Camping Kamp Olimp

Onvoldoende

2 reviews over Camping Kamp Olimp in het Nederlands

Vriendelijk, basic en duur

Klapwijk, 20-8-2017

Het sanitair is niet alleen basic (één douche en één toilet), het is bovendien smerig. Geen toiletruimte, lekkende kranen.

Nu kun je in Bosnië niet veel verwachten, maar voor € 20,00 voor één volwassene en drie kinderen is dit echt te veel.

De eigenaar is behulpzaam.

De rivier is niet schoon, veel plastic afval.

De doorgaande weg zorgt 's morgensvroeg voor een vroege start :(

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Ongekend vriendelijk

Jack, 12-8-2012

Bij toeval kwamen we op het Autocamp van dhr. Nedo bij Banja Luka (ca 10 km)terecht. De camping ligt aan de prachtige weg (E661) tussen BL en Jajce. Op dat moment waren we de enige gasten. Het kamp is erg mooi gelegen aan de rivier de Vrbas en de rivier is vanaf de camping eenvoudig te bereiken. Er is een klein kiezelstrand aanwezig. Kamperen aan de oever is mogelijk. Alle voorzienigen zijn erg basic maar wat alles goedmaakt is de ongekende ontvangst en vriendelijkheid van de eigenaars. We werden geholpen met het plaatsen van de caravan, aansluiten van de elektriciteit en werden onthaald met een glas slivovitsj. Toen we aan het koken waren kwam mevrouw met tomaten, komkommers en paprika's voor ons aan. De tent van onze dochter kon aan de rivier staan, er werd speciaal een plek voor vrijgemaakt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kamp Olimp in Banja Luka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kamp Olimp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kamp Olimp scoort een 4.11 uit 10 op basis van 2 reviews.