Uitstekend

1 review over Villa Casa El Tropico in het Nederlands

Prachtig huis met geweldig uitzicht.

Dico, 25-11-2011

Casa el Tropico is een prachtig ruim huis in de rustige wijk Sabadeco ongeveer 10 minuten met de auto van Kralendijk. Wij kwamen op Bonaire om te duiken en ook dat was deze keer weer een feestje zeker op de oostkust van het eiland. Kralendijk zelf is een gezellig klein dorp met leuke restaurants, aanrader is Capriccio een Italiaans restaurant aan het einde van de boulevaard, heerlijk gegeten daar! Daarna nog eeven een borrel bij Havana. Wat een min punt was is dat men de helft van onze duikuitrusting gestolen heeft ! Gelukkig zijn de mensen van Wannadive ons erg behulpzaam geweest en er is genoeg te huur daar.
Gereisd met vrienden in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa El Tropico in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa El Tropico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Casa El Tropico scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.