Hotel Plaza Resort Bonaire ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Plaza Resort Bonaire**** bij :

437 reviews over Hotel Plaza Resort Bonaire in het Nederlands

Super goed alle lof

Dikkie, 12-8-2017

Kamers eten en drinken alles op orde
Gereisd met partner in april 2017

Ontspannen sfeer, goede service en fijn resort!

Auktje, 30-7-2017

Door het lezen van heel wat negatieve reviews de afgelopen maanden hadden we onze verwachtingen iets naar beneden bijgesteld. Daarom waren we blij verrast dat we het resort als mooi, netjes en rustig hebben ervaren en we zijn erg tevreden over de keuken en de inzet en vriendelijkheid van het personeel!

We hebben 16 dagen een heerlijke vakantie gehad bij Plaza. Eigenlijk was het veel te kort!

Het eten was prima. We hebben driemaal daags lekker gegeten. Er was iedere avond voldoende variatie en meer dan voldoende keuze uit vlees, vis, pasta's en bijgerechten dat voortdurend werd aangevuld. Er worden inderdaad frikandellen geserveerd en vele kinderen en ook volwassenen aten daar regelmatig van, dus kennelijk viel het in de smaak. Bovendien is er daarnaast veel ander lekkers te kiezen. Ook de snacks bij de beachbar waren voldoende aanwezig.

De kamer was ruim, had een prachtig uitzicht op zee, werd dagelijks schoongemaakt en bevatte alles wat we nodig hadden.

We hebben het als gemakkelijk ervaren om gebruik te kunnen maken van een ruimte bij de duikschool om onze duikspullen op te hangen en om een kruiwagen te kunnen gebruiken om duikspullen in te vervoeren.

Het resort is ruim opgezet en in de periode dat wij er verbleven hebben we het als een rustig resort ervaren, maar wel sfeervol. Er was voldoende zitplaats aan de beachbar, bij het restaurant en aan het zwembad.

Het huisrif is erg geschikt om te snorkelen en te duiken.

Ik vind het een aanrader voor iedereen die niet middenin het feestgedruis wil zitten, maar wel centraal wil verblijven, goede service wil, een sfeervolle vakantie wil hebben en die op een mooie locatie aan de zee wil verblijven.

Het ontbrak ons aan niets!

(Enig minpuntje: de ontvangst van de televisie was niet zo goed.)

Gereisd met partner in juli 2017

Beste Auktje,

Wat fijn om te horen u een fijn verblijf heeft gehad in ons resort. Wij zijn blij om te horen dat u zo enthousiast bent over ons personeel, onze kamers en het eten in ons restaurant. Wij zijn druk bezig om het restaurant een flinke boost te geven, zo is er deze week een nieuwe chef begonnen.

Ook wij zijn erg trots op ons prachtige huisrif 18th Palm. Wij zullen ervoor zorgen dat uw positieve woorden over de duikschool bij deze afdeling terecht komen. Zien we u snel terug op mooie eiland?

Anna | Plaza Beach Resort Bonaire

Meer dan we hadden durfen te dromen 👌👌👌

T. C. Voskamp, 24-7-2017

Plaza resort Bonaire is een ontzettend gastvrij en fantastisch gelegen hotel, wij hebben een fantastische vakantie hier !!!
Gereisd anders in juli 2017

Ik vermoed niet meer

Jolanda, 17-7-2017

Wij zijn het geheel eens met de negatieve review, ook wat betreft de manager dat is een hork heb een bedrijf met 30 man personeel als die zo horkerig zijn gaan ze er direct uit.

Wij zijn gewent om veel te cruisen daar kan van der valk nog wat van leren zeker wat het eten betreft wij waren hier 19 dagen maar een week had genoeg geweest zeker dat je elke week het zelfde recept kwa eten krijgt en ook hetzelfde amusement

Maar voor deze bedragen weet ik wel een beter hotel

Jammer

Wij komen vaak bij van der valk in Nederland maar dit resort kan daar niet aan tippen

