Appartement Caribbean Chillout ***

Appartement Caribbean Chillout
Caribbean Chillout

47 reviews over Appartement Caribbean Chillout in het Nederlands

Jeroen & Nicole, 24-2-2008

Relaxed plekje, lekkere muziek bij het zwembad, BBQ aanwezig, filmscherm aanwezig. Auto gehuurd en fietsen zodat we 's avonds naar Kralendijk konden fietsen (10 min.)

Elke dag ontbeten voor ons appartementje.

Gereisd met partner in februari 2008

jaap en ingrid, 24-1-2008

Klein complex met eenvoudig, maar voldoende ingerichte appartementen. Alles wat je nodig hebt is er.Leuk zwembad, waar het fijn vertoeven.Even leek het niet aanwezig zijn van warm water een probleem, maar gedurende ons verblijf bleek, dat wanneer je de douche wat langer laat lopen het koude water door de goede buitentemperatuur toch behoorlijk opgewarmd is en je er goed mee uit de voeten kunt.Een auto huren is aan te raden.
Gereisd met partner in januari 2008

Haidy, 6-11-2007

Sfeervol complexje met vier studio's/appartementen, mooie tropische tuin, prima bar, die (gelukkig) niet elke dag open is, en heel gezellig als hij dat wel is! Bijv. op de woensdagavondfilmavond, leuk dat er dan ook locals komen. Vanuit je studio in tien stappen in het (diepe, dus voor kinderen niet geschikte) zwembad liggen, dat is vakantie! Service persoonlijk van Erik en Marloes, alles heel relaxed. IK WIL TERUG!!! Haidy
Gereisd met partner in november 2007

Ina en Dave, 6-10-2007

Prima accommodatie, schoon en netjes verzorgd. Het zwembad maakt de accommodatie helemaal af.
Gereisd met partner in oktober 2007

Vincent&Annemiek, 3-9-2006

Absolute aanrader deze kleine accomodatie op Bonaire. Je kunt het krijgen zoals je hebben wilt. Voor de rustzoeker zowel als het gezelligheidsdier. Eric en Marloes doen goed hun best het zo aangenaam mogelijk te maken met o.a film-avonden en bbq's met muziek.

Heerlijk zwembad in de achtertuin.

Wij komen zeker terug!

Gereisd anders in september 2006

vincent en ferry, 10-8-2005

super relax apartement,mooie tuin,heerlijk zwembad,goede plaats voor

duikers,lekker je eigen gang kunnen gaan

,en natuurlijk een goede gastheer. echt

super ga zo door erik!

Gereisd anders in augustus 2005

michel sandra en rick, 7-8-2005

Wij hebben er 1 maand doorgebracht en is een absolute aanrader voor iedereen die van rust maar ook gezelligheid houdt

mooi schoon zwembad,leuke film avonden in de zeer mooi aangelegde tuin en prima bedden. Kortom het was voor ons een klein paradijsje .

Gereisd anders in augustus 2005

Jolanda Dijkstra, 3-4-2005

Ik ben samen met mijn broer in de Caribbean Chillout appartementen geweest. We hebben een te gekke tijd daar gehad. De faciliteiten waren prima. Het is echt een plek om tot rust te komen met het zwembad, videoscherm en relaxstoelen en bar.Ik kan het iedereen adviseren als chilloord, de naam zegt het al..
          Gereisd anders in april 2005

Reinder en Barbèl, 22-3-2005

Prachtig uitgerust, appartementen en studio hebben hun eigen thema, wij zaten in het Azie-app. Leuke details in de inrichting. Tuin is af, mooie planten, goede bar, prima zwembad, koud bier. Als wij nog een keer naar Bonaire gaan weten we wel waar we weer verblijven.
            Gereisd anders in maart 2005

Lisette, 20-3-2005

Helemaal toppie. Ik ga niet voor niks terug!

Zoals velen voor mij al schreven, heerlijke bedden. Een prachtig mooi zwembad in een mooi aangelegde tuin met bar en een ontzettend gastvrije eigenaar. Happy Hour op vrijdagavond is gezellig, leuk dat ook de buren komen en niet alleen Nederlanders en andere toeristen.

Het is kleinschalig van opzet wat de sfeer alleen maar ten goede komt.

Nog even en dan zit ik er weer!

Gereisd anders in maart 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Caribbean Chillout bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Caribbean Chillout in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Caribbean Chillout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Caribbean Chillout scoort een 8.02 uit 10 op basis van 48 reviews.