Hotel Plaza Resort Bonaire ****

Plaza Resort Bonaire

444 reviews over Hotel Plaza Resort Bonaire in het Nederlands

Super

Birgitte & Thierry, 30-9-2017

Het resort is keurig onderhouden en de kamers zijn groot en schoon. Wij zaten in een niet-gerenoveerde kamer met zeezicht. Het eten is goed met een aantal keer per week een leuk en lekker thema (BBQ, Italiaans, Mexicaans). Dagelijks voor ieder wat wils.

Helaas is op de heenreis een van onze koffers niet meegekomen. Binnen 1 dag werd onze koffer afgeleverd bij receptie en op de kamer bezorgd. Klasse. Complimenten aan alle medewerkers op het resort, iedereen is erg vriendelijk. Wat ons betreft: tot volgend jaar. Danki!

Gereisd met partner in september 2017

Peter, 30-9-2017

Een goed en mooi all inn resort
Gereisd met partner in september 2017

Super relaxte vakantie

Fam Vialle, 9-9-2017

Goede en schone kamers, goede service en heel lekker eten met vriendelijk en behulpzaam personeel.

De nieuwe Nederlandse kok doet het heel goed; naast gevarieerd aanbod ook plaats voor een lekker broodje kroket of frikandel. Ook de service vanuit de Coconut bar was super..

Kortom een super vakantie en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2017
Shar | Plaza Beach Resort Bonaire, Public Relations Manager, 11-9-2017

Beste Fam Vialle,

Hartelijk dank voor uw positieve review! Ik ben erg blij om te horen dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij Plaza Beach Resort Bonaire. Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over de service vanuit onze Coconut Crash Beach Bar en het eten in ons restaurant! Wij hopen je dan ook snel weer te mogen verwelkomen op ons mooie resort en eiland.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Plaza Resort Bonaire bij:

Heerlijke vakantie gehad op Bonaire.

EM, 3-9-2017

Fijne ruime accommodatie, prima eten. Duikbril, snorkel en flippers gratis ter beschikking, prachtige vissen gezien. Mooi zoetwater zwembad, fijn na het snorkelen in de zoute zee.

Weinig personeel op het park, de meesten wel heel aardig, enkelen wat minder. WiFi ontvangst heel slecht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Wanneer mogen we weer?

Esther Loer, 31-8-2017

Voor de derde keer op rij hebben we voor plaza resort gekozen, het voelde nu als thuiskomen. Het ontvangst was hartelijk met een koele cocktail en een koud handdoekje tijdens een welkomstpraatje. We kregen een upgrade van de kamer mèt zeezicht, een prachtige kamer, 2 glazen met 2 flesjes wijn en een brief erbij! Het personeel herkende ons en er werd in het restaurant een mandje met bloemen en wijn geregeld. Ook het huisrif heeft ons mooie uren snorkelplezier opgeleverd. Dit jaar ook weer een bezoek aan Klein Bonaire gebracht met de watertaxi. Helaas hebben we de huurauto af moeten zeggen omdat er een tropische storm heerste, de receptie heeft dit keurig voor ons gedaan, ook het personeel was zeer behulpzaam en gaf informatie. De tuin heeft her en der nieuwe beplanting gekregen en ziet er heel verzorgd uit. Schoonmaak was goed, eten genoeg keus en warm. Gelukkig was de verse ananas regelmatig op het buffet te vinden, net als ander vers fruit. Na het diner kun je nu in het restsurant ook een kopje koffie krijgen, eerder moest je daar voor naar de coconut crashbar. Die overigens prima drankjes maakt, ook zonder alcohol maken ze lekkere varianten! Nieuw dit jaar was het zingen rond het vuur op het strand, de gitarist die eerder wekelijks bij het diner zong, mag nu zijn kunsten op het strand vertonen. Gezellig meezingen met de voeten in het zand bij het maanlicht en onder de sterren. Kortom hetcwaren 2 heerlijke weken, wanneer mogen we weer?
Gereisd met partner in augustus 2017

Het was een geweldige mooie vakantie

Oomen, 21-8-2017

Alles was perfect. Niets op aan te merken, personeel zo klantvriendelijk, niet te vergeten de kok, we konden om alles vragen, en je wensen werden vervuld. Petje af, complimenten. En het was heerlijk.

De kamer perfect, heerlijke bedden. Kortom wij hebben met ons vieren een onvergetelijke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima verblijf

LC, 16-8-2017

Prima verblijf gehad. De Grandsuite kamers zijn ruim, netjes verzorgd en worden goed onderhouden. Helaas paar dagen luidruchtige buren.

