Appartement Caribbean Chillout ***

Appartement Caribbean Chillout
Caribbean Chillout

47 reviews over Appartement Caribbean Chillout in het Nederlands

henk dobbelaar en roel holvast., 15-3-2005

holle bolle gijs en dob.

vet cool appartementen complex Alles

keurig verzorgd. Je kan er goed borrelen en snavelen.

Ook een siësta met airco is niet bepaald vervelend. Polar en cola zijn er voldoende, aleen jammer dat er geen tap is. Zeker een aanrader.

Minpuntje; de paardestaart van hoetsie poetsie

hans en marjan, 9-3-2005

Mooi en paradijselijk plekje: mooie appartementen en studio, gaaf ingericht, goede bedden en belangrijk: airco! Grote tuin met zwembad, beach chairs en hangmatten. Videomuur (toffe films gezien) en gezellige bar. Gezellige en aardige eigenaar; prima service. We werden 's nachts gratis opgehaald en weggebracht naar het vliegveld ! We komen zeker terug !!

Ria Arts, 9-3-2005

Prachtig nieuw appartementencomplex, sfeervol ingericht, perfecte bedden. Heerlijk die air conditioning! Zalig zwembad in een grote tropische tuin.

Persoonlijke optimale service, goed bereikbaar. Echt chillen !

arno en hiska, 9-3-2005

Heel leuk opgezet. Wij hadden de studio, die leuk gemeubileerd is. Verdere positieve punten: goede bedden, mooie buitenplaats met een zwembad, een videowall, bar, hangmatten en ga zo maar door.

Ligging is iets buiten Kralendijk.

Richard, 7-3-2005

Errrg leuk opgezet en voor duikers ideaal.

Erik,de eigenaar,duikt zelf ook en weet de betere stekken.Kregen korting op de huur van onze auto en duikspullen!!

Trudy en Erik de Gilde, 7-3-2005

November 2004 hebben wij twee weken vakantie gevierd in Caribbean Chillout. Helaas zaten we in een natte periode, maar de zeer goede verzorging,de gezellige happy hours en niet te vergeten de spannende films op een enorme video-wall maakte deze vakantie voor ons één om nooit meer te vergeten. Een schitterend appartementencomplex, heerlijk zwembad, prachtige video-wall, gezellige zitjes onder de palmbomen en heerlijk verwend worden. We komen zeker terug !!!!

Kurt, 5-3-2005

Geweldige tijd gehad!!!

Doet z`n naam eer aan >>> Caribbean CHILLOUT.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Caribbean Chillout bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Caribbean Chillout in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Caribbean Chillout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Caribbean Chillout scoort een 8.02 uit 10 op basis van 48 reviews.