Hotel Sorobon Beach Resort ***

Hotel Sorobon Beach Resort
Sorobon Beach Resort
8,6

52 reviews over Hotel Sorobon Beach Resort in het Nederlands

Geweldig, wat een ligging met een goede service

Guido, 16-7-2016

Wij (2 volwassenen en 2 jongens van 16 en 18 jaar) kwamen naar Bonaire om een dikke week te windsurfen op Lac Bay met haar lichtblauwe, warme water. De helft van de baai is niet dieper dan je heup dus daar kan je windsurfen maar ook staan, ideaal. Ons huisje lag 20 stappen verwijderd van de zee en direct tegen windsurfverhuurbedrijf Jibe City aan ('s avonds gesloten dus geen geluidsoverlast).

Ons 2 onder één kap huisje (geen buren, het was lekker rustig) was eenvoudig maar gezellig ingericht. De slaapkamer had 's avonds airco maar de woonkamer waar we ook 2 bedden hadden staan, kreeg wat koeling door een ventilator. Overdag was het op het strand door de permanente wind van ca 20 knopen heerlijk aangenaam.

Doordat je op Bonaire alleen met USD kan betalen is alles wel duur gezien de huidige wisselkoers met de EUR maar ook doordat al het eten ingevlogen moet worden. Daarom gingen we òf uit lunchen bij de Hang Out Bar (vriendelijk personeel, lekker eten, naast surfverhuurbedrijf Jibe City èn redelijke prijzen) òf uit eten in Kralendijk of op het resort. De ander maaltijd maakten we dan in ons huisje. We hadden voor het hele gezin voor USD 17,50 per dag ontbijt buffet bijgekocht wat goed en compleet was. Avond eten was op het Resort was goed, niet goedkoop maar wel met een prima prijs kwaliteit verhouding.

Samengevat, we hadden een TOP vakantie en hopen weer snel terug te kunnen gaan naar dit mooie plekje op Bonaire!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Genoten van strand en rust

Sylvia, 10-10-2015

Wij wonen op Bonaire en kennen het eiland als geen ander. Ons verblijf op Sorobon Beach Resort was een lang gekoesterde droom om met de kinderen te doen.

Het is ideaal voor kinderen omdat het veilig is, direct aan een prachtig strand ligt met een ondiepe baai. Er is van alles te doen. Ik heb zelf de yoga en TRX workout gedaan met Ladina.

Er zijn voor de kinderen speeltoestellen en tafeltennis en het hele resort heeft gratis WIFI.

Het restaurant Courses had verse vis en gezonde salades en speciale kindermeu's.

Onze bungalow stond direct op het strand, had 2 slaapkamers met airco en prima bedden, 2 badkamers met een heerlijke hete douche, een keuken met een mooie grote tafel en een ruime koelkast en het beste van alles, de hammock op het terras.

Dit resort is echt een aanrader, heerlijk rustig en midden in de natuur, binnen 10 minuten ben je bij een grote supermarkt, het vliegveld, Kralendijk en de mooiste snorkelplekken.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Echt ontspannend!

andre, 25-3-2014

Was 10 dagen op Bonaire en gelukkig op Sorobon, geen opsmuk of overbodige luxe, maar compleet relaxed sfeertje. Liggend in mijn hangmat voor het huisje zie je de zee en hoort het ruisen van een koele wind. Overdag paar uurtjes surfen en genieten van strand en familie. S'avonds drankje in de beachbar of hapje eten in het restaurant of uitje naar Kralendijk om daar wat te eten. (in het algemeen zeer goede keukens) Kortom een verrassende ervaring voor ons, wij komen terug!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

rust

Frida Smit, 14-9-2013

We hadden deze locatie gekozen ivm de rust.

Helaas bleken we tegenover het lounge terras te zitten waar elke middag muziek werd gedraait.. Ook waren kinderen erg luid aanwezig!

Verder genoten, goede service, simple huisje maar je het hebt niet veel nodig je leeft buiten.

Alles wat je nodig hebt zit er in, wij hadden met keukentje. Personeel is vriendelijk en behulpzaam!

