Beoordelingen Bungalow Hamlet Oasis Bonaire***

Hamlet Oasis Bonaire***
75 beoordelingen
Beoordelingen Bungalow Hamlet Oasis Bonaire***
Kaya Gob. N. Debrot 123, Bonaire, Bonaire

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Hamlet Oasis Bonaire*** in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Hamlet Oasis Bonaire*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bungalow Hamlet Oasis Bonaire scoort een 8,0 uit 10, op basis van 75 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Hamlet Oasis Bonaire*** in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Hamlet Oasis Bonaire***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bungalow Hamlet Oasis Bonaire*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 107 vakantiefoto's van Bungalow Hamlet Oasis Bonaire*** vinden. Je kunt 1 video van Bungalow Hamlet Oasis Bonaire*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Bonaire. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Bonaire. Vergelijk Bungalow Hamlet Oasis Bonaire*** met andere accommodaties in Bonaire.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

75 beoordelingen over Hamlet Oasis Bonaire***

75 beoordelingen
6,9
7,4
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, Jan. 2014
"Mooie ruime bungalows"vertalen
Hans van Gemerden
8,0

10-02-2014 De luxe varieert per bungalow, wij hebben er in 2 gezeten, bungalows even groot maar inrichting behoorlijk verschillend, zwembad lekker en schoon, in of uit de zon mogelijk door palmbomen, heerlijk mooi rif voor de deur, lekker voor een vroege duik, duikshop ter plekke prima en leuke, aardige mensen, bij de receptie ook super vriendelijk kortom, toplocatie

met vrienden, Jan. 2014
"Rustig met goede prijs-kwaliteit verhouding"vertalen
Lex
9,0

20-01-2014 In januari 9 dagen in appartement verbleven wat in feite een zeer ruime bungalow bleek te zijn. Van alle gemakken voorzien maar wel met een afgesloten tussendeur naar het aangebouwde studio appartement zodat wij onze buren konden horen (en zij ons). Schoonmaak 1x per week stelt niets voor. Aan de overzijde van de weg een grote Chinese supermarkt voor alle boodschappen. Na 16:30 uur geen bemande receptie meer (wel telefonisch bereikbaar). Geen barretje dus 's avonds totale stilte op het complex. Auto absoluut noodzakelijk maar zeer goed snorkelen is mogelijk in de zee achter de villa's van het complex (cliff). Manager Nicole was bij aanwezigheid behulpzaam en wij mochten de hele vertrekdag in het appartement blijven zonder extra kosten. Een aanrader voor rustzoekers van 50 jaar en ouder.

met partner, Dec. 2013
"Afknapper!"vertalen
marjo
5,0
5,0
3,0
6,0

07-01-2014 Onze studio viel qua ruimte mee maar was niet schoon, de tegeltjes van de douche hadden aan de onderkant al heel lang geen doekje meer gezien. De hoekjes waren zelfs zwartig, brrr....
Het doucheputje liep niet door zodat je na een paar minuten in een zwembad stond, het koffiezetapparaat was een gammel ding....
Na klagen werd het putje wel gemaakt maar de stemming van de beheerster (een Brabantse dame) werd er niet beter op.
Het zwembad was leuk, je moet wel af en toe over een leguanenkeuteltje stappen. Geeft niks, dat hoort erbij want die dieren lopen daar nu eenmaal overal rond.
Maar toen er een leguaan ín het zwembad poepte en één van de gasten naar de beheerster liep om een schepnetje te vragen duwde ze het netje in de handen van de gast zodat hij zelf aan de slag kon met de poep in plaats van dat ze het zelf even eruit viste. Onze zwembroek zakte af!

alleenreizend, Dec. 2013
"Prima appartement als uitvalsbasis"vertalen
John Kohschulte Bro...
7,0

07-01-2014 Appartement was uitstekend uitgerust met alle artikelen die benodigd zijn voor een uitvalsbasis om het eiland nader te ontdekken. Mijn studio was geen super de luxe verblijf, maar voldeed helemaal als bovenstaand doel.