Gereisd met partner in juni 2017

Eerste keer

Agathe Visser, 20-6-2017

Wij zijn afgelopen weekend thuis gekomen vanuit Bonaire, het was voor ons de eerste keer. Hebben het heel erg naar ons zin gehad, zijn absoluut niet moeilijk, maar denken dat er toch nog wel een aantal verbeterpunten te behalen zijn voor Plaza Beach Resort. Schoonmaak was niet altijd even correct, eten onvoldoende gevarieerd en vaak als het ontbijt al een kwartier aan de gang was werden er bijvoorbeeld de croissants pas neergezet. De ligbedden op het strand zijn echt aan vervanging toe, zijn helemaal doorgezakt. Het zwembad was ook aan een schoonmaak beurt toe. Personeel is mijninziens niet allemaal even goed opgeleid, toen wij uitcheckten werd er ook bijvoorbeeld niet gevraagd of wij een prettig verblijf hadden gehad of wellicht tot een volgende keer. In het restaurant duurde het vaak lang voordat ze kwamen vragen wat wij wilden drinken. Het zou zonde zijn als hier niets mee gedaan zou worden en dat het hotel verder zou afglijden. Management doe er je voordeel mee.
Gereisd met partner in juni 2017

Beste Agathe,

Hartelijk dank voor het delen van jouw feedback! We nemen het mee om onze service in de toekomst te verbeteren. We hopen je graag volgend jaar nogmaals te ontvangen.

Mvg,

Nooit meer !!

Sanne, 15-6-2017

In mei voor de vierde keer het Plaza resort bezocht. Wat is dit hotel in 8 maanden tijd achteruit gegaan.

Wij verbleven met drie personen in een vierpersoonskamer. Elke dag moesten wij contact opnemen met de receptie omdat er maar voor twee personen handdoeken aanwezig waren. Ook werden de glazen die op de kamer stonden niet schoongemaakt of gewisseld voor schone glazen. Ook de schoonmaak van de badkamer en de vloeren lieten te wensen over.

Het eten was erg slecht. Waar je in september nog wat meer variatie had en goed gekookt eten was de keus van het eten erg beperkt en niet lekker. Men zit niet te wachten op geit en lam etc. Op de vraag of wij een bordje friet konden krijgen omdat wij het eten die avond niet lekker vonden kregen wij als antwoord dat dit niet mogelijk was. Uitgelegd dat ik moet eten om mijn medicatie in te nemen aangezien ik de ziekte van Crohn heb. Ook hierop kregen wij het antwoord dat er geen ander eten geregeld kon worden. Dit was in september echter geen probleem. Ook kon je toen tot 22.00 uur nog snacks bestellen bij de bar. Dit was nu echter niet meer mogelijk (Dit was bij de boeking niet vermeld). Daarom maar een aantal malen uiteten gegaan bij een restaurant in Kralendijk. Waar opvallend genoeg nog meer mensen uit het hotel zaten omdat zij het eten in Plaza resort niet lekker vonden. De gehele vakantie hoorden wij van andere Nederlandse mensen dat zij het eten erg slecht vonden in Plaza resort.

Nieuwe manager Marcel was nog te beroerd om de gasten goede morgen te wensen. Het was duidelijk te zien dat het personeel bang voor hem is en erg zakelijk reageerden tegen gasten als Marcel in de buurt was. David van het oude management kwam tenminste een praatje maken en was niet te beroerd om goedemorgen te zeggen tegen zijn gasten en was vriendelijk tegen zijn personeel. Marcel daar in tegen blaft zijn personeel af in het bijzijn van gasten. Totaal geen professioneel gedrag van een manager.

Als we drinken gingen halen bij de bar dan konden we negen van de tien keer geen smoothies bestellen omdat deze op waren. Dit is ons de drie vakanties hiervoor nog nooit overkomen.

Ook het zwembad kan wel eens een grote schoonmaak gebruiken. Bij een duik in het zwembad gaan je ogen jeuken en raken gelijk geïrriteerd.

Heel bijzonder hoe een nieuw management in 8 maanden tijd een hotel zo kapot kan maken. Ik denk dat de familie van der Valk maar eens op vakantie moet naar Plaza resort Bonaire want ik weet zeker dat zij er niet blij mee zullen zijn dat dit management hun familie naam zo naar filistijnen helpt.

Het pluspunt van Plaza resort Bonaire is het mooie huisrif. Anders zou het hotel allang minder bezoekers gehad hebben.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Beste Sanne,

Dank voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je verblijf niet aan jouw verwachtingen heeft voldaan. Onze allerbelangrijkste focus is het bezorgen van een bevredigende en comfortabele vakantie voor al onze gasten. Ons team doet haar uiterste best om uitstekende service te leveren en wij bieden dan ook onze oprechte excuses aan voor de onregelmatigheden die je tijdens jouw verblijf hebt ervaren.

