Appartement Kas Bon Aire

WebsiteLink naar website

51 reviews over Appartement Kas Bon Aire in het Nederlands

Geweldig

Julian, 2-9-2017

Het was geweldig. Aardige eigenaren, staan altijd voor je klaar wanneer je iets vraagt. De studio was prima en schoon. Je moet wel een auto hebben om de omgeving te zien.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Echt vakantie!

Brenda, 18-7-2017

Bij aankomst wordt je opgewacht door Ton die je naar je appartement brengt. Fantastische rustige omgeving, ruime kamer (verbleven in app. Aloe vera). Niets was teveel gevraagd, alles mag en kan. Geen gedoe met aanbetalingen, borg enz enz. Helaas hebben wij de massages moeten missen van Corine, dus hebben we een goed excuus om zeker terug te komen. Kas Bon Aire is echt een aanrader als je rust wilt en toch overal dichtbij wilt zitten.
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk genieten op een toplocatie

Leo en Marja, 5-7-2017

Kas Bon Aire is een fantastische plek om tot rust te komen. Wij verbleven in appartement Mandevilla. Heerlijk ruim appartement, van alle gemakken voorzien en ruim voldoende handdoeken. Op de veranda heb je een mooi uitzicht op Kralendijk en klein Bonaire en vanuit de keuken kun je direct een duik in het zwembad maken. Ton en Corina zijn fantastische mensen die altijd voor je klaar staan. Bij aankomst staat Ton je al op te wachten en ook op de laatste dag geen stress. Je hoeft pas het appartement te verlaten zodra het tijd is om naar het vliegveld te gaan. Corine geeft overigens heerlijke massages inclusief voet reflex massage. Kortom, Kas Bon Aire is een aanrader!
Gereisd met partner in mei 2017

Zalig ontspannen en uitrusten, alles staat klaar.

Tom en Annette, 6-6-2017

Het was nu de vierde keer dat we in appartement Mandevilla verbleven; deze keer zelfs een hele maand daar uitgerust, en nieuwe energie opgedaan. Zoals altijd staan Ton en Corinne voor je klaar om je verblijf van begin tot eind een succes te maken.

Je kunt heerlijk op de veranda zitten, lezen, eten, en als je na een dagtripje verhit thuiskomt plons je zo in het uitnodigende zwembad bij je keukendeur.

Mooi uitzicht over Kralendijk en Klein Bonaire; en je hebt geen last van toeristendrukte op deze lokatie.

Gereisd met partner in april 2017

Puur genieten!

Corrie en Berthy, 19-5-2017

Kas Bon Aire is een absolute aanrader. Wij hebben heerlijke weken doorgebracht in appartement Flamboyant. Prachtig uitzicht, mooie tuin vol kleurrijke vogels. Ton en Corine stonden met raad en daad klaar voor ons. De koelkast was gevuld toen we aankwamen en iedere week schoon beddengoed en volop handdoeken. Bovendien geeft Corine heerlijke massages. Kortom zeker een plek om terug te komen! Een dikke tien plus!!!!!!

Corrie en Berthy

Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijk en voor herhaling vatbaar

Bart en ineke, 16-5-2017

Wij zaten in aloe vera. Een ruim appartement voorzien van airco en fan. Koelkast goed gevuld voor de eerste aankomst zodat je rustig de volgende dag kunt gaan shoppen en auto huren. (Voor je verblijf wel noodzakelijk)

Ton en Corinne staan altijd klaar om te helpen waar gewenst, zij wonen verderop in de straat.

Gereisd met partner in april 2017

Complete accommodatie in rustige omgeving.

Jan en Jacqueline, 6-4-2017

Wij hebben voor de tweede keer genoten van de heerlijke natuurlijke omgeving.We zaten deze keer in appartement Aloa-Vera met een prachtige tuin met tropische vogels leguanen vlinders prachtige bloemen ect. De vorige keer zaten we in Flamboyant met het prachtige uitzicht. Er is voor ieder wat wils. Het is een kleinschalig appartementen complex voorzien van alle gemakken. De kamers zijn volledig ingericht en hebben allemaal toegang tot het zwembad. Er liggen tal van handdoeken en zelfs de koelkast is bij aankomst gevuld. Zeer gastvrije eigenaars die altijd voor je klaar staan. Geen gedoe over borg, transfer, en andere bij komende kosten. Gewoon no nonsens 1 prijs voor een heerlijk verblijf.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Perfecte topplek, auto wel noodzakelijk

Martin & Natasha, 1-4-2017

Kas Bon Aire is werkelijk een heerlijke plek voor als je wel in de buurt van Kralendijk wilt zijn, maar ook wat rust wilt. De appartementen zijn perfect uitgerust en het zwembad is heerlijk na een dag duiken, snorkelen of surfen. Onze zoon van tien was er niet uit te slaan. Een auto is wel noodzakelijk, maar die heb je op Bonaire sowieso nodig. En elke avond zie je vanaf de berg een zonsondergang waar je stil van wordt, terwijl je op je eigen terrasje zit. Ton en Corine kennen de weg als geen ander op het eiland en helpen je met alles. En Corine geeft trouwens hemelse voetreflexmassages. Aanrader dus
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Geweldige appartement en lokatie.

Ron Deelstra, 28-3-2017

Wij zijn net terug van een 18 daagde vakantie in appartement Aloe Vera. Dit appartement heeft een prachtige tuin met genoeg zitjes en een heerlijk rustige omgeving. Er is altijd wel een zitje waar je in de schaduw kunt zitten. Je stapt zo vanuit je bed het zwembad in, wat natuurlijk super is.Ton en Corine alleraardigste mensen. Ze zijn goed op de hoogte wat Bonaire te bieden heeft. In 1 woord: geweldigeen aanrader voor iedereen.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Relaxen én genieten!!

Linda Mulder, 24-3-2017

We waren hier 2 jaar geleden en Ton en Corine waren net eigenaren van dit bijzondere/mooie complex geworden. Toen was het al heerlijk en dat is niet veranderd! Ton heeft hier en daar veranderingen doorgevoerd die het verblijf alleen maar veraangenamen [binnendeur in app. Flamboyant waardoor je vanuit je bed zo het zwembad in kan rollen, app. verbouwd en een nieuwe aan het bouwen, mooi aangelegde tuin]

Als je houdt van rust, uitzicht wil hebben op Kralendijk en klein Bonaire, houdt van mooi zonsondergangen....dan ben je hier op het juiste adres, een heerlijke lokatie!! De app./studio zijn voorzien van alles wat je nodig hebt, de vaatwasser bewaren we wel weer voor thuis ;), voldoende inventaris/handdoeken. Heerlijke zitjes buiten en in de tuin. Daarnaast zijn ze ook nog eens zéér klantvriendelijk. Wij hadden de huurauto op de laatste dag niet meer en Ton vroeg gelijk: "als ik jullie even naar een strandje moet brengen, met alle plezier". De koelkast die bij aankomst gevuld is met een welkomstdrankje en benodigdheden voor het ontbijt de volgende ochtend, als je andere verzoeken hebt [nog bedankt voor de cola!!]......geweldig en maakt dat je je gelijk thuis voelt.

Als het aan ons ligt.....volgend jaar weer!!!

Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kas Bon Aire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kas Bon Aire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kas Bon Aire scoort een 9.41 uit 10 op basis van 52 reviews.