8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Caribbean Chillout*** bij :

44 reviews over Appartement Caribbean Chillout in het Nederlands

Heerlijk relaxt!

Ingrid Hiemstra, 15-10-2008

Voor de tweede keer (vorig jaar mijn eerste Caribbean Chillout experience gehad) heerlijke tijd gehad. Ruimte, privacy en gezelligheid en een heerlijk zwembad. Ik mis de honden nu al!

Erik en Marloes zijn relaxt, makkelijk en gastvrij. Het zwembad is zelfs zo heerlijk dat vrienden van het eiland bij ons op visite komen om even een dip te nemen!

Wanneer ik weer naar Bonaire ga, wordt dit 100% zeker weer deze plek!

X Ingrid

Gereisd met vrienden in oktober 2008

AANRADER!

Martijn, 28-9-2008

Fantastische tijd gehad, bijna 3 weken bij Caribbean Chill Out heerlijk gechilled, gedoken, film gekeken, enz.

Een absolute aanrader!

Joanne en Martijn

Gereisd met partner in september 2008

Geweldig, een DIKKE AANRADER!

Danny Peters, 15-8-2008

Ik ging voor het eerst naar Bonaire en kwam via een vriend bij Caribbean Chillout terecht.. De Gastheer en vrouw konden mij zelfs ophalen van het vliegveld! Echt super begin! Na 5 minuten waren we al op het complex en dit zag er echt super uit.. Mooie witte steentjes een gave bar een mooi zwembed en mooie palmbomen eromheen!

Toen ik in mijn apartementje kwam zag dit er ook zeer verzorgd en schoon uit! De gastheer en gastvrouw waren ook zeer aardig en gezellig! De hele vakantie goed mee kunnen praten en zij kennen het eiland echt goed en hebben super tips!

Voor iedereen die op Bonaire een leuke appartement zoekt is dit zeker een Must!! Ik heb het geweldig naar mijn zin gehad en kom hier zeker volgend jaar weer terug!!!

Bedankt voor het geweldige verblijf en tot ziens!!!!!!

Gereisd alleenreizend in juli 2008

Toppertje

Kas,Sandra enTjoerd en Tijmen, 5-8-2008

Heerlijke vakantie gehad met de kinderen. .s avonds speelde de eigenaar films af op de videowall in de tuin.

De kinderen waren het water niet uit te krijgen lekker schoon.

De kinderen hadden het helmaal naar de zin dus wij ook.

Het internet is gratis dus gelijk deze beoordeling geplaatst.

Gereisd anders in augustus 2008

Topvakantie op Bonaire

Frans en Marjolein, 21-7-2008

Deze lokatie is een super lokatie.

Wij zijn hier 2 weken geweest en hebben prima naar ons zin gehad. Zwembad voor de deur,'s avonds film in de tuin. LEKKER RELAXED

Wij komen terug

Gereisd met partner in juli 2008

Betsy & Rob, 6-6-2008

We zijn het niet met Adrie eens! We zaten in dezelfde periode in het appartement en het was fantastisch! Echt chillen op de Antillen. Appartement en handdoeken werden 2x verschoond wat heel normaal is in een appartement. Geen (on)gedierte gezien.....maar wel hele lieve huisdieren, die ons elke morgen kwamen begroeten. De tuin en appartement zijn heel sfeervol ingericht. Erik heeft ons zelfs om 3 uur s'nachts van het vliegveld afgehaald. Ze doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken met leuke filmavonden! Volgend jaar komen we weer!
      Gereisd met partner in juni 2008

adrie, 25-5-2008

Handdoeken(3 stuks voor 2 volw. en 1 kind) werden pas na enkele dagen verschoond,ons appartement is de gehele week (ondanks veel stof, zand en bladeren) niet verschoond er is geen warm water, geen veger of bezem om zelf iets te ondernemen tegen het vuil (niet fris met een kleintje van 3 jaar),lakens werden ondanks de hitte ook de gehele week niet verschoond,de oude koelkast koelde niet maar vroor de drankjes meteen in zodat ze niet meer schenkbaar waren, was niet (meer) af te stellen, verder troffen we veel (on)gedierte aan in het appartement. De eigenaar wilde hier niet op aangesproken worden. Jammer dat we al betaald hadden anders waren we meteen opgestapt en was ons een grote teleurstelling bespaard gebleven. Er zijn veel meer mooie verblijfsadressen te huur op dit mooie eiland. We hopen dat u met dit bericht gewaarschuwd bent want op hun eigen site is het gastenboek niet te openen.
      Gereisd anders in mei 2008

Jeroen & Nicole, 24-2-2008

Relaxed plekje, lekkere muziek bij het zwembad, BBQ aanwezig, filmscherm aanwezig. Auto gehuurd en fietsen zodat we 's avonds naar Kralendijk konden fietsen (10 min.)

Elke dag ontbeten voor ons appartementje.

Gereisd met partner in februari 2008

jaap en ingrid, 24-1-2008

Klein complex met eenvoudig, maar voldoende ingerichte appartementen. Alles wat je nodig hebt is er.Leuk zwembad, waar het fijn vertoeven.Even leek het niet aanwezig zijn van warm water een probleem, maar gedurende ons verblijf bleek, dat wanneer je de douche wat langer laat lopen het koude water door de goede buitentemperatuur toch behoorlijk opgewarmd is en je er goed mee uit de voeten kunt.Een auto huren is aan te raden.
      Gereisd met partner in januari 2008

Haidy, 6-11-2007

Sfeervol complexje met vier studio's/appartementen, mooie tropische tuin, prima bar, die (gelukkig) niet elke dag open is, en heel gezellig als hij dat wel is! Bijv. op de woensdagavondfilmavond, leuk dat er dan ook locals komen. Vanuit je studio in tien stappen in het (diepe, dus voor kinderen niet geschikte) zwembad liggen, dat is vakantie! Service persoonlijk van Erik en Marloes, alles heel relaxed. IK WIL TERUG!!! Haidy
      Gereisd met partner in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Caribbean Chillout in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Caribbean Chillout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Caribbean Chillout scoort een 8.45 uit 10 op basis van 45 reviews.