8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Caribbean Chillout*** bij :

44 reviews over Appartement Caribbean Chillout in het Nederlands

arno en hiska, 9-3-2005

Heel leuk opgezet. Wij hadden de studio, die leuk gemeubileerd is. Verdere positieve punten: goede bedden, mooie buitenplaats met een zwembad, een videowall, bar, hangmatten en ga zo maar door.

Ligging is iets buiten Kralendijk.

Richard, 7-3-2005

Errrg leuk opgezet en voor duikers ideaal.

Erik,de eigenaar,duikt zelf ook en weet de betere stekken.Kregen korting op de huur van onze auto en duikspullen!!

Trudy en Erik de Gilde, 7-3-2005

November 2004 hebben wij twee weken vakantie gevierd in Caribbean Chillout. Helaas zaten we in een natte periode, maar de zeer goede verzorging,de gezellige happy hours en niet te vergeten de spannende films op een enorme video-wall maakte deze vakantie voor ons één om nooit meer te vergeten. Een schitterend appartementencomplex, heerlijk zwembad, prachtige video-wall, gezellige zitjes onder de palmbomen en heerlijk verwend worden. We komen zeker terug !!!!

Kurt, 5-3-2005

Geweldige tijd gehad!!!

Doet z`n naam eer aan >>> Caribbean CHILLOUT.

Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Caribbean Chillout in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Caribbean Chillout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Caribbean Chillout scoort een 8.45 uit 10 op basis van 45 reviews.