8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Caribbean Chillout*** bij :

44 reviews over Appartement Caribbean Chillout in het Nederlands

Echt een chillout" plek."

Marja en Marco, 14-3-2017

Een mooi klein, rustige appartement complex.

Wat we niet goed vonden is dat het niet helemaal klopt met hun website.

Je kan de zon niet echt onder zien gaan en er wordt niets georganiseerd terwijl er een brief in het appartement ligt over een filmavond e.d. Ik zou dat papier weghalen. Naar de winkel moet je zeker wel 20 min lopen en je heb echt een auto nodig. Zwembad iheeft een opknapbeurt nodig.

Gereisd met partner in februari 2017

was weer fantastisch!

peter, 25-4-2016

heerlijk rustig / supermarkt dichtbij is te lopen.

wat vonden we niet goed dat was er niet want alles was goed.

app. zien er [beeldig] uit grote super relax tuin, groot zwembad om af te koelen en te zwemmen iedere ochtend een super ontbijt (optioneel), een hopi gastvrijheid en genot. Zeker de moeite waard!!!! we komen zeker terug.

Peter en Dina

Gereisd met partner in april 2016

in 1 woord "Chil" !

Peter en Dina, 30-5-2015

het is een prachtige stek, heerlijk rustig, klein schalig appartementen complex, prachtige grote tuin met groot zwembad. De ontvangst en gastvrijheid is fantastisch. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Gereisd met partner in mei 2015

Helemaal Top

Nick, 23-12-2013

Wij hebben 14 dagen verbleven in het appartement Caribbean Chillout met appartement Afrika. Eric en Marloes hebben ons zeer welkom ontvangen. Ons verblijf was in één woord een "thuis".

Het is een klein appartementen complex met 4 appartement en 1 appartement voor de eigenaren Eric en Marloes. Wij verbleven in Afrika appartement. Het is een klein complex die simpel is ingericht. Wat betreft prijs kwaliteit een prima verblijf. We hadden alles wat nodig was zoals airco, douche etc.. Complimenten voor de bedden. We hebben nog nooit zo'n lekker bed gehad op vakantie.

Het is een zeer rustig appartement zodat je genoeg tijd hebt om te chillen. Wanneer je er thuis komt van een dag strand of van een tour kom je ook echt thuis.. Op de woensdagavond was er een filmavond. Dit was erg leuk. Er kwamen ook lokale mensen op af met een heerlijke daghap en een filmpje!!

Dit complex is zeker een aanrader als je van rust houdt, centrale ligging en een goede afstemming kan maken tussen prijs &kwaliteit.

Gereisd met partner in december 2013

Genoten

Ellen, 28-7-2013

Dit kleine complex ligt in een rustige buurt. Marloes en Eric waren enorm hartelijk en gaven een super service. Het appartement (Asia) had precies alles wat wij (man, vrouw, dochter 12 jaar) nodig hadden. Er was een ruim eigen terras, een prachtige tuin met mooi zwembad en een gezellige bar (voornamelijk op woensdag bij film/hap-heerlijk gegeten!).

En de airco in de slaapkamer gaf extra kans om te 'chillen'.

Je hebt wel een auto nodig, sowieso handig op Bonaire.

Kamers worden 2x/week schoongemaakt, tevens schone handdoeken.

Warm water douche. Alles was in orde.

Het is geen 5-sterren hotel, wel schoon en persoonlijk.

Wij voelden ons al snel thuis op deze plek en hebben genoten!

Gereisd familie in juli 2013

Heerlijke plek

Katja Dijksma, 5-7-2013

Caribbean Chillout is een klein paradijsje op Bonaire mooi zwembad met totale privacy. Prima centraal gelegen. Je bent zo in Kralendijk, Jibe-city of kite strand. Vervoer is wel aan te raden.

Direct in de omgeving grote supermarkten. Wij hebben ons de 2 weken op Bonaire prima geamuseerd in de Chillout. Voldoende schaduwplekjes en chill plekjes. Schoon en onderhouden ook met warm water. Een echte aanrader

Gereisd met partner in mei 2013

Redelijk, maar niet echt top.

l.houtenbos, 28-1-2012

Deze appartementen zijn redelijk, maar niet echt top. De ligging, niet ver van het vliegveld, is prima. Complex ziet er op zich vriendelijk uit. Wel een auto nodig, want ca. 5 minuten rijden van het centrum van Kralendijk. Minpunt is het ontbreken van warm water, ook in de douche. Staat helaas niet vermeld op de website. Verder vriendelijke eigenares.
      Gereisd met partner in januari 2012

Nooit meer!!!!

Esther, 5-12-2011

Hartelijk ontvangst door Arie en Coby de vervangers van Marloes en Eric.

De gastvrijheid van Arie en Coby kende geen grenzen, regelmatig schone handoeken etc.

Door het slechte onderhoud was appartement Egypt zo lek als een mandje. We kregen Asia toegewezen. Een koude douche toen Marloes en Eric van vakantie terugkwamen. Wat een ongastvrije mensen. Alles werd afgedaan met ja dat weet je als je op Bonaire komt, maar ondertussen was Asia ook zo lek als een mandje.

We hebben gedweild met handdoeken en het enige wat Marloes kon zeggen was dat we dat niet meer moesten doen want de wasserette kostte veel geld.

Tijdens ons verblijf van 14 dagen is er 2x schoongemaakt i.p.v. 2x per week.

De woensdagavondfilm is een leuk idee maar het was wel zo aardig geweest om ons ook tijdig uit te nodigen en niet te zeggen dat het al te laat was om ons op te geven.

Gelukkig hadden wij alleen een bed nodig die droog bleef door pannen te plaatsen.

Gereisd met partner in november 2011

GE-WEL-DIG! Super vakantie plekje!

Danny Peters, 11-10-2011

Caribbean Chillout is in een woord eigenlijk de beste plek om op Bonaire te verblijven... Het is een klein complexje met volgens mij 4 huisjes. De gastheer en vrouw zijn zeer gastvrij en stonden bij ons altijd direct klaar als wij vragen hadden. Ze hebben ook een pickup die je kan huren wat zeer voordelig is als je kijkt naar de prijzen op het eiland!

De binnenplaats van Caribbean Chillout ziet er echt top uit.. Heel mooi zwembad en palmbomen.. Een mooie bar en alles ziet er goed en verzorgd uit! Het huisje was ook zeer goed onderhouden en schoon.

De ligging is ook erg goed! Het ligt op een goede afstand van het vliegveld en zeer centraal op het eiland.. Ook al is het eiland dan wel klein, bij caribbean chillout zit je er eigenlijk middenin, geweldige plek dus!

Tot slot wil ik dan ook nog even kwijt dat wij zeker terug komen! en dat er hopelijk weer een plekje beschikbaar is voor ons volgend jaar! Dit is een van onze beste vakanties geweest! Onwijs bedankt!!

Gereisd met partner in september 2011

Echt relaxen

Eric & Yvonne, 8-10-2011

Enige nadeel is dat we er te weinig komen. Lekker relaxed, gastvrij, niet druk maar wel erg gezellig.
      Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Caribbean Chillout in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Caribbean Chillout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Caribbean Chillout scoort een 8.45 uit 10 op basis van 45 reviews.