8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Caribbean Chillout*** bij :

44 reviews over Appartement Caribbean Chillout in het Nederlands

Ina en Dave, 6-10-2007

Prima accommodatie, schoon en netjes verzorgd. Het zwembad maakt de accommodatie helemaal af.
    Gereisd met partner in oktober 2007

Vincent&Annemiek, 3-9-2006

Absolute aanrader deze kleine accomodatie op Bonaire. Je kunt het krijgen zoals je hebben wilt. Voor de rustzoeker zowel als het gezelligheidsdier. Eric en Marloes doen goed hun best het zo aangenaam mogelijk te maken met o.a film-avonden en bbq's met muziek.

Heerlijk zwembad in de achtertuin.

Wij komen zeker terug!

Gereisd anders in september 2006

vincent en ferry, 10-8-2005

super relax apartement,mooie tuin,heerlijk zwembad,goede plaats voor

duikers,lekker je eigen gang kunnen gaan

,en natuurlijk een goede gastheer. echt

super ga zo door erik!

Gereisd anders in augustus 2005

michel sandra en rick, 7-8-2005

Wij hebben er 1 maand doorgebracht en is een absolute aanrader voor iedereen die van rust maar ook gezelligheid houdt

mooi schoon zwembad,leuke film avonden in de zeer mooi aangelegde tuin en prima bedden. Kortom het was voor ons een klein paradijsje .

Gereisd anders in augustus 2005

Jolanda Dijkstra, 3-4-2005

Ik ben samen met mijn broer in de Caribbean Chillout appartementen geweest. We hebben een te gekke tijd daar gehad. De faciliteiten waren prima. Het is echt een plek om tot rust te komen met het zwembad, videoscherm en relaxstoelen en bar.Ik kan het iedereen adviseren als chilloord, de naam zegt het al..
              Gereisd anders in april 2005

Reinder en Barbèl, 22-3-2005

Prachtig uitgerust, appartementen en studio hebben hun eigen thema, wij zaten in het Azie-app. Leuke details in de inrichting. Tuin is af, mooie planten, goede bar, prima zwembad, koud bier. Als wij nog een keer naar Bonaire gaan weten we wel waar we weer verblijven.

Lisette, 20-3-2005

Helemaal toppie. Ik ga niet voor niks terug!

Zoals velen voor mij al schreven, heerlijke bedden. Een prachtig mooi zwembad in een mooi aangelegde tuin met bar en een ontzettend gastvrije eigenaar. Happy Hour op vrijdagavond is gezellig, leuk dat ook de buren komen en niet alleen Nederlanders en andere toeristen.

Het is kleinschalig van opzet wat de sfeer alleen maar ten goede komt.

Nog even en dan zit ik er weer!

henk dobbelaar en roel holvast., 15-3-2005

holle bolle gijs en dob.

vet cool appartementen complex Alles

keurig verzorgd. Je kan er goed borrelen en snavelen.

Ook een siësta met airco is niet bepaald vervelend. Polar en cola zijn er voldoende, aleen jammer dat er geen tap is. Zeker een aanrader.

Minpuntje; de paardestaart van hoetsie poetsie

hans en marjan, 9-3-2005

Mooi en paradijselijk plekje: mooie appartementen en studio, gaaf ingericht, goede bedden en belangrijk: airco! Grote tuin met zwembad, beach chairs en hangmatten. Videomuur (toffe films gezien) en gezellige bar. Gezellige en aardige eigenaar; prima service. We werden 's nachts gratis opgehaald en weggebracht naar het vliegveld ! We komen zeker terug !!

Ria Arts, 9-3-2005

Prachtig nieuw appartementencomplex, sfeervol ingericht, perfecte bedden. Heerlijk die air conditioning! Zalig zwembad in een grote tropische tuin.

Persoonlijke optimale service, goed bereikbaar. Echt chillen !

Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Caribbean Chillout in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Caribbean Chillout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Caribbean Chillout scoort een 8.45 uit 10 op basis van 45 reviews.