8,2

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Hamlet Oasis Bonaire**** bij :

111 reviews over Bungalow Hamlet Oasis Bonaire in het Nederlands

genoten, direct aan zee

Collin, 1-8-2017

zwembad met magnesium is heel fijn (dus geen chloor)

Een auto huren is wel handig.

Vanaf het complex zo de zee in om te snorkelen.

Gereisd met partner in mei 2016

Fijne plek

Joelle Twigt, 19-7-2017

Een rustig en ruim opgezet complex iets buiten het centrum. De studio is ontzettend ruim en van alle gemakken voorzien. Het is wel aan te raden om een auto of scooter te huren. Er zijn enkele restaurantjes dichtbij, maar de leukste zitten in Kralendijk zelf. Wij willen terug!
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch verzorgd, prettig en rustig verblijf

Mw. van der Zee, 1-7-2017

Ruim en schoon tweekamerappartement, ruim terras/veranda bij het tweekamerappartement (met goed buitenmeubilair), goede bedden, meer dan genoeg schone handdoeken in de badkamer, vriendelijke ontvangst, heel rustig park (andere gasten vrijwel niet opgemerkt hoewel ze er wel waren), direct gelegen aan een mooie snorkelplek 'the cliff', op loopafstand van de openluchtbioscoop, een supermarkt en meerdere eetgelegenheden, vrij goede wifi-ontvangst, in iedere ruimte een ventilator (óók op het terras/de veranda), airco in de slaapkamer (even aan voor het slapengaan), kluis in het appartement en een bagagekluis voor het geval het vliegtuig veel terug later gaat dan het tijdstip waarop je het appartement moet verlaten, hele appartement en terras/veranda een tegelvloer (bezempje erover en weer netjes!).

Geen gebruik gemaakt van het zwembad (zee is zo'n 100 meter lopen vanaf het zwembad), dus vandaar daarvoor geen rapportcijfer gegeven...

Gereisd met partner in juni 2017

Het was fantastisch , dit jaar weer :-)

Jeannette, 12-3-2017

Was top

Goede service

Mochten de dag v/h vertrek blijven zolang we wilden .

Nadeeltje was dat ze tegen ons gezegd hadden dat we s'morgens vroeg al onze koffers konden inchecken , en op het vliegveld was niemand , dus wij onze tijd te verspillen en teleurgesteld weer naar huis

Gereisd met partner in juni 2016

Super gelegen rustig resort met top service.

Juli-Anne, 31-1-2017

Super service van het resort. De receptie is alleen 's ochtends open, maar er is wel dag en nacht iemand bereikbaar. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Studio was schoon en comfortabel. Zwembad was heerlijk en dichtbij een zeer mooi snorkel/duik gebied.
Gereisd met partner in januari 2017

Niks mis mee!

Ingrid, 9-1-2017

Hamlet Oasis is een prima plek om te verblijven. Wij hadden een prima huisje. Receptie zit er alleen in de ochtend, maar helpen prima als je ze iets vraagt. Je hebt een auto of scooter nodig om iets van Bonaire te zien, maar je zit daar redelijk centraal. Wij hebben een prima week gehad!
Gereisd familie in december 2016

Prima accommodatie

Anna, 19-12-2016

Prachtige zee en Rumrunners restaurant vlakbij. Nette studio, schoon en alles aanwezig. Lekker zwembadje met douche en toilet.
Gereisd anders in november 2016

Perfecte plek!

Snorkelaar, 6-12-2016

Prima schone studio dicht bij de zee, ideaal voor duikers en snorkelaars. Aardige mensen, huisje voorzien van airco, fan, voldoende handdoeken, magnetron en koelkast. Na een flinke regenbui is de locatie wat lastiger bereikbaar vanwege de vele plassen, maar als je een jeep of pink-up hebt gehuurd heb je daar geen last van :-). Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd alleenreizend in november 2016

mooie blauwe heldere zee, prachtige natuur.

Marianne van Delft, 26-11-2016

Vanuit studio zag je zo de prachtige heldere zee liggen.

Jammer dat het erg veel geregend had en de paden naar de huisjes bijna onbegaanbaar waren. Je komt 's avonds aan en je moet dan via code je sleutel uit een kluisje halen. Het was donker en één grote modderpoel. Het viel niet mee om ons huisje te vinden.

Onze lakens zijn in 8 dagen niet verschoond. Huisje wel gepoetst een aantal keren. Mooi aangelegd park maar wel wat doods en alleen 's ochtends een paar uur receptie.

Ik vond een groot minpunt dat er bij aankomst niemand is die je wat wegwijs kan maken.

Leuke week gehad maar de volgende keer toch een ander plaats om te slapen.

Gereisd met partner in november 2016

heerlijk relaxed park

anita en lisa, 30-10-2016

Wij zijn net thuis van een fantastische week hamlet oasis.Ik was hier samen met mijn dochter voor een heerlijke "moeder / dochter "vakantie .

Wij vonden het een prima huisje, wij hadden de studio nr 10. Mooi schoon en netjes, heerlijk koel vanwege een uitstekend werkende airco ( wat niet overal op bonaire het geval is ).

Het is klein maar het heeft alles wat je nodig hebt, ook een mooie ruime badkamer. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat als je s'ochtends buiten zit te ontbijten dat je de weg erg goed hoort. Nu wonen wij zelf aan een drukke weg , dus ons stoorde het niet.

Genoeg afleiding van de vele vogeltjes en leguanen die rondscharellen.

Vanuit het park loop je zo naar de prachtige zee en kun je vanuit de steiger zo gaan snorkelen, Geweldig!!

Je hebt wel een auto nodig want wandelen naar kralendijk is veel te ver en erg warm.En anders zie je niets van het mooie eiland.

Wij raden Hamlet Oasis zeker aan!

Gereisd familie in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Hamlet Oasis Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Hamlet Oasis Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Hamlet Oasis Bonaire scoort een 8.23 uit 10 op basis van 111 reviews.