Uitstekend

2 reviews over Villa Seabreeze in het Nederlands

Echt een aanrader!

Karin, 8-4-2009

Wij verbleven in deze villa van Oceanfrontvillas Bonaire. De service was echt geweldig, zo was bv onze koelkast gevuld toen we aankwamen zodat we niet meteen naar de winkel hoefden. Zwembad en jacuzzi in de tuin, vanuit de tuin via de trap direct naar de zee waar je geweldig kon snorkelen en duiken. Elke avond genieten van de mooie zonsondergang. Het huis is echt super, compleet en sfeervol ingericht. Echt een aanrader dus.
    Gereisd met vrienden in april 2009

Een echte aanrader

K. Schijf, 30-3-2009

Wij waren hier met 5 volwassenen in maart 2009. Villa Seabreeze is een fantastische accomodatie. Jacuzzi en geweldig zwembad in de tuin. Via een trap ga je direct naar het strand en ben je direct op een geweldige snorkelplaats. De villa heeft 3 ruime slaapkamers en 2 badkamers. Het huis is sfeervol ingericht, super schoon, de koelkast gevuld zodat we niet meteen naar de supermarkt hoefden. Wasmachine en droger aanwezig. Echt een uitstekende service!
    Gereisd met vrienden in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Seabreeze in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Seabreeze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Seabreeze scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.