Appartement Windsock Appartment #5 ****

WebsiteLink naar website

144 reviews over Appartement Windsock Appartment #5 in het Nederlands

super!

willy, 25-6-2017

Windsock 5 heeft een mooie ligging op de 1e verdieping, van een complex met meerdere appartementen. Echter vanaf Windsock 5 kijk je op klein Bonaire, de zee en op het vliegveld. Prachtig om die giga kisten daar te zien landen. Het appartement is van alle gemakken voorzien met heerlijke king size bedden en airco in de slaapkamers. Een super groot balkon met een heerlijk windje De beheerders Evert en Diny verzorgen alles perfect en wisten ons zelfs nog na de 4e maal Bonaire nog nieuwe dingen te laten zien. Is er iets mis of heb je iets nodig, dan wordt er snel gereageerd en een oplossing gevonden door hen. Het zwembad bij het complex waar dit appartement zich bevind is wat aan de kleine kant maar prima voor een afkoeling. Voor het echte zwemmen/snorkelen of duiken moet je ook gewoon de zee in, het is daar prachtig en direct aan de overkant van de weg stap je het water in.Voor zowel korte en zeer zeker langere vakanties (wij verbleven een maand) is dit appartement echt aan te raden!

Ook kunnen zij je voorzien van een auto, deze is eigenlijk onmisbaar op Bonaire, zeker als je het eiland wil gaan verkennen.

Wij kijken in ieder geval al weer uit naar de volgende keer!!

Gereisd met partner in mei 2017

Dit is een heerlijke plekje op een fijn eiland.

Leo & Wilma, 9-5-2017

Bonaire is een rustig eiland, echt iets voor duikers, snorkelaars, mensen die van rust en ruimte houden. Er zijn heerlijke strandplekkem op afgelegen plaatsen, inmiddels de nodige restaurants waar je op kwalitatief hoog niveau kunt eten en drinken.
Gereisd met partner in maart 2017

Ruime mooie appartementen

Leon, 25-3-2017

Late reactie maar wij verbleven hier in maart 2016. We hebben de appartementen als prettig ervaren, zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Ruim balkon, helaas met een drukke weg voor ons. Jammer van de herrie hierdoor. Toch was het een genot om buiten te zitten met de vele vogels en leguanen in de tuin. Ook het prive strand was netjes en opgeruimd met voldoende ligbedden. Een auto is wel noodzakelijk om het eiland te bekijken.
Gereisd met partner in maart 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Windsock Appartment #5 bij:

Een heerlijke plek om te relaxen!

Elly en Hans, 14-11-2016

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in het sfeervolle appartement #5 van Diny en Evert. Vanaf het geweldige terras heb je zicht op de Caribische zee. Een auto met airco huren is een aanrader, Diny en Evert regelen dit prima voor je. Bonaire is een prachtig eiland om te verkennen. In het ruime appartement ligt allerlei documentatie over het eiland. Wij raden iedereen aan een keer appartement #5 van Windsock te reserveren. Wij vonden alles prima en hebben enorm genoten! Diny en Evert , bedankt!
Gereisd met partner in november 2016
Evert en Diny, Beheerder, 11-3-2017

Beste Elly en Hans,

Bedankt voor jullie leuke reactie.

Graag willen wij iedereen laten weten dat het zwembad bij WIndsock geheel is gerenoveerd. Het oude zwembad met liner en houten rand is vervangen door een polyester zwembad met een vaste trap. Rondom is er ruimte voor de ligbedden, zodat het weer een heerlijke plek is om te relaxen.

Met vriendelijke groet,

Geweldig!

Britte en Charles, 12-11-2016

We hebben een geweldige vakantie op Bonaire gehad! Wat een fantastisch eiland is het! Mede doordat we in een heerlijk Windsock-appartement verbleven. We hebben drie weken in augustus in een appartement op de begane grond (vlak naast de ingang en de parkeerplaats) doorgebracht. We hebben goed geslapen in een slaapkamer met airco, die we konden regelen. Het appartement is van alle gemakken voorzien. We hebben heel veel gezien, we hebben met een (gehuurde) auto het hele eiland rondgereden en elke dag als we terugkwamen, was het goed toeven op het heerlijke terras bij het appartement. We hadden het daar zo naar ons zin, dat we vaak 's avonds zelf gekookt hebben en niet eens uit eten zijn geweest. Want het was heerlijk om daar na te tafelen met een wijntje en een kopje koffie. Maar ook als we wel een van de gezellige restaurants in Kralendijk en omgeving bezochten, zaten we daarna lekker op het terras met een boek en een drankje. Al was het moeilijk om de ogen open te houden, want door de warmte, de prachtige onderwaterwereld en een bezoekje aan het gezellige privé-strandje gingen we 's avonds op tijd het mandje in. Ook 's morgens was het genieten. Als wij zaten te ontbijten, genoten we van de vogeltjes, die in de tuin op de struiken en planten op zoek waren naar eten (parkieten, kolibries en papegaaien). En af en toe kwam een nieuwsgierige leguaan een kijkje nemen op ons terras. Wat voor Charles reden was om zijn camera altijd bij de hand te houden. We hebben genoten van een bijzondere vakantie op een heerlijk eiland! We gaan zeker nog een keer een bezoek brengen aan dit Windsock-appartement, we zijn al aan het sparen voor een volgend bezoek.... :-)
Gereisd met partner in augustus 2016

Niet goed

Nathalie, 1-11-2016

Er zijn 8 appartementen, met 8 verschillende eigenaren. Al deze eigenaren laten familie en vrienden tegen gereduceerd tarief vakantie houden, en vragen ze daarna vermoedelijk een review te schrijven. De mensen die via touroperator etc. boeken vertellen m.i. het echte verhaal. Ook wij boekten via touroperator. En kwamen hier te laat achter, vandaar dit verhaal.

