Aparthotel Divi Flamingo Beach Resort ***

Aparthotel Divi Flamingo Beach Resort
Divi Flamingo Beach Resort
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Divi Flamingo Beach Resort bij:

140 reviews over Aparthotel Divi Flamingo Beach Resort in het Nederlands

Geweldig goed all-in resort

Petra snippe, 17-9-2017

Hebben hier 8 dagen gezeten.

Goede faciliteiten ,2 restaurants , 2 zwembaden , eigen duikshop , ruime kamers , all-in zeer aan te raden .

Niet goed aangeheven wat de uit check tijd was . Auto huren het beste via de reis organisatie betaal je geen borg .

Resort dicht bij centrum , 5 min lopen

Er is niet veel te doen voor kinderen , tenzij ze snorkelen of duiken dat kan heel goed op het huisrif of met de boten waar je , je op in kan tekenen.

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch. Kunnen we iedereen aanraden

Bart Koelman, 24-8-2017

Zeer vriendelijk personeel. Goede kwaliteit eten. Voldoende keuze. Neem, indien mogelijk , all inclusive , want eten en drinken is er erg duur. Maar de hoeveelheid en kwaliteit van het eten is wel uitstekend. En door het tropische klimaat zul je veel drinken. Wil je al het moois van het eiland ontdekken: adventuremakers bonaire kunnen we echt aanbevelen. Onze gids had een zeer grote toegevoegde waarde voor ons. Vriendelijk, toegewijd en ze kennen alle mooie en bijzondere plekjes en je krijgt veel achtergrondinformatie. We hebben enkele excursies gemaakt: Eilandtoer , Washington Slagbaai Nationaal Park , Kayakken in de mangroven , zeiltocht met barbecue. En alle excursies zijn ons uitstekend bevallen. Er was niets dat we niet goed vonden ;)
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk plekje!

Niels, 31-7-2017

Na de renovatie is het resort echt opgeknapt. De kamers zien er super uit en met name de standaard kamers zijn erg ruim. Ideaal gelegen op loopafstand van het gezellige centrum van Kralendijk, waar je veel restaurantjes vindt.
Gereisd met partner in november 2016

Voor ons is Divi Flamingo de plek op Bonaire!

Johanna, 6-5-2017

Echt Caribische sfeer in dit resort. Prachtige unieke plek met heerlijke pier om te zonnen en snorkelen. Beachbar voor drankjes en hapjes met super bediening (John is top). Heerlijk eten in restaurantje aan zee met uniek uitzicht. Aanbevolen zeezicht kamers met heerlijke bedden en prima douche en goede schoonmaak van de kamers. Nadeel is alleen dat er niet veel kastruimte op de kamer is en persoonlijk vind ik de bedden voor 4 volwassenen te klein. Wel geschikt met 2 volwassenen en 2 kinderen.Fijne zwembaden met goede ligbedden. Elke dag nieuwe strandlakens te halen. Al eerder hier geweest en andere resorts bekend maar ben je op zoek naar een klein resort waar alles aanwezig is dan is dit de juiste keus. Verwacht geen dag en avondanimatie. Als je dat zoekt dan is dit geen goede keus. Wel kun je kiezen voor all-in. Als je er niet veel op uit gaat is all-inclusive bij Divi Flamingo een aanrader. Veel gewoon a la carte te bestellen. Geen fabrieksgevoel en heerlijk eten! Wij hadden alleen ontbijt maar toch een aantal dagen in het restaurant gegeten omdat het gewoon goed was.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Redelijk goed

De Roye, 25-3-2017

Dat ze bij het inchecken direct gevraagd worden naar hun credit card, ook als ze all in hebben betaald, want daar kan dan de tip op worden afgeschreven. Gaf ons geen goed gevoel en ook niet gedaan, toen werd er op de kamer nr kaartje opgeschreven TIP cash! Met andere woorden je moet tippen!

Super goed was het eten in het a la cart restaurant, met een mooie uitgebreide kaart. heb je geen all in dan moet je er op rekenen dat het zo ong 40% duurder is dan in Nederland, dit geld voor bijna alles, maar werkelijk fantastisch gegeten en complimenten voor de Italiaanse chef-kok.

Je moet niet rekenen op een snelle bediening, hier schort nog best veel aan maar ze doen hun best

Ook geweldig was de kamer met zeezicht, je kon bijna vanuit je kamer gaan snorkelen, een min punt is wel dat het erg gehorig is en je moet er niet aan denken dat er een gezin met kinderen boven of onder je zitten, verder alles prima.

Al met al een goede vakantie en er is veel te doen in en rond het resort.

Gereisd met partner in februari 2017

Schoon appartement, heerlijke ligging

Daan, 20-3-2017

Het appartement werd elke dag schoongemaakt en (indien gewenst) van schone handdoeken voorzien. niet echt een strand, maar voldoende gelegenheid om zowel in de zee als in het zwembad te plonzen. Vlakbij het centrum van Kralendijk. Heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Kleurrijk, vriendelijke juwel.

Katrina van Wees, 8-3-2017

Divi Flamingo straalt vrolijkheid, is aan het water met een mooie uitzicht, direkt naast Kralendijk, heeft een heerlijke keuken, de bediening is vriendelijk, er kan paal voor de restaurant, bar, en kamers gesnorkeld worden, en de bedden zijn goed.
Gereisd met partner in januari 2017

De service was uitgesproken slecht

El Starrenburg, 22-11-2016

De service was slecht je moest zelf met je koffer lopen en tillen. De kamer was redelijk. De pier heel goed en het snorkelen fantastisch.
Gereisd met vrienden in november 2016

Maximaal relaxen

Sharon, 21-7-2016

Heerlijke kamers, schoon, goede ligging, vriendelijk personeel, goed restaurant (Chibi Chibi; buffet restaurant is van mindere kwaliteit en prijs kwaliteit is niet goed) en alles kan geregeld worden
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldig verblijf!

Nathalie, 30-3-2016

Wij zijn hier 12 dagen verbleven en hebben het echt geweldig gehad! Hotel is heel netjes, wij hadden een mooie gerenoveerde kamer met uitzicht op het zwembad en de zee, elke avond zonsondergang kijken! Schone kamers, prima badhanddoekenservice, veel verschillende plekjes om te liggen aan zee of zwembad en veel schaduwplekken. Voor kinderen is er geen animatieteam, maar dat vonden wij wel lekker rustig. Vanuit het hotel kan je op verschillende plekken de zee in en prachtig snorkelen.

Ontbijt is goed voor elkaar en ook in het Chibi chibi restaurant kan je prima lunchen en dineren. Wij zijn één keer naar de BBQ avond geweest in het Pure ocean restaurant, maar dat vonden wij zelf wat mindere kwaliteit.

Ligging is gunstig, in het begin even zoeken naar restaurantjes, maar later blijkt dat er helaas niet veel zit aan de mooie boulevard, maar meer in de achterliggende straatjes. Houd er wel rekening mee dat Bonaire niet het goedkoopste is met uiteten gaan!

Gereisd met partner in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Divi Flamingo Beach Resort in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Divi Flamingo Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Divi Flamingo Beach Resort scoort een 8.08 uit 10 op basis van 140 reviews.