Appartement Welcome2bonaire

Appartement Welcome2bonaire
Welcome2bonaire

3 reviews over Appartement Welcome2bonaire in het Nederlands

ruimte, rust en prima prijs

Anna, 21-7-2013

Na het zien van veel appartementen hebben we gekozen voor dit appartement omdat het vlakbij Kralendijk ligt en veel kwaliteit biedt voor de prijs. Veel rust en ruimte om het appartement. In de tuin hebben we vaak onder een prachtige bloeiende boom gezeten die regelmatig werd bezocht door kolibries. Vanaf deze locatie konden we prima uit de voeten naar een supermarkt, het centrum en de zee. We hebben uiteindelijk maar 1 weekje een scooter gehad. Zelf vonden we het geen probleem dat er geen uitzicht op zee is, aangezien we al zoveel bij de zee waren gedurende de dag. Ik vond het erg fijn dat de verhuurders altijd even tijd hadden voor vragen en ons verder lekker onze gang lieten gaan. Appartement was verder schoon en volledig ingericht. Diefstal was niet aan de orde, we hebben vaak dingen buiten laten hangen. Ik denk dat dit komt omdat je gewoon tussen de bewoners van het eiland leeft en niet ergens in een verlaten resort. Voor mensen die rust en privacy zoeken een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2013

Zeker een aanrader!

Jeroen, 14-7-2013

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit geweldige appartement op een toplocatie: op loopafstand van het centrum en de zee met 2 duikscholen vlakbij. In een rustige buurt tussen bewoners van Bonaire ipv in een druk resort vol met toeristen. Daardoor ook minder diefstalgevoelig. Redelijke prijs, zeker voor wat je er voor krijgt. Lekker ingericht huis met airco, TV, Wifi, fijne keuken en ruime tuin met prachtige bomen, ligstoelen en zitzak. De aardige verhuurders wonen er naast en laten je lekker met rust, maar staan wel voor je klaar als je ze nodig hebt.
Gereisd met partner in juni 2013

prima plek voor die prijs

kers, 28-3-2013

goed verzorgd, prima plek. lekkere tuin. goed om terug te komen.

eigenaren wonen er naast. aardige mensen.

Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Welcome2bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Welcome2bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Welcome2bonaire scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.