Appartement RoRo Bonaire ***

Appartement RoRo Bonaire
RoRo Bonaire

1 review over Appartement RoRo Bonaire in het Nederlands

Goed aangepast huisje met gastvrij ontvangst.

Jaap, 9-9-2012

Augustus 2012 zijn wij heerlijk op vakantie geweest in deze aangepaste studio met krachtige airco. We werden gastvrij ontvangen op het vliegveld, waarna we met het taxibusje (zelfde eigenaar) naar onze bestemming werden gebracht. De studio ligt meteen achter het huis van de eigenaar wat als voordeel had dat we makkelijk (en laagdrempelig) vragen konden stellen over de omgeving of overleggen wanneer we ergens naartoe wilden wat betreft het vervoer.

Deze studio ligt in een woonwijk, dus geen zeezicht, maar op loopafstand (10 min. op Bonaires ritme ;-)) stond je aan de prachtige boulevard.

Aangezien ik een hoge dwarslaesie heb, was het erg fijn dat er meegedacht werd wat betreft zorg, hulpmiddelen enz. Veel is vanuit Nederland al te regelen (begin hier wel op tijd mee). Groot voordeel is dat de zorgmedewerkers in Bonaire Nederlands spreken en dat ze graag meedenken om van jouw vakantie een succes te maken.

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement RoRo Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement RoRo Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement RoRo Bonaire scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.