Appartement Caribbean Chillout ***

Appartement Caribbean Chillout
Caribbean Chillout
7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Caribbean Chillout bij:

46 reviews over Appartement Caribbean Chillout in het Nederlands

GE-WEL-DIG! Super vakantie plekje!

Danny Peters, 11-10-2011

Caribbean Chillout is in een woord eigenlijk de beste plek om op Bonaire te verblijven... Het is een klein complexje met volgens mij 4 huisjes. De gastheer en vrouw zijn zeer gastvrij en stonden bij ons altijd direct klaar als wij vragen hadden. Ze hebben ook een pickup die je kan huren wat zeer voordelig is als je kijkt naar de prijzen op het eiland!

De binnenplaats van Caribbean Chillout ziet er echt top uit.. Heel mooi zwembad en palmbomen.. Een mooie bar en alles ziet er goed en verzorgd uit! Het huisje was ook zeer goed onderhouden en schoon.

De ligging is ook erg goed! Het ligt op een goede afstand van het vliegveld en zeer centraal op het eiland.. Ook al is het eiland dan wel klein, bij caribbean chillout zit je er eigenlijk middenin, geweldige plek dus!

Tot slot wil ik dan ook nog even kwijt dat wij zeker terug komen! en dat er hopelijk weer een plekje beschikbaar is voor ons volgend jaar! Dit is een van onze beste vakanties geweest! Onwijs bedankt!!

Gereisd met partner in september 2011

Echt relaxen

Eric & Yvonne, 8-10-2011

Enige nadeel is dat we er te weinig komen. Lekker relaxed, gastvrij, niet druk maar wel erg gezellig.
Gereisd met partner in januari 2011

Superplek

Edwin Lagarde, 23-11-2010

Heerlijk verblijf met een prachtig zwembad en tuin. Heel relaxte sfeer zeker 's avonds met de verlichting. Marloes en Eric zijn heel behulpzaam. Je wordt zelfs gratis opgehaald van het vliegveld dat was voor ons al een relaxed begin van een heerlijke vakantie een AANRADER
Gereisd met partner in oktober 2010

heerlijke plek

B&I, 24-8-2010

Wij hebben vanaf eind maart hier twee heerlijke weken gehad. Met de huurscooter van 100cc het eiland verkend en genoten. Het appartement Mexico voldeed prima en is leuk ingericht. De tuin en het zwembad zijn top. Tijdens de filmavonden is het best druk, als je dat niet leuk vind kun je natuurlijk een drankje gaan drinken op de pier bij Karels.

Voor ons zeker een adres om terug te komen.

Gereisd met partner in maart 2010

super relaxte sfeer TOP

Sandra & Michel, 13-5-2010

Wij hebben er in april twee weken doorgebracht en is een absolute aanrader voor iedereen die van rust maar ook gezelligheid houdt.

Zeer mooi aangelegde tuin met heerlijk zwembad en prima bedden

Leuke filmavonden in de tuin op een videowall

En natuurlijk Eric en Marloes zijn zeer behulpzaam en doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken

Kortom het was voor ons echt chillen op de antillen TOP

Gereisd met partner in april 2010

Wil je waar voor je geld? Hier niet boeken!

Anjali, 2-4-2010

Ik heb heel sterk het gevoel dat de goede kritieken over dit appartement geschreven zijn door vrienden. De keuken is geimproviseerd. Geen afscheiding tussen keuken en woonkamer.Ik vond uitwerpselen in de pannen. De kookplaat was slechts voor de helft werkzaam. Koelkast pas na een dag koud. De badkamerstang zat los evenals het badkamergordijn. Ik gaf deze punten aan bij Marloes waarop ze reageerde met dat er naar gekeken zou worden (deden ze niet) en de zwarte keutels in de pannen verklaarde ze:"we zijn in de tropen, schat." Als wij in de ochtend weggingen, deden de eigenaren de airco bij ons uit. Ik vond dat ze daar niet het recht toe hadden. Woensdag en vrijdag was er een film in de tuin, erg luidruchtig. Ik heb deze punten met Marloes besproken, zij vond dat ze ons goed behandeld had en ik niet. Ze kon helaas geen cm toegeven en ging tekeer. Mijn advies>boek ergens anders. Later vonden wij Eden beach resort, aan het strand plus ze maken dagelijks schoon! Zoek elders!!!
Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

Een prachtige plek

Eefje Perey, 2-2-2010

In de Caribbean Chill Out hebben wij genoten van een heerlijke week op Bonaire. Een mooie locatie, centraal gelegen: op loop/ fietsafstand van de hoofdstad Kralendijk, het vliegtuig en het strand. Een tuin met wuivende palmbomen, een prachtig aangelegd zwembad en genoeg privacy. Een heerlijk relaxed sfeertje dus, zoals de naam al doet vermoeden.

De gastheer en gastvrouw organiseren bovendien iedere woensdag een openluchtbioscoop en zijn zeer behulpzaam.

Een echte aanrader!

Gereisd met partner in januari 2010

Een klein paradijsje

2-8-2009

The Caribbean Chill Out op Bonaire is my kind of place!! Ik heb hier 2,5 week mogen vertoeven samen met mijn vriend en het was heaven on earth! Wat een heerlijke plek; een mooi schoon zwembad, de bedden slapen super, airco op de slaapkamer, gratis internet, perfecte service van de gezellige eigenaren Eric en Marloes en vooral niet te vergeten mijn hondevriendjes Romy, Celine en Scuba!! Dit was mijn eerste keer op Bonaire maar zeker niet de laatste keer! En mijn volgende keer wil ik nergens anders verblijven dan in.... The Chill Out natuurlijk!! Enne... sorry hoor, voor al die uitroeptekens maar ik ben gewoon een 'beetje' enthousiast, hahaha... ;)
Gereisd met partner in juli 2009

Super Relaxt

Lionne Corzilius, 30-5-2009

Heerlijke tijd gehad, super relaxte sfeer, de filmavond een keer in de week is heel gezellig.

Complex is goed verzorgd, Eric en Marloes doen hun best, als je ze nodig hebt dan zijn ze er voor je.

Een aanraden waard als je van rust houdt.

Rob & Lionne

Gereisd met partner in april 2009

Toplocatie!

Loes, 25-12-2008

Mooie locatie op een prachtig en heerlijk relaxed eiland. Het zwembad in de tuin is super en ook de appartementen zelf zijn prima. Wij hebben een heerlijk relaxed weekend gehad op Bonaire.
Gereisd met vrienden in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Caribbean Chillout in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Caribbean Chillout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Caribbean Chillout scoort een 7.94 uit 10 op basis van 47 reviews.