Dhr. Brekelmans is in zijn communicatie wellicht iets minder toegankelijk dan dhr. Rietveld, maar sinds zijn aantreden vorig jaar is ons resort wel gestegen. Afgelopen week is er een nieuwe duty manager aan ons team toegevoegd die zich volledig gaat richten op het belang van onze gasten en zal dienen als centraal punt tussen alle operationele afdelingen. Hiermee willen wij (eventuele) onregelmatigheden gladstrijken en direct oplossen.

Wij zijn ons bewust van de pijnpunten in het restaurant en dit heeft dan ook onze volledige aandacht. Goed personeel is om een eiland als Bonaire niet makkelijk te vinden (en te behouden). Zodoende zijn wij momenteel aan het kijken naar de mogelijkheden om talent van buiten het eiland aan te trekken om onze keuken en service naar een hoger niveau te tillen. Overigens is haar punt wat betreft de locals niet gegrond. Wat betreft de housekeeping bied ik namens het team onze excuses aan. Er zijn over de dame die verantwoordelijk was voor kamer meerdere klachten binnen gekomen en dit heeft er voor gezorgd dat wij besloten hebben het contract van deze werknemer niet te verlengen.

Graag had ik je tijdens jouw vakantie al gesproken om te zien hoe wij jouw negatieve ervaring hadden kunnen omkeren naar een onvergetelijke vakantie. Wij nemen de feedback van ter harte en hopen dat je ondanks alles hebt genoten van jouw vakantie.

Nooit meer

Hazeleger, 11-6-2017

Wij Waren repeaters. Onze dochter woont op Bonaire, vorige jaar zijn wij verbleven bij Plaza en hadden een fijne vakantie.

Dit jaar was echter alles anders.

Bij aankomst sloot onze voordeur niet. Alleen als we het pasje in de deur lieten zitten konden we deze van buiten af "dicht" krijgen, en 9 van de 10 keer was de deur dan alsnog open te duwen.

Wij hebben dit twee weken lang, dagelijks gemeld bij de receptie. Hier werd helaas niets aan gedaan, met als gevolg, dat er geld is gestolen vanuit onze kamer. Ook hier wilde het resort niets van weten, en ons geld is uiteindelijk vergoed door touroperatorI.

De laatste dag is de deur gemaakt..

Wij verbleven met 4 personen in een suite, dagelijks ontvingen wij nieuwe handdoeken, maar dan kregen wij maar 2 handdoeken, als we belde naar de receptie kwamen ze wel handdoeken brengen maar het is erg vervelend dat je hier als gast steeds zelf achter aan moet gaan.

Toen wij hier Patricia (Front office manager) op aan spraken, werden wij zeer brutaal en onprofessioneel ter woord gestaan. De "manager" liep rond met een pakje sigaretten in haar handen en was zeer ongeïnteresseerd.

Zij beloofde echter zelf naar de deur te gaan kijken.

Toen wij later aankwamen was de deur nog steeds niet gemaakt, en kregen wij een brief namens haar in onze handen gedrukt, dat er niets mis was met de deur.

Na heel veel bellen, kwam er dus de laatste dag eindelijk iemand met verstand kijken en die concludeerde dat de deur inderdaad niet werk!!

Wij voelde ons de hele vakantie niet serieus genomen omdat er niets met onze klachten gedaan werd.

Voor de rest....

Eten:

Het eten was verschrikkelijk, niet goed bereid, weinig keuze, geen live cooking.

De (jonge) dames in de bediening waren erg jong en onervaren. Ja iedereen moet het vak leren, dat snappen wij maar er was totaal geen begeleiding. De dames waren over het algemeen vriendelijk maar wisten gewoon niet goed wat zij deden.

Snack aan de bar waren 9 van de 10 keer op (en dit midden op de dag)

De bar:

De plek waar je drankjes en cocktails kan bestellen. Er is een kaart voor de drankjes en cocktail. Wij bestelde vaak de zelfde cocktails. Al was het steeds een verrassing, drankjes waren steeds verschillend. Of ze waren gewoon op..

Het resort is een een heel snel tempo aan het afglijden, en dit is jammer want de locatie is prachtig.

Maar voor ons.. Nooit Nooit Nooit meer Plaza.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Beste Sanne,

Allereerst mijn oprechte excuses dat uw verblijf bij Plaza Beach Resort Bonaire niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze allerbelangrijkste focus is het bezorgen van een bevredigende en comfortabele vakantie voor al onze gasten. Echter zijn er een aantal punten uit uw review waar wij ons niet in kunnen vinden en die ik hierbij graag recht wil zetten.

