8,4

17 reviews over Appartement Tropicana in het Nederlands

Slecht onderhouden / vieze handdoeken / nooit meer

regenboog, 9-12-2013

Mijn werk had hier voor 5 nachten geboekt. Er zou twee keer een handdoekenwissel zijn (nooit gebeurd). Startte zelfs met vieze hand/theedoek die qua vlekken op een automonteurpoetsdoek leek. Geklaagd - zijn wel vervangen, maar de badhanddoek met vlek van 40 cm doorsnee niet. Daarbij heeft de badkamer (groot raam straatzijde) geen! gordijn heeft (niet eens rails) en de douche een doorzichtig! gordijn en je via de spiegel de wc kunt bekijken, dan sta je niet relaxed te douchen. De huisjes zijn weliswaar ruim, maar de meubels klein / niet comfortabel.

Dit was geen incident, want mijn collega had een kleiner huisje, met lekkende airco, een douchestang 40 graden uit het lood, een handdoekstang die naar beneden viel. Kortom: je betaalt geld voor NUL onderhoud. Echte afrader!

Daarbij kwam dat we voor Bonaire Fun geboekt hadden en bleek dat we in huisjes van Tropicana (zelfde eigenaar) geplaatst waren. Op de website lijkt het nog wat, maar in reality??!!!!

Gereisd zakelijk in december 2013

Betaalbaar, netjes, ruim en fijne service

Sander van Wouwe, 3-3-2013

De service is prima, Roland en Irene zijn erg behulpzaam en willen je graag voorzien van goede tips (toch weer nieuwe snorkelplekjes gevonden na 7 eerdere jaren op Bonaire).

Bij aankomst bleek ons aangevraagde appartement niet het appartement te zijn waar we nu in werden geboekt (1 badkamer ipv 2, 2x 2 pers. bed ipv losse bedden). Oplossing was direct gevonden. Schoonpa is kosteloos in de hotelkamer op 5 meter van ons appartement geplaatst, super!

Het appartement is ruim, schoon, niet al te modern, maar zeer geschikt voor ieder gezelschap. De handdoeken worden tijdig verschoond. Het complex ligt t.o.v. het centrum ideaal. Je kunt hier gemakkelijk naar toe lopen langs de boulevard.

Gereisd met vrienden in februari 2013

Goede ligging!

irene, 30-8-2012

De eigenaren Roland en Irene zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Roland heeft ons goede tips gegeven over waar je het beste kunt snorkelen. Het appartement is ruim en schoon en het complex ligt 2 minuten lopen van de boulevard en zee. Het is echt een aanrader om aan het eind van de middag voor de duikschool de zee in te gaan. Neem vooral je snorkelsetje mee, je zult de mooiste vissen zien. Via de boulevard (met een prachtig uitzicht op Klein Bonaire) loop je in een klein kwartier naar het centrum van Kralendijk.
Gereisd familie in augustus 2012

Rustige plek met een centrale ligging.

John Touw, 5-5-2011

In een rustige omgeving ontvangen Irene en Roland je enthousiast en gastvrij. Ze helpen je uitstekend als je algemene vragen hebt of als je bv. een auto, duik(pakket) etc wilt regelen. Ook de kamer waar ik verbleef was prima in orde, airco, tv, ijskast en bovenal schoon en ruim genoeg.

De auto die ik had gehuurd kon gewoon op het eigen af te sluiten terrein staan welke alleen toegankelijk was voor gasten. Tropicana heeft een ruime en leuke aangeklede tuin, waar je regelmatig papagaaitjes op bezoek krijgt.

Ik vond de ligging ook prima. Tropicana ligt op 10 minuten lopen, via de boulevard, van het centrum van Kralendijk met restaurants, winkels etc. en je vindt de zee op slechts enkele minuten.

Ik heb mij prima vermaakt op Bonaire en vindt Tropicana een zeer geschikt appartementencomplex met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Kortom: een echte aanrader waar ik zeker terugkom !!

Gereisd alleenreizend in april 2011

Een hele fijne accomodatie

Arno de Jong, 30-11-2010

Wij hadden in oktober een heerlijke verblijf op het mooie eiland Bonaire. Al voor de tweede keer verbleven wij in Tropicana Apartments bij Roland en Irene, een klein appartementencomplexje in typisch Bonairiaanse stijl.

