Aparthotel Divi Flamingo Beach Resort ***

Divi Flamingo Beach Resort
8,1

16 tips over Divi Flamingo Beach Resort

bianca_vthof, 30-10-2015
Met zeilboot compas snorkeltocht klein Bonaire met bbq en zonsondergang,echt genieten. Ga ook eens naar Cuba compagnie in Krakendijk,heerlijk eten,gezellig,donderdag salsa avond. Huur auto of scooter en stop langs de kust bij baaitjes,die zullen je verrassen met hun mooie rif. Breng een bezoek aan cadoushi. Lac Cal:prachtige baai en uitzicht.
inekejan, 19-3-2015
Vraag om een gerenoveerde kamer, met zeezicht denk ik dat leuk is
John, 27-10-2013
Met jeep het Washington-Slagbaai Park bezoeken, daarmee ondersteun je dan ook nog de natuur (onder en boven water). Verder de zoutpannen bezoeken, niet alleen voor de flamingo's, maar bij de transportband zitten ook een aantal pelikanen.(bij de keet aan de waterkant)

Rob en Esther, 12-8-2013
Kamer met zeezicht is echt prachtig!
Karien, 4-7-2013
Vraag bij reservering naar een kamer direct aan zee :)
anneke, 8-4-2013

Met woodwind organisatie naar klein-bonaire. De bemanning was erg zorgzaam en paste goed op ons. Wij hebben een snorkeltocht van 3 uren gedaan en het was geweldig. Wel 3 schildpadden gezien.

Neem wel een elektrische badmintonrekje (op batterijen) mee voor de muggen want ik moest er per avond toch even een 10 minuten aan spenderen om 5 muggen dood te maken.

Adriaan55, 6-4-2013
Huuer een auto (jeep als je ook het Washigton natuurpark wilt zien).In een volle dag kun je de high lights van het eiland wel zien (natuurlijk niet de water activiteiten en klein Bonaire). Doe de snorkeltocht naar klein Bonaire. Is uiteraard nog meer te zien dan voor het hotel zelfs daar water schildpadden gezien. Ga gezellig eten in Kralendijk. Is s'avonds een leuk loopje van 10 min.
Adriaan55, 6-4-2013
Ga zeker snorkelen voor het hotel. Neem de snorkeltour naar klein Bonaire. Wij deden dit met een catamaram vanaf het hotel. Dit is natuurlijk nog mooier snorkelen vanaf het hotel. 4 turtles daar gezien. Huur een auto en ga het Wasginhton natuurpark in. (Niet te doen met een gewone personen auto). Als je vroeg begint kunt je alle high lights van het eiland (muv van snorkelen/duiken en klein Bonaiere) wel in een dag zien. Verwacht geen disco's. Het amusement s'avonds is uit eten en drinken.
Lex, 19-2-2013
Ga beslist dit prachtige eiland verder verkennen. Huur een auto en bezoek het Washington Slagbaai National Park. Een kanotocht door de mangrovebossen is ook erg de moeite waard. Ook van een bezoek aan het Ezelopvangcentrum zul je geen spijt hebben.
marjan, 4-8-2012
Boek vooral een kamer met oceanfront uitzicht!