met partner, Okt. 2013
"Eenvoudig, prima"vertalen
Yol.
7,0

27-10-2013 Studio simpel, maar prima. Zeker verbeterpunten, verlichting die t niet doet, keukengerei zou aangevuld mogen worden, schoonmaak echt veel te weinig!!1 x in 13 dagen, en voor die zelfde tijd 6 handdoeken voor 2 pers. Zelf hebben we de roosters van de airco schoongemaakt.
Fijne bedden, flut hoofdkussens. Fijn oventje voor broodjes. Mooie tuin, wel zwerfvuil, en ezel poep. Prima zwembad, wel over de leguanenpoep stappen. Bonaire is GEEN strandvakantie!!! Toch bonaire?Hamlet prima om te verblijven als je niet te hoge eisen hebt.. Supermarkt om de hoek.

met partner, Okt. 2013
"Oase van rust"vertalen
Marije
9,0

20-10-2013 Omdat Bonaire een duikeiland is, komen er doorgaans geen schreeuwerige dronken toeristen, maar natuurliefhebbers die vroeg opstaan en gaan duiken of op een andere manier actief de dag doorbrengen. Dit maakt dat het op het resort heerlijk rustig is en blijft. Alles schoon en netjes, prima ontvangst met Brabantse gastvrijheid van Nicole. Het enige dat ik miste was een ligbedje bij het appartement. Die waren er wel volop bij het zwembad, maar had ik ook graag bij m'n huisje gehad. Auto, scooter of fiets is wel een aanrader, zodat je het eiland (40x12 km) goed kunt leren kennen. In oktober nog volop zon gehad, niet koeler dan 26 graden, vaak 33+ graden overdag. Wij waren er slechts een weekje, maar had er zo een week bij willen boeken als het had gekund. Mocht ik ooit weer eens op Bonaire komen, boek ik graag weer bij Hamlet Oasis Resort!

"Een echte top resort!!!!!!!!!!!!!!!!!"vertalen
S. Nikkels
10,0

10-07-2013 Een super mooie accomodatie, erg schoon en netjes!!!!!!!
De mensen van de receptie zijn erg vriendelijk en gastvrij en zeer
behulpzaam!! Alles is in de buurt te vinden.
De ligging van het resort is perfect!!!

met partner, Juni 2013
"Mix van goed en slecht"vertalen
Jer
8,0

17-06-2013 Een aantal zaken gewoon goed, zoals de ruimte, het appartement zelf, de tuin, de voorzieningen, de horren (maar je blijft last hebben van de muggen, dus DEET meenemen) maar een aantal dingen ook zeer slecht, zoals het vieze bed, de kakkerlak die we tegenkwamen, het gebrek aan schoonmaak, receptie/manager onbereikbaar, de doorgezakte bedden bij het zwembad. Het complex ligt niet aan de zee, want er staan nog villas tussen. Naast het complex is een klein industriegebied en sommige app hebben daar uitzicht op. Er is een duikschool vlak naast het complex met hele vriendelijke mensen. Wel veel Amerikanen op Bonaire.

"Netjes en rustig"vertalen
grasmaaier
9,0

02-07-2013 Mooi park met ruime huisjes (appartementen en studio's). De studio is niet erg groot, maar ruim genoeg voor 2 personen. We hadden 1 van de nieuwe huisjes achterin het park. Erg rustig aan het zwembad, dus altijd wel een plekje vrij. De receptie is 's ochtends een uurtje bereikbaar, maar eigenlijk heb je die ook niet nodig. De meeste huisjes zijn binnen het bereik van WIFI internet.

met partner, Mei 2013
"Super accomodatie"vertalen
Ineke Hartman
9,0

04-06-2013 De accomodatie is super!!! Mooi onderhouden tuin en schone leuke appartementen. We hadden een studio geboekt, maar kregen een upgrade naar een appartement. Wat achteraf een betere keus is gebleken.

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?