Camping Auto kamp Jajce *****

7,8

12 reviews over Camping Auto kamp Jajce in het Nederlands

rustige camping

David, 17-8-2017

Mooie camping om het binnenland van Bosnië te verkennen. De plaatsen zijn ruim en de camping ligt vlakbij een aantal meren. De ontvangst was vriendelijk. Het sanitair is een beetje verouderd maar wordt wel regelmatig schoongemaakt. Er is ook een restaurant op de camping waar je goedkoop en goed kan eten.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Ik kom hier niet meer

Marcel, 21-8-2016

Camping ligt aardig. Er is ook geen keuze overigens. Ronduit smerig was de plek waar je het toilet van camper/caravan kon legen! Hier wordt je ziek van! Een toiletpot in de buitenlucht, te ranzig voor woorden. Nee ik kom hier nooit meer.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Campingplaatsen uitstekend

Yvonne, 11-8-2016

Mooie staan plaatsen vriendelijke mensen en een prachtige omgeving, het sanitair vies en kapot bij de heren alleen koud water.
Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie prima camping in het midden van Bosnie.

Trudy, 11-7-2016

Prima camping om enkele dagen door te brengen. Restaurant had zeer ruime openingstijden en was heel goed en goedkoop. Vriendelijke ober die in het Engels wat over het land kon vertellen. Zeer mooi meer in de nabije omgeving. Heerlijk om te wandelen in de parkachtige omgeving met de vele watermolens. Camping ligt enkele km van Jajce. Dit is een stadje met kasteel wat zeker het bezichtigen waard is: Grad Jajce. Ideale camping als je van Zagreb naar Mostar wilt rijden.
Gereisd met partner in mei 2016

prima camping

ingrid, 20-8-2014

wij hebben 3 nachten op deze camping gestaan. Je kon de camper neer zetten waar je maar wilde. Er waren weinig gasten dus we konden kiezen voor een rustige plek. Sanitair was netjes en schoon. Er is een restaurantje aanwezig. Wij hebben er niet gegeten. Brood moesten we een stukje voor fietsen, maar goed te doen. Vlak bij een mooi meer. Helaas niet kunnen zwemmen vanwege het weer, weet ook niet of je er sowieso wel kan zwemmen. Vlak bij het plaatsje Jajce met de mooie waterval.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Een aanrader!

Ad en Betty, 17-7-2013

Wij waren hier met de mobilhome op rondreis door de Balkan.

Camping ligt op 6 km van jajce. Prachtig stadje.

Gereisd met partner in juli 2013

Goede camping

kris, 3-7-2013

Camping gelegen in mooie omgeving, vlak bij de watermolens aan de rivier. Ligt op 5 km afstand van Jajce.

Mooie zuivere camping, ruime grasvelden met vrij goed onderhouden sanitair. Personeel is behulpzaam. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Op camping is een klein restaurant, waar men lekker kan eten aan zeer redelijke prijzen. Verzorgde en vriendelijke bediening.

Gereisd met partner in juni 2013

Fantastische camping voor een paar dagen

Petra , 27-10-2012

Wij zijn op doorreis door Boschnie-Herzegovina een paardagen op deze camping geweest, was echt prima.

Er wordt niet moeilijk gedaan over waar je gaat staan, toen wij er waren was er plaats genoeg. Sanitair was keurig schoon en fris. Op de camping is een klein restaurantje, je kunt er heel goed eten voor echt weinig geld.

Personeel is erg vriendelijk. we zijn van daaruit uitstapjes gaan maken, ligging was voor ons erg centraal. we hebben ook een keer gegeten in het hotel op de hoek van de straat, was echt erg slecht en duur voor de maatstaven van het land. In de straat van de camping is een waterpartij waar op zondag bewoners komen BBQen met het hele gezin, wij vonden het erg gezellig. het dorp Jajce is ook leuk, de grote watervallen zijn ook een aanrader. Wij hebben er een geweldige tijd gehad.

Gereisd met partner in juli 2012

uitstekend

Benoît, 16-2-2012

heerlijk ruime camping met veel ruimte en schaduwplekken

(juni 2011)

Gereisd met partner in januari 2012

aanrader

Sylvia schuitemaker, 11-9-2011

hele mooie camping geen zwembad maar iets verder kan men veilig zwemmen redelijk modern alles is net gerenoveert ,ligging in een hele mooie omgeving zeer goedkoop geen brood op de camping men moet even rijden voor vers brood (heerlijk en goedkoop 50 eurocent)

nieuwe wasmachine´s men betaald per uur ong 1 euro mensen erg vriendelijk men spreek engels

alles word netjes schoon gehouden en men is niet zo moeilijk waar je je spullen neerzet

prijzen ,2x grote pizza + drinken 8 euro

benzine ong 1.22 euro camping 2 pers +elek 12 euro

meeste mensen blijven maar enkele dagen je kan in de buurt overal eten en goedkoop

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Auto kamp Jajce in Jajce, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Auto kamp Jajce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Auto kamp Jajce scoort een 7.75 uit 10 op basis van 17 reviews.