Appartement Stay and Dive Bonaire

8,7

6 reviews over Appartement Stay and Dive Bonaire in het Nederlands

Heerlijke duikvakantie

Han, 19-10-2017

Rust en ruimte in de mooi opgeknapte kamers.
Gereisd alleenreizend in oktober 2017

LEKKÂH

Talldiver, 1-10-2017

Geweldige gastvrije mensen die het runnen. Vanaf het eerste moment waren we thuis. Met mijn 2 meter had ik hier eindelijk ook eens een goed en lang bed en dat maak je echt niet vaak mee.
Gereisd met partner in september 2017

Stevens, 1-10-2016

Gemoedelijk, handig is de combinatie van overnachten en duikschool, goede voorzieningen, mooie kamers en heerlijke binnenplaats met buitendouche, zwembad wn bar.
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk verblijf. Precies goed voor onze trip!

Nick, 17-7-2016

Prettig, gemoedelijk, gastvrij en klantvriendelijk. Mensen denken met je mee!! Prima appartement, schoon en goed ingericht met bijvoorbeeld airco (geen overbodige luxe op Bonaire!), koelkast en Senseo. Bovendien goede bedden (!), prima beddengoed en bijv. handdoeken. Aan twee kanten een terrasje zodat je kunt kiezen voor rust of aanspraak. Lekker zwembadje. Geen warm douchewater wat ik persoonlijk geen punt vond, het lauwe water uit de (eenvoudige) douche was heerlijk. Maar warm water om af te wassen heb ik wel gemist want je kunt prima even een eenvoudige maaltijd bereiden in het keukentje. De straat/omgeving is heerlijk rustig. De beheerder heeft veel contacten op het eiland wat prettig is als je bijv. een auto wilt huren (wordt dan voor de deur afgeleverd en gehaald!) Goede service voor halen en brengen van en naar het vliegveld! Ligging van het appartement op loopafstand van het centrum van Kralendijk. Kortom TOP. Speciale groet en dank aan beheerder Walter!.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Fantastisch!

Willem Straat, 29-3-2016

Ik ben 10 dagen op Bonaire geweest en het was een fantastisch verblijf. Heerlijk gedoken, gezwommen en 'gepolart'! We waren met een groep van 9 mensen en hebben veel tijd op het Stay & Dive doorgebracht. In de ochtend hebben we gezamenlijk gedoken onder begeleiding van een divemaster vanuit Stay & Dive. We mochten in de avond gratis gebruik maken van de bbq en wireless muziekbox via WiFi. Tevens hebben we nog een paar leuke avonden aan het barretje gehad. We komen snel weer een keer langs!
Gereisd met vrienden in maart 2016

Susan de Hoog, 17-3-2016

Een mooi resort met fijne ruime kamers (met airco) en goede douche. Wat fijn is dat er een binnenplaats is met zwembad, en een bar om gezellig wat te drinken met de andere gasten. Tevens had de kamer een eigen prive terras aan de wegkant, waar ik lekker rustig kon zitten. De sfeer is erg gezellig en heb een geweldig service gehad van Erik. Tevens heeft Erik me begeleid op meerdere duikplekken, en me verschillende mooie duikstekken van Bonaire laten zien. Vooral Angel City was mijn favoriet.

Ik kom zeker weten nog eens terug.

Gereisd alleenreizend in november 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Stay and Dive Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Stay and Dive Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Stay and Dive Bonaire scoort een 8.68 uit 10 op basis van 6 reviews.