstation vanaf daar is het ongeveer 20 minuten rijden tot het centrum.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Autocamp Oaza in Sarajevo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Autocamp Oaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Autocamp Oaza scoort een 6.98 uit 10 op basis van 14 reviews.