Het ligt 8 meter van de drukke hoofdweg af, en 5 minuten van het vliegtuig. Wij konden elkaar bij het ontbijt soms niet eens verstaan. Vliegtuigen hoor je landen en stijgen. Vier appartementen liggen aan een open hal, deze zijn daardoor extreem gehorig.

Er wordt momenteel direct naast Windsock gebouwd, dus om 07.00 uur gaat de bouwradio aan. Dit bouwen gaat nog wel even duren. Er worden nog 20 appartementen bij gebouwd is de planning.

Ook bij ons was het zwembad niet schoon. Heel gedateerd ook.

Wij gaan nog weleens terug naar Bonaire, maar zoeken dan zeker een ander appartement. Voor het geld dat je uitgeeft is zeker iets leukers te krijgen, weten we nu. Ontvangst en privestrandje klopten bij ons ook niet.

Gereisd met partner in september 2016
Evert, Beheerder, 12-11-2016

Beste Nathalie, Het spijt ons dat jullie het verblijf op Windsock niet hebben ervaren zoals de meeste gasten. Echter, we hebben inmiddels 147 reviews met een gemiddelde score van 9.2. Die kunnen niet allemaal van familie en vrienden zijn. Dus uw stelling herkennen wij ons niet in.

Er wordt op dit moment inderdaad gebouwd ten zuiden van Windsock. Het betreft een klein resortje met 4 studio's. De oplevering is gepland voor januari 2017. Dus eventuele overlast zal nog van korte duur zijn.

Als laatste het zwembad. Dit is inderdaad aan vervanging toe. De VVE is druk bezig hier mee. Binnenkort zullen we een geheel vernieuwd zwembad hebben.

Veel geluidsoverlast

A.Janszen, 19-10-2016

Een zeer ruim appartement met een complete inrichting. Helaas een zwembad dat lek was en nogal gedateerd is. Tijdens ons verblijf was het ook sterk vervuild: de uitwerpselen van de leguanen lagen niet alleen op de rand van het zwembad, ook dreven ze in het water. Dat nodigde niet uit voor een verfrissende duik!

De ligging van Windsock is direct aan een drukke weg met veel vrachtverkeer, waar ook nog eens erg hard wordt gereden. Goed uitkijken dus bij het oversteken naar het mooie privé strandje.

Direct naast het Windsock-complex werd een nieuw appartement gebouwd, wat helaas ook met het nodige lawaai gepaard ging. Wij hebben daardor wisselende gevoelens na ons verblijf in Windsock.

Gereisd met partner in september 2016
Evert en Diny, Beheerder, 11-3-2017

Geachte fam Janzen,

Het zwembad was inderdaad gedateerd, echter meerdere malen per week wordt het bad volledig schoongemaakt. In de tropische tuin van Windsock hebben we een aantal, in Bonaire van nature voorkomende, leguanen. Helaas zorgen deze ook voor enige overlast. Dit proberen we natuurlijk zoveel mogelijk op te ruimen.

Maar het goede nieuws is dat het zwembad inmiddels geheel is gereoneveerd. Het oude zwembad met liner en houten rand is vervangen door een fraai polyester zwembad. Er is rondom ruimte gecreeerd voor ligbedden en er is nu een buitendouche. Daarmee zijn de problemen verleden tijd.

Met vriendelijke groet,

Geweldig appartement, absolute aanrader!

Fam. Bosch, 2-9-2016

De appartement zijn erg ruim, van alle gemakken voorzien en schoon. Het privé-strand is heerlijk rustig en een prima snorkelplek. De persoonlijke benadering en het kleinschalige vonden wij erg prettig. Ook onze kinderen (10 en 14 jaar) hebben zich prima vermaakt, het zwembad vonden ze erg fijn. Een auto huren en boodschappenpakket voor de eerste dag regelt Evert voor je, echt een super service!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Weer Fantastisch!

Frank & Yvonne, 23-6-2016

Geweldig appartement, geweldige locatie, mooi eigen strand, eigen parkeerplaats, autohuur mogelijk. We zijn weer hartelijk ontvangen door Evert en Diny, opgehaald op de luchthaven en ontvangen met een welkoms drankje. Dagelijks contact met beheerders die alles van top tot teen regelen. Tussentijdse schoonmaak is super, voldoende schone handdoeken, alles in het appartement is aanwezig. Super schoon! Heerlijk koel, rustig (op de doorgaande weg na maar dit is niet hinderlijk juist gezellig). Het voelt als thuiskomen. Zoek je nog een fantastische plek om te verblijven, ga dan naar Windsock. Beheerderspaar doet het geweldig en zijn een grote meerwaarde voor het verblijf. Wij gaan volgende jaar zeker terugkomen en hopen Diny en Evert dan gewoon ook weer aan te treffen. Windsock zonder Evert en Diny kan niet!!
Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke vakantie!

Marielle, 22-5-2016

We hebben echt genoten van ons verblijf in Windsock. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien. Evert en Diny staan altijd klaar om iets te verhelpen, tips te geven etc.

Het is ons zo goed bevallen dan we al weer geboekt hebben voor augustus.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Windsock Appartment #5 bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Windsock Appartment #5 in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Windsock Appartment #5 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Windsock Appartment #5 scoort een 9.19 uit 10 op basis van 147 reviews.