Airco, ruime kluis en meer dan prima bedden zelfs voor mijn rug. Extra kussen, deken, zelfs een extra ventilator; niets was teveel gevraagd.

Strand is ruim, bedjes en ligstoelen zijn (i.t.t. eerdere reviews) in prima conditie. Scuba bar wordt gerund door fantastische barman. Variatie op het strand is wat beperkt. Divesguides bij de Toucan shop begeleiden fantastisch (Big thnx to Chantal, Julian and Hagen; the kids were thrilled). De mevrouw bij het kleine reisburo weet alles over het eiland en adviseert prima. Activity centre heeft enthousiast personeel.

Het eten is prima maar verwacht geen Turkse taferelen met eindeloze variatie en dessert buffets. Nieuwe chefkok komt enthousiast over.

Zwembad is prima schoon, klein maar fijn (zwemmen doe je op zo'n lokatie in de zee!). Ook hier prima ligstoelen.

Wat tips? Hier en daar een bloemetje op de bars die niet bezet zijn en hier en daar een extra fontein functioneel maken (bij Toucan Dive en achter de Junior suites) zou het wat gezelliger maken.

Tips voor personeel achter de frontdesk: Helemaal niets, jullie doen het prima.

Dank voor de heerlijke vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super goed alle lof

Dikkie, 12-8-2017

Kamers eten en drinken alles op orde
Gereisd met partner in april 2017

Ontspannen sfeer, goede service en fijn resort!

Auktje, 30-7-2017

Door het lezen van heel wat negatieve reviews de afgelopen maanden hadden we onze verwachtingen iets naar beneden bijgesteld. Daarom waren we blij verrast dat we het resort als mooi, netjes en rustig hebben ervaren en we zijn erg tevreden over de keuken en de inzet en vriendelijkheid van het personeel!

We hebben 16 dagen een heerlijke vakantie gehad bij Plaza. Eigenlijk was het veel te kort!

Het eten was prima. We hebben driemaal daags lekker gegeten. Er was iedere avond voldoende variatie en meer dan voldoende keuze uit vlees, vis, pasta's en bijgerechten dat voortdurend werd aangevuld. Er worden inderdaad frikandellen geserveerd en vele kinderen en ook volwassenen aten daar regelmatig van, dus kennelijk viel het in de smaak. Bovendien is er daarnaast veel ander lekkers te kiezen. Ook de snacks bij de beachbar waren voldoende aanwezig.

De kamer was ruim, had een prachtig uitzicht op zee, werd dagelijks schoongemaakt en bevatte alles wat we nodig hadden.

We hebben het als gemakkelijk ervaren om gebruik te kunnen maken van een ruimte bij de duikschool om onze duikspullen op te hangen en om een kruiwagen te kunnen gebruiken om duikspullen in te vervoeren.

Het resort is ruim opgezet en in de periode dat wij er verbleven hebben we het als een rustig resort ervaren, maar wel sfeervol. Er was voldoende zitplaats aan de beachbar, bij het restaurant en aan het zwembad.

Het huisrif is erg geschikt om te snorkelen en te duiken.

Ik vind het een aanrader voor iedereen die niet middenin het feestgedruis wil zitten, maar wel centraal wil verblijven, goede service wil, een sfeervolle vakantie wil hebben en die op een mooie locatie aan de zee wil verblijven.

Het ontbrak ons aan niets!

(Enig minpuntje: de ontvangst van de televisie was niet zo goed.)

Gereisd met partner in juli 2017
Anna | Plaza Beach Resort Bonaire, Public Relations Manager, 11-8-2017

Beste Auktje,

Wat fijn om te horen u een fijn verblijf heeft gehad in ons resort. Wij zijn blij om te horen dat u zo enthousiast bent over ons personeel, onze kamers en het eten in ons restaurant. Wij zijn druk bezig om het restaurant een flinke boost te geven, zo is er deze week een nieuwe chef begonnen.

Ook wij zijn erg trots op ons prachtige huisrif 18th Palm. Wij zullen ervoor zorgen dat uw positieve woorden over de duikschool bij deze afdeling terecht komen. Zien we u snel terug op mooie eiland?

Met vriendelijke groet,

Anna | Plaza Beach Resort Bonaire

Meer dan we hadden durven te dromen 👌👌👌

T. C. Voskamp, 24-7-2017

Plaza resort Bonaire is een ontzettend gastvrij en fantastisch gelegen hotel, wij hebben een fantastische vakantie hier !!!
Gereisd anders in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Plaza Resort Bonaire bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Plaza Resort Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Plaza Resort Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Plaza Resort Bonaire scoort een 7.99 uit 10 op basis van 460 reviews.