Appartement Hillside ***

Appartement Hillside
Hillside
9,5

79 reviews over Appartement Hillside in het Nederlands

Geweldige mooie ,schone vriendelijke accomodatie.

Ina en Johan, 6-8-2017

Het heerlijke uitzicht, geweldige relaxte zwembad met heerlijke bar, fijne schone kamer en zeer vriendelijke eigenaars Wendy en Theo. Gezellig met soms life muziek. Je kunt vanuit deze plek zowel toeristische bezigheden ondernemen als ook lokale bezienswaardigheden. Het is wel verstandig een auto te huren. De sfeer is ongedwongen. Met andere woorden...een goede locatie om Bonaire te ontdekken.
Gereisd met partner in februari 2017

Geweldig mooie gastvrije plek!

Joyce, 5-8-2017

Hillside is een plek waar je kunt ontspannen, super kunt eten voor een goede prijs, geweldig uitzicht hebt geen muggen omdat je op een berg zit maar bovenal enorm gastvrije eigenaren Theo en Wendy die kun vak verstaan en je een onvergetelijke vakantie bezorgen.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

in een woord geweldig

Roland en Conchita Canters, 18-7-2017

Voor het eerst in Hillside (en op Bonaire) geweest en een geweldige week gehad.

De ontvangst was aller vriendelijks, de eigenaren Wendy en Theo doen er werkelijk alles aan om het naar je zin te maken en hebben ook nog zeer goede tips wat te doen en waarheen je zeker moet gaan. Maar ook het personeel doet zeker niet voor hun onder. Het appartement was zeer netjes (wij hadden een studio, meer dan ruim genoeg voor 2 personen), we konden rechtstreeks een auto huren, de magnesium zwembaden zijn heerlijk en het eten is goed (zeer zeker de dag specials) tegen heel redelijke prijzen. Als wij nog eens terug gaan naar Bonaire gaan we voor 100% zeker weer naar Hillside

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Hillside bij:

WoW! Wij waren op Hillside!

familie van Doorn & Lens, 23-5-2017

Wat n paradijs op Bonaire, gelegen op de Hill, staat het nette appartementen complex van Theo en Wendy, Hillside, de super enthousiaste en vrolijke eigenaren zorgen dat je aan niets ontbreekt. De appartementen zijn zeer ruim en netjes met, complete keuken o.a. grote Amerikaanse koelvrieskast, eet & zithoek, (ook nog TV) badkamer met douche en toilet, airco in de 2 grote slaapkamers, heerlijke grote zit bij het zwembad, geweldige ontbijtservice, superleuke bar en idem personeel, dagschotels tegen spotprijzen, badlaken- en zwemhanddoek service, autoverhuur, Hillside regelt als voor u (ook het transfer van en naar het vliegveld) en organiseert regelmatig evenementen. De 2 heerlijke magnesium zwembaden, waar ook de lokale kids zwemles en de oudere aqua aerobics krijgen, zijn een genot. Wij hebben het hier fantastisch gehad en willen graag n keertje terug!
    Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

paradijs op aarde

Wouter Heitlager, 20-4-2017

Hillside appartementen is schitterend gelegen met uitzicht over Kralendijk en de zee waar je iedere dag de zon in ziet onder gaan. Voorzien van een mooie gezellige bar en terras. De bediening is vriendelijk, het eten uitstekend en uitzonderlijk betaalbaar.
    Gereisd alleenreizend in april 2017

leuke mensen, mooi uitzicht, prachtig apartement

van den Berg, 1-4-2017

erg leuk om te zijn. Om een auto te huren kun je er ook terecht. Er wordt niet moeilijk gedaan als je de auto wat later inlevert.

het uitzicht is prachtig. Tot aan de noordpunt van het eiland kun je kijken.

Ruime kamers. geen last van de airco of de ventilator. Koelkast, keukentje. alles is aanwezig

Gereisd met partner in februari 2017

Zwembad, omgeving, restaurant, bar en service,top!

Wim, 24-3-2017

Het uitzicht is ook 's avonds prachtig! De mooie, grote badlakens zijn een prima service! Restaurant, bar en zwembad zorgen voor gezelligheid! Grote parkeerplaats. Alles schoon en onderhouden.

De studio heeft goede airco, tv en mooie badkamer met prima en genoeg handdoeken.

De keukenhoek is een drama, geen plank of tafeltje om je spullen neer te zetten.

Veel pannen maar geen onderzetter of snijplank, toch niet iets om het aanrechtje voor te gebruiken.

Als je reist en/of laat aankomt heb je geen basic keukenspul bij je zoals peper en zout of evt. een zakje thee of koffie.

Zou aardig zijn! Onze koffers staan op de grond, een of twee uitklapbare kofferdragers zouden een uitkomst zijn!

Onze vlucht ging 's avond om 8 uur. Dit hotel laat je, indien mogelijk, de kamer gebruiken tot je weg wilt gaan. Wat een geweldige service!

Al met al een prima plek, we komen terug!

Gereisd met partner in maart 2017

Our home away from home..

Larissa Dalhuisen, 24-12-2016

Dit was onze tweede keer op Hillside. En waren we vorige keer al enthousiast, dit keer was ons verblijf nog beter.

Het appartement is netjes, ruim met een heerlijk grote Amerikaanse koelkast en goed doordachte ramen om te ventileren.

Ook de heerlijke zwembaden (geen chloor!!!) zijn super om lekker te chillen als je niet de zee op wilt zoeken.

Maar de kracht van Hillside is het personeel en vooral de eigenaar Theo.

Zij maken dat je je zo welkom voelt. Het enthousiasme, de goede bar en de lekkere maaltijden (de day-specials zijn betaalbaar en erg lekker) . Ook de heerlijke koffie en de broodjes service zijn ideaal s'morgens.. (ook heel vroeg als je wat jetlaggerig bent 😉)

Het is echter de oprechte belangstelling en vriendelijkheid die het bijzonder maakt.

De slogan van bonaire : "Once a visitor, always a friend" zou ook zomaar toepasbaar zijn op Hillside.

Gereisd met partner in december 2016

Welkom thuis!

Aad, 12-12-2016

Twee (2) weken verblijf op Hillside Bonaire:

Ik was hier niet voor vakantie maar na het werk voelde Hillside als thuiskomen.

Je hebt wel een auto nodig om er te komen.

Zo maar even wat puntjes die ik niet meer vergeet:

- het lekkerste bakje koffie van Theo, de eigenaar, om 06:30 in de ochtend.

- Na het werk een Amstel bright aan de gezellige bar.

- Het kijken naar zwemles van bejaarde lokale mensen uit de buurt. Wat hadden ze een plezier:-)

- De daghap. Bijvoorbeeld een flink stuk tonijn eten op dinsdag voor 15 dollar. TOP!

- vrijdagavond happy hour. Niet alleen voor Hillside bewoners maar ook voor inwoners van het eiland.

Gereisd zakelijk in december 2016

Zeker voor herhaling vatbaar wat een lieve mensen

Caro, 6-11-2016

Een prachtige plek met prachtig uitzicht. Zelfs de eigenaar nam ons mee het water op. Echt genieten. Heerlijke grote kamers,2 zwembaden en gezellige bar waar men ook heerlijk kan eten. Echt voor herhaling vatbaar. Toppers .
    Gereisd met vrienden in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Hillside bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hillside in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hillside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hillside scoort een 9.46 uit 10 op basis van 80 reviews.