Appartement Djambo Bonaire ***

9,5

WebsiteLink naar website

166 reviews over Appartement Djambo Bonaire in het Nederlands

Elsbeth en Eric, 16-10-2017

Rustig complex met 17 appartementen. Allemaal rond het zwembad gelegen.

Grote slaapkamer, prima badkamer en een heel leuke "open woonkamer/keuken" met alle voorzieningen.

Zeer vriendelijke behulpzame eigenaren.

Je voelt je vanaf het eerste contact welkom.

Alles is goed onderhouden en schoon.

Aanrader vooral voor mensen zonder kinderen.

Op loopafstand van centrum en supermarkt.

Gereisd met partner in oktober 2017

Super verblijf

Marjet en Cees, 10-10-2017

Heel kleinschalig en gezellig appartement, met zeer hartelijke en gastvrije eigenaren. Goede kamer en fantastische buiten keuken met zitje, direkt aan het zwembad. Heel schoon en aan alles is gedacht.
Gereisd met partner in oktober 2017

TOP Appartementen

Kick Janssen, 27-9-2017

Wat een geweldige vakantie op Bonaire en Djambo heeft daar zeker toe bijgedragen! We werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenaren die ons naar ons appartement brachten.

Heerlijk ruim appartement met een complete buitenkeuken en met uitzicht op het zwembad en de tropische tuin.

Ook heel belangrijk was het heerlijke bed in de leuk ingerichte slaapkamer. Alles maakte een zeer verzorgde indruk en ons appartement werd goed schoon gehouden.

Het barretje was ook heel gezellig om aan het einde van de dag even een praatje te maken met de mede vakantiegangers en de eigenaren onder het genot van een drankje.

We zijn geen duikers maar de eigenaren hadden meer dan voldoende suggesties om te genieten van het eiland zoals mooie plekken om te snorkelen, een leuke kayak toer, de beste restaurantje etc. etc.

Als wij weer teruggaan naar Bonaire, en dat gaat zeker gebeuren, dan weten wij waar we gaan verblijven...........DJAMBO is voor ons de 'place to be'

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk genoten

LvD, 23-9-2017

Net terug van een vakantie bij Djambo op Bonaire. Wat een paradijsje! De ontvangst was heel hartelijk en ook daarna konden we voor al onze vragen bij de eigenaren terecht. Of het nou ging om waar te snorkelen, welke restaurantjes er zijn of, zoals in ons geval ....... waar een huisarts is.

De appartementen zijn super ruim opgezet en aan alles is gedacht. We hebben af en toe zelf gekookt, wat prima kan met de supermarkten op Bonaire, en de keuken was compleet ingericht daarvoor.

De slaapkamer vond ik ook heel ruim en .....heel belangrijk ......hele lekkere bedden.

Het allerleukste vond ik de buitenkeuken die gecombineerd is met het terras, inclusief eettafel en een zitje.

En wat een rust bij Djambo. Of we nou overdag op een bedje bij het zwembad lagen of 's avonds heerlijk rustig voor ons appartement gingen zitten. Dit was echt een toffe vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch, kom snel terug

Norbert Solms, 9-9-2017

Dick Ilse Liselotte en Martin beheren met veel passie en plezier dit mooie kleinschalige ressort. Niks is te veel. Gezellige bar. Geen kinderen onder de 7👍🏻
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Super plek!

Judith Roskam, 29-7-2017

Als we op Bonaire zijn logeren we bij Djambo. Het ligt niet direct aan zee, maar dIe mis je niet als je binnen bent! Heerlijk voor je appartement met buitenkeuken onderuit met een boek na een dag snorkelen of duiken. Een gezellig drankje aan de Djambar en horen wat de andere gasten allemaal tegen gekomen zijn onder water. Ontspannen, goed geregeld, schoon, gezellig, rustig, dat zijn een aantal steekwoorden voor Djambo. Wij hebben het altijd super naar ons zin. Op loopafstand van het centrum van Kralendijk, 10-15min. Lekker langs het water, dat is zeker geen straf.
Gereisd met partner in april 2017

Top!

Gerda van Rijs, 23-7-2017

Djambo maakt alle verwachtingen waar: hartelijke ontvangst, heerlijke bedden, grote badkamer met toilet/douche/2 wasbakken, prima keuken (grote koelkast met vriesvak, 4-pits fornuis, senseo, oventje) en een lekker zwembad. Er is altijd ruimte voor een praatje of het beantwoorden van een vraag. Het blijft een herhaling van wat al onze voorgangers ook al hebben ervaren: "Djambo is top!".
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een warm bad

Betty en Bart van Egmond, 22-6-2017

Alles is echt perfect voor elkaar. Wij zijn er nu voor de tweede keer geweest en de twee beheerdersechtparen is niets te veel. Super!!!
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke plek om te verblijven!

Marloes, 21-6-2017

Goede sfeer, prettige appartementen en hele prettige opzet van het complex.

Prima voorziening om de duikspullen uit te spoelen en afgesloten en in de schaduw weg te hangen, kruiwagens beschikbaar om je duikspullen naar je auto en terug te vervoeren. Ruime parkeerterrein. Wij hebben via de touroperator ook de auto gehuurd en dat was perfect geregeld.

We gaan hier volgende keer zeker weer boeken!

Gereisd met partner in mei 2017

Onovertrefbaar

Martin, Wilma en Wies, 29-4-2017

Het enige wat je mee hoeft te nemen is een uitgelaten stemming . Alles wat je nodig hebt , is er . En vooral de rust , rust en rust .Op de kamers is alles tot in de puntjes geregeld wat betreft elektra , kookgelegenheid , douche en vooral ruimte . Ligt centraal genoeg om weinig tijd te verspillen .Bar is kort open en daarna kun je in alle rist chillen .Vriendelijke en ter zake kundige eigenaren die voor je klaar staan en veel voor je kunnen regelen . Zo kan ik nog wel even door gaan . Wij gaan zelden vaker dan een keer naar dezelfde plek maar hier moet je gewoon vaker naar toe.
Gereisd met vrienden in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Djambo Bonaire bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Djambo Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Djambo Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Djambo Bonaire scoort een 9.5 uit 10 op basis van 168 reviews.