Allereerst uw punt m.b.t. de vermeende inbraak. N.a.v. uw bericht hebben wij direct uw kamerslot laten uitlezen. Hieruit bleek dat enkel iemand van onze maintenance afdeling en tien minuten later iemand van housekeeping is binnen geweest. Deze afdelingen hebben beiden geen toegang tot de hoofdsleutel van de kluizen. Verder zijn er geen sporen van inbraak, zoals ook door de politie is bevestigd. De uitdraai van het kamerslot is meegegeven aan de politie, maar ook zij zagen hierin geen onregelmatigheden.

Wat betreft uw klacht over het sluiten van de deur hebben wij op 28 mei een melding ontvangen. Dit is direct opgelost. Dat u daarna uw pasje diende te gebruiken voor het afsluiten van uw kamer klopt, zo werken de meeste kamers bij ons en dit is om te voorkomen dat men vergeet de kamerdeur dicht te trekken. Dit heeft mijn collega u reeds toegelicht.

Verder blijkt uit de meldingen in ons systeem dat op een enkele dag na, onze collega van de housekeeping wel degelijk vier handdoeken in uw kamer heeft neergelegd. Onze excuses voor de dag dat dit niet het geval was. Tot slot dank ik u voor het doorgeven van uw feedback m.b.t. de service in het restaurant en de bar. Ik heb dit doorgegeven aan de betrokken afdelingen.

Ondanks dat een groot deel van uw klachten niet voortkomen uit onzorgvuldig handelen vanuit onze kant , hebben wij u geprobeerd tegemoet te komen door het aanbieden van gratis check-out op de dag van vertrek.

Wij nemen uw feedback ter harte en hopen dat u ondanks alles heeft genoten van uw vakantie.

Anna

Heerlijk, in 1 woord geweldig

Luxurious, 8-6-2017

Vlakbij de airport en geen last van de vliegtuigen, in de avond zie je de vliegtuigen zeer dichtbij overvliegen. Mooi om te zien.

Heerlijk grote ruime kamer, wij zaten in een Grand Suite en de extra kosten voor een gerenoveerde kamer zijn het meer dan waard. Het ontvangst ging snel en werd dmv een beamer gedaan in een ruimte met airo (was even wennen maar heel prettig!).

De kamer was bij aankomst netjes, schoon en erg leuk versierd wij hebben tijdens ons verblijf absoluut niks te klagen gehad over de schoonmaak. Het eten in het restaurant was matig, het ontbijt en de lunch waren gewoon goed niks over te klagen echter het diner is echt te verbeteren.

Als je info wil over de beste plekjes van het eiland vraag het dat na bij de Front Desk in de lobby, wij hebben alle ins en outs van Patricia te horen gekregen en wat hebben we genoten. Lac Baai, Sorobon, Goto meer, Prachtig!

Het huisrif is meer dan mooi, wat een droom.

Gereisd met partner in mei 2017

Beste Luxurious,

Wat geweldig om te lezen dat u zo genoten heeft van uw tijd in ons resort. Daar doen we het voor! Ik ben blij te lezen dat u ons team - en onze Front Office Manager Patricia in het bijzonder - als vriendelijk hebt ervaren. Bedankt voor uw feedback m.b.t. het diner. Ik heb uw punt gedeeld met het team om onze diensten in de toekomst te verbeteren.

Wij kijken er naar uit u in de toekomst weer te mogen ontvangen!

Vriendelijke medewerkers

Coby, 20-5-2017

Park is verouderd en is aan renovatie toe. Kamers zijn echter zeer ruim en schoon en wel al gerenoveerd. Leuk restaurant en alle medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Strandstoelen zijn wat doorgezakt. Het is een half uur lopen naar het centrum van Kralendijk. Het eten is goed en gevarieerd.
Gereisd met partner in april 2017

Super hotel

Lida van der Maat, 18-5-2017

Heel aardig en behulpzame bediening. Eten zeer goed, met elke dag een ander thema. Zeer verzorgt. Ook animatie is gevarieerd. Ruime kamers. Ook snelle incheck en ontvangst.
Gereisd met partner in mei 2017

Beste Lida,

Hartelijk dank voor het plaatsen van een beoordeling en het aanraden van Plaza Beach Resort! Hartstikke fijn dat jullie ons team als vriendelijk en behulpzaam hebben ervaren en dat jullie volop hebben genoten van onze activiteiten.

We kijken er naar uit om jullie nog eens te mogen verwelkomen!

Anna | Plaza Beach Resort Bonaire

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Plaza Resort Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Plaza Resort Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Plaza Resort Bonaire scoort een 7.96 uit 10 op basis van 453 reviews.