Hotel Harbour Village Beach Club ****

Hotel Harbour Village Beach Club
Harbour Village Beach Club
8,5

23 reviews over Hotel Harbour Village Beach Club in het Nederlands

gewoon een heel mooi park

Leo van der Ham, 4-3-2017

Rustig en een bepaalde klasse die je op een vakantie niet vaak tegen komt.

Nadeel soms te rustig.

Gereisd met partner in februari 2017

nooit meer

alberto, 28-1-2016

het ontbijt is a la carte, kan soms lang duren voordat je iets krijgt, tot 2x toe hadden ze ons vergeten, terwijl we de bestelling wel hadden doorgeven.

we wilden graag 2 aparte bedden, konden alleen een andere kamer krijgen- met een fikse bijbetaling; een rollaway werd geplaatst op de kamer, bij uitchecken kregen we van de receptioniste een rekening voor gebruik van deze rollaway.

4 dagen eerder waren hier andere afspraken overgemaakt, met dank aan de hostess van touroperator

het management was tijdens dit konflikt nergens te vinden

Gereisd met partner in januari 2016

Uniek stukje Bonaire met top service

Marcel van der Sluijs, 25-10-2015

Heerlijk strand met goede faciliteiten.
Gereisd met partner in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Harbour Village Beach Club bij:

Heerlijk genoten van een prima sfeer!

AdG, 4-5-2015

Twee heerlijke weken gehad in HVBC in Bonaire. Het resort ligt net iets buiten Kralendijk aan een mooi privé zandstrand. Het complex ziet er verzorgd uit en er hangt een aangename rust. Onze suite (214) was erg ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. De ligging direct aan het strand was natuurlijk ideaal! Het 'huisrif' is fantastisch en je ziet er de meest mooie vissen mocht je er gaan duiken of snorkelen! Het restaurant is goed en de bediening is zeer vriendelijk, net als de rest van de medewerkers overigens. Goedkoop is het niet maar oké... ;) Wat mij betreft is dit hotel een echte aanrader voor iedereen die lekker wil genieten van een goed verzorgde en rustige accommodatie! Ik ga er graag nog eens naar terug! :)
Gereisd met partner in april 2015

Genieten aan een adembenemend strand!

G. van der Wallen, 23-9-2014

Een geweldig hotel met uitzonderlijke service en personal touch. We hebben een aantal schitterende dagen beleefd in en rondom dit hotel. Bonaire is een heerlijk eiland, relaxt, gemoedelijke sfeer, lieve mensen en de natuur is prachtig. Het eiland hebben we per huurauto bezocht, kayakken in de mangrove is een echte aanrader en het is vooral de meest fantastische bestemming om te snorkelen, in een woord geweldig! Vanaf het strand het azuurblauwe water in en je ziet de meest kleurrijke vissen en koralen. Niet eerder zo meegemaakt. Na de uitstapjes was het weer heerlijk ‘thuis’ komen in Harbour Village.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

absolute privacy, rust en een geweldig strand

johannes, 24-6-2014

We hebben genoten van ons verblijf in Harbour Village Bonaire. Onze beachfront suite voldeed aan al onze wensen, ruim en een grote badkamer met aparte douche en ligbad. Verder een keukenblok met koelkast, magnetron en servies. Het privé strand werd elke dag netjes bijgehouden en zag er fantastisch uit. Overdag hebben we aantal keren gedoken met goede professionele duikinstructeurs en beschikbare kwaliteitsuitrusting. Onze dochter heeft deelgenomen aan het duikprogramma voor tieners. Bonaire is een bestemming die nog authentiek Caribisch is, kleinschalig met een ongerepte en indrukwekkende natuur. Overdag waren we actief en in de ochtend of einde middag lagen we heerlijk op het strand te relaxen bij Harbour Village Beach Club.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Wederom een formidabele plek

Marion , 12-10-2012

het hotel Harbour village is geweldig. Wij komen voor het zevende jaar hier, gaan wel altijd in het laagseizoen omdat we van rust houden. De kamers (begane grond,zeezicht met 2 terrassen) zijn mooi, zeer ruim. Goed bed. En 2 toiletten. Er is een mogelijkheid tot maken van koffie of thee, alleen vind ik de koffie niet lekker. Advies: zet er een waterkoker neer en leg iedere dag zakjes oploskoffie weg, overigens is dit mijn persoonlijke mening. Anderen vinden de zakjes koffie misschien we lekker. Ik vond de spiegel in de badkamer wat moeilijk te bereiken om mijn lenzen in te doen, maar ja, er waren nog zeker 5 andere spiegels te gebruiken. Het strand is perfect, veel plek om te zitten in schaduw en zon. Het duikcentrum is ieder jaar weer goed. Het rif links van Harbour village, voorbij de haven is een van de mooiste riffen in de buurt, goed voor een paar mooie duiken. Kortom: een aanrader voor duikers die van lekker eten, strand en wat luxe houden .
Gereisd met partner in september 2012

Wat een heerlijk hotel!

Hendrik, 8-1-2012

In november 2011 verbleven wij in dit fantastische hotel. Wat hebben we genoten van het strand en de service. Het personeel is ronduit fantastisch. Zelden een crew meegemaakt die er zo op uit is de gasten het helemaal naar de zin te maken! Het strand is perfect. Heerlijke ligbedden en altijd voldoende ruimte. Snorkelen kan vanaf het strand. Er zijn kajaks te leen waarmee je naar Kralendijk kunt peddelen. De ligging op het eiland is prima. Er zijn leuke restaurants in de buurt. Ook in het restaurant van het hotel kun je heerlijk eten. Wij hebben echt heel erg genoten van ons verblijf op dit heerlijke plekje!
Gereisd met partner in november 2011

Mooi & rustig hotel

S & L, 14-7-2011

Wij verbleven hier in juni. Ons verblijf was héél aangenaam. Wij boekten kamer + ontbijt. Het eten (onbijt,lunch,dinner) is van uitstekende kwaliteit. Héérlijk!! Het hotel is gelegen op een groot verzorgd domein met een prachtig strand. Harbour village is een oase van rust op fietsafstand van Kralendijk (te voet net iets te ver (voor ons)) Gedurende ons verblijf lagen er maximaal 6 personen aan het strand. Snorkelen is hier aangenaam! Met de kayak (incl) kan je zo (10min) naar klein Bonaire! De kamer was prima in orde maar aan de kleine kant. De stopcontacten zijn aan vervanging toe. Verder hebben wij geen enkele opmerking ivm ons verblijf. Harbour village is een echte aanrader voor wie rust zoekt en lekker wil eten. (Prijs van het eten vergelijkbaar met België.) Tip: ga ook eens eten bij It rain's fish in Kralendijk. Superlekker!!
Gereisd met partner in juni 2011

nooit meer

mies111, 16-3-2011

3 dagen aan de haven (extra betaald) in de stank gezeten van het moeras. Was geen andere optie.We kregen een spuitbus mee en ramen dicht airco aan !!!

General manager was niet meer te vinden.

Barste van de muggen ???

Voorheen nooit gehad , op andere plekken dan. Was derde bezoek aan bonaire maar hier niet meer.

Gereisd met vrienden in februari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Harbour Village Beach Club bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harbour Village Beach Club in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harbour Village Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Harbour Village Beach Club scoort een 8.49 uit 10 op basis van 23 reviews.