Gereisd met partner in juli 2013

Hard achteruit gegaan

Familie met kinderen, 24-7-2013

Wij zijn hier met gezin voor 3e keer, de mooie plek bracht ons hier steeds terug echter, ...voor de laatste maal, er worden inmiddels feesten gegeven en de bijbehorende disco verwacht je in gran Canaria maar niet hier!, terzijde geeft men er ook yoga avonden ....en dan word er van je verwacht vooral geen enkel geluid te maken ( praten is al storend...), verder is er op zondag een dj voor de eigenares en haar vrienden/ vriendinnen .....gasten ergeren zich scheel aan de muziek waar ze niet voor komen, en is er last but not least werkelijk geen mens meer te vinden in t restaurant of aan de bar want iedereen heeft inmiddels wel door dat het elders heel veel beter is,....heel jammer , want t is n mooi strandje , maar helaas is het management niet zo begaan met zijn duur betalende gasten,..... Volgende keer graag weer bonaire maar dan elders
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Lac Bay is prachtig! Huisjes zijn beperkt.

ton, 6-7-2013

De accommodatie valt erg tegen. Geen goede indruk van de Nederlandse uitbaters van het complex. We zaten hier 16 dagen, aardig wat dollars uitgegeven (ook in restaurant e.d.), enkel eigenares enkele andere gasten horen/ zien onthalen. Dit was erg jammer, gezien de bezetting van het park op dat moment (5 huisjes van de 30). De ziel ontbreekt hierdoor, terwijl het wel met een dergelijke bedoeling is opgezet. Het is een van de duurste accommodaties van het Caribisch gebied, terwijl je in een IKEA-achtig huisje vol schimmel zit. Desalniettemin geweldige tijd gehad, maar dat is grotendeels te danken aan de locatie.
Gereisd met partner in juni 2013

huwelijksreis

Anouk de Nooij, 5-2-2013

Wij hebben hier in september 2012 onze huwelijksreis doorgebracht. Het resort ligt op het mooiste plekje van Bonaire. Prachig strand met ligbedjes en bediening op het strand. Strandhuisjes zijn simpel, maar schoon. Alles zat er in wat je nodig hebt, je bent toch de hele dag lekker buiten..
Gereisd met partner in september 2012

paradijsje op aarde

Rene en Ellen, 2-12-2012

een geweldig mooie plek, paradijsje op aarde, met direct uitzicht op de mooiste baai van Bonaire. Het ligt afgelegen, een auto is wel noodzakelijk maar heerlijk rustig. heel vriendelijk personeel! Ontbijt was heerlijk, alle keus en men was ook bereid om bv een eitje net ff anders te bakken...Huisjes zijn eenvoudig, keuken en badkamer hebben een opknapbeurt nodig. Maar wie gaat binnen zitten als het 32 graden is? Bedden zijn heel goed, airco in de slaapkamer en elke dag schone handdoeken, ook strandhanddoeken zijn elke dag bij de receptie te halen. Wij zaten in huisje 27 en bij de laatste 4 huisjes sta je inderdaad in 3 stappen op het strand.

Wij waren in het laagseizoen, heerlijk rustig en we hebben genoten. Volgende vakantie Bonaire gaan we zeker weer naar Sorobon.

Gereisd met partner in september 2012

Geweldige plek

Dion en Karin, 25-11-2012

Is overgenomen door nieuwe investeerder. Huisje was goed, niet erg trendy maar clean. Airco werkte nagenoeg niet, maar Bonaire moet je buiten beleven. De locatie is top, je waant je in het paradijs. Sorobon beach is het mooiste van Bonaire. Men is bezig om het allemaal te verbeteren op het resort. Er is al een mooi beachterras. Het restaurant is qua eten al zeer goed, de ambiance ook. Het geheel is nog niet af.
Gereisd met partner in oktober 2011

geweldige plek!

marion springer, 22-10-2012

In okt 2012 waren wij hier een weekje, helemaal geweldig, wat een service!

Simpel maar lekker ontbijtje s`morgens, lekkere lunch ! Gewoon alles goed!

Prachtig strand voor de deur en heerlijk rustig! Aardige mensen en behulpzaam als je wat wilt ondernemen, volgens mij is dit het mooiste plekje van Bonaire en we gaan hier zeker terugkomen!

Gereisd met partner in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sorobon Beach Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sorobon Beach Resort in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sorobon Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sorobon Beach Resort scoort een 8.55 uit 10 op basis van 53 reviews.