Zij zorgen ervoor dat alles dik in orde is en hebben vele tips om Bonaire onvergetelijk te maken en kunnen alles over het eiland vertellen. Ook kunnen zij helpen bij het boeken van een auto of het regelen van een duikpakket, zoals wij hebben gedaan.

De appartementen zijn ruim en vooral erg schoon. De inrichting is eenvoudig maar comfortabel. Elk appartement heeft een eigen terras. Het kleine complexje ligt dicht aan zee.

Het centrum van Kralendijk of het zandstrand van Eden Beach is slechts 10 minuten lopen.

Voor iedereen die op zoek is naar een prima en goedkoop alternatief op Bonaire, kunnen wij Tropicana Apartments zeker aanbevelen. Wij komen in ieder geval weer terug.

Gereisd met partner in oktober 2010

Goede ligging, vlakbij boulevard en Kralendijk

Rob Boutmy, 22-5-2010

Zeer hartelijk ontvangst door de eigenaren zelf. Uiterst behulpzaam en zelfs met rolstoel goed toegankelijk. Aanrader en ieder moment genoten.
Gereisd met vrienden in april 2010

Een aanrader als je rust zoekt

Yvonne, 19-5-2010

Als je rust zoekt een uitstekende plek.

Roland en Irene zijn heel gastvrij en staan altijd klaar met advies of een praatje. Het appartement is erg schoon en de bedden zijn prima.

Wifi verbinding werkte goed.

Leuke inrichting met locale kunst.

Heerlijk terras met schaduw.

Supermarkt en barretjes op loopafstand.

Een aanrader.

Gereisd alleenreizend in februari 2010

Goede ligging, rustig en ruim.

Hannie, Jacqueline en Noa, 13-5-2010

Onze week is prima bevallen. Roland en Irene leenden ons 2 snorkelsetjes en zijn altijd behulpzaam. Bij aankomst was onze koelvast gevuld met wat boodschappen die we van te voren hadden gevraagd. Te gek! Appartement is ruim en voorzien van alles wat je nodig hebt. Locatie is prima, en zit je zo bij de zee. Tuin is groot, beschut en met mooie palmen. Goed vertoeven dus. Wij hadden een topweek en denken er zeker aan een keer terug te gaan. Een aanrader!
Gereisd familie in mei 2010

Zeer goede locatie / fîjn appartement

Bas en Marjan, 3-5-2010

In april verbleven wij in Tropicana Apartments op Bonaire. Wij hadden direct bij Roland en Irene een compleet duikpakket, incl pickup en duiken, geboekt. Alles was prima geregeld.

De appartementen in Tropicana zijn erg sfeervol en ruim. Leuk ingericht en in een mooie tuin,n waar zelfs papagaaitjes wonen. Wij hadden een groot eigen terras.

De bedden in Tropicana waren prima evenal de air conditioning. We hebben er prima geslapen.

De appartementen zijn omroingd door een muur en cactus haag. Het hek blijft altijd gesloten en iedere gast krijgt een sleutel. De auto konden we binnen parkeren.

Het grootste voordeel van Tropicana is dat het zeer centraal gelegen is, op een steenworp van zee, waar het prachtig snorkelen is. Het centrum van Kralendijk is in 10 minuutjes te voet langs de boulevard bereikbaar. Zo heb je 's avonds geen auto meer nodig, maar kun je heerlijk langs zee naar het restaurant.

Bij een eventuele volgende reis naar Bonaaire verblijven wij zeker weer in Tropicana

Gereisd met partner in april 2010

Eenvoudig en netjes

Mathieu, Marij, Han en Astrid, 3-5-2010

Dit was ons eerste bezoek aan Bonaire, via internet zijn we bij Tropicana terecht gekomen. Onze eerste indruk was dat ons app. erg donker was, er kwam weinig daglicht binnen, dit kwam mede door de begroeing op het terras. Roland en Irene herkende dit probleem en waren opzoek naar een oplossing! De bedden waren super en de airco werkte perfect. De ligging was lekker rustig en je was zo in het centrum. We misten wel een koelbox in het app. (ook om boodschappen te doen in de hitte) Als we terug naar Bonaire gaan, zouden we zo weer terug naar app. Tropicana gaan maar dan wel in 1 van de andere appartementen! Pluspunt was ook dat je de auto op het terrein kon parkeren.
Gereisd met vrienden in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tropicana in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tropicana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tropicana scoort een 8.36 uit 10 op basis van 17 reviews.