9,5

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Djambo Bonaire*** bij :

161 reviews over Appartement Djambo Bonaire in het Nederlands

Super plek!

Judith Roskam, 29-7-2017

Als we op Bonaire zijn logeren we bij Djambo. Het ligt niet direct aan zee, maar dIe mis je niet als je binnen bent! Heerlijk voor je appartement met buitenkeuken onderuit met een boek na een dag snorkelen of duiken. Een gezellig drankje aan de Djambar en horen wat de andere gasten allemaal tegen gekomen zijn onder water. Ontspannen, goed geregeld, schoon, gezellig, rustig, dat zijn een aantal steekwoorden voor Djambo. Wij hebben het altijd super naar ons zin. Op loopafstand van het centrum van Kralendijk, 10-15min. Lekker langs het water, dat is zeker geen straf.
Gereisd met partner in april 2017

Top!

Gerda van Rijs, 23-7-2017

Djambo maakt alle verwachtingen waar: hartelijke ontvangst, heerlijke bedden, grote badkamer met toilet/douche/2 wasbakken, prima keuken (grote koelkast met vriesvak, 4-pits fornuis, senseo, oventje) en een lekker zwembad. Er is altijd ruimte voor een praatje of het beantwoorden van een vraag. Het blijft een herhaling van wat al onze voorgangers ook al hebben ervaren: "Djambo is top!".
Gereisd familie in juli 2017

Een warm bad

Betty en Bart van Egmond, 22-6-2017

Alles is echt perfect voor elkaar. Wij zijn er nu voor de tweede keer geweest en de twee beheerdersechtparen is niets te veel. Super!!!
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke plek om te verblijven!

Marloes, 21-6-2017

Goede sfeer, prettige appartementen en hele prettige opzet van het complex.

Prima voorziening om de duikspullen uit te spoelen en afgesloten en in de schaduw weg te hangen, kruiwagens beschikbaar om je duikspullen naar je auto en terug te vervoeren. Ruime parkeerterrein. Wij hebben via de touroperator ook de auto gehuurd en dat was perfect geregeld.

We gaan hier volgende keer zeker weer boeken!

Gereisd met partner in mei 2017

Onovertrefbaar

Martin, Wilma en Wies, 29-4-2017

Het enige wat je mee hoeft te nemen is een uitgelaten stemming . Alles wat je nodig hebt , is er . En vooral de rust , rust en rust .Op de kamers is alles tot in de puntjes geregeld wat betreft elektra , kookgelegenheid , douche en vooral ruimte . Ligt centraal genoeg om weinig tijd te verspillen .Bar is kort open en daarna kun je in alle rist chillen .Vriendelijke en ter zake kundige eigenaren die voor je klaar staan en veel voor je kunnen regelen . Zo kan ik nog wel even door gaan . Wij gaan zelden vaker dan een keer naar dezelfde plek maar hier moet je gewoon vaker naar toe.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Heerlijk appartement aan mooie binnentuin

Frans, 20-4-2017

Wij hadden met vier volwassenen een groot appartement met twee slaapkamers ,woonkamer en als belangrijkste een heerlijke porch.Uitrusting appartement heel compleet,goeie bedden ,in rustige omgeving terwijl vliegveld om de hoek ligt maar niet hoorbaar is.

Beheerders zijn heel behulpzaam,voor late check-out door problemen met luchtvaartmaatschappij vroegen zij geen extra geld.

Supermarkten en restaurants op loopafstand maar iedereen had toch wel een huurauto voor langere tochten op Bonaire.

Al met al een relaxt complex waar je je eigen gang kunt gaan maar sociale contacten kunt onderhouden als je dat wilt( in de namiddag gaat de bar voor enige uren open,geeft geen enkele overlast)

Gereisd met vrienden in april 2017

Geweldig!!

Myra, 27-3-2017

Alles was goed! Zelfs aan een boodschappentas was gedacht.

Wil je wat meer privacy, neem dan geen appartement bij de Djambo bar.

De airco lekte bij ons water, binnen 10 min. opgelost.

Gewoonweg een super relaxed verblijf!!!!

Gereisd met partner in maart 2017

Geweldig

Trees en Ed van Meeuwen, 23-3-2017

de inmiddels 5e keer en het lijkt wel of het steeds beter wordt. Persoonlijke aandacht, fantastische bedden, heerlijk schoon zwembad. Op loopstand van Kralendijk. Als we weer gaan : geen discussie.....Djambo here we come!!
Gereisd familie in maart 2017

Het is er fantastisch.

Huub en Els Martens, 23-2-2017

Het is een klein resort, met een heerlijk zwembad. Met aandacht voor de gasten. Het appartement is heel goed en is van alle gemakken voorzien zelfs een senseo was er aanwezig. De bedden zijn er voortreffelijk, er is een safe aanwezig en wat ik thuis niet heb, hebben ze bij Djambo een echt inloop kast. Kortom alles wat je nodig hebt is er gewoon. Je kan in een speciale ruimte je duikspullen kwijt na het duiken en een fijne plek om te spoelen. En eind van de middag genieten van een heerlijk drankje aan de Djambo bar, het is er erg gezellig en voelde me er heel op mijn gemak. We hebben met onze vrienden een top vakantie gehad! Ik raad iedereen om naar Djambo te gaan. Djambo ligt op een paar minuutjes lopen van het centrum, waar je heerlijk kan eten.
Gereisd met vrienden in februari 2017

een fantastisch plek

Anita en jack van straten, 23-2-2017

Een heel mooi appartementencomplex netjes 2 keer per week wordt er schoongemaakt schone handdoeken worden gebracht als je het wasmandje buitenzet. Het centrum van Kralendijk is op loopafstand. De eigenaren zijn hele leuke mensen kortom een fijne plek om vakantie te vieren
Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Djambo Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Djambo Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Djambo Bonaire scoort een 9.48 uit 10 op basis van 163 reviews.