Aparthotel Captain Don's Habitat ***

Captain Don's Habitat

54 reviews over Aparthotel Captain Don's Habitat in het Nederlands

Prima

J, 30-6-2017

Kamers hadden schoner gekund, nachtkastje heeft het hele verblijf geplakt en de vloer was ook niet echt schoon. Airco rook muf. Restaurant was prima. Mooi uitzicht op zee.
Gereisd met partner in juli 2015

Perfect, we gaan 2 maal per jaar.

Gerry Dijkshoorn, 12-3-2017

Echt voor rustzoekers en duikers. Minder geschikt voor kinderen.
Gereisd met vrienden in november 2016

Fantastische week gehad!

Christine de Rie, 24-7-2014

Wij hebben werkelijk een fantastische week gehad bij Captain Don's Habitat! We hebben met ons gezin (2 volwassenen en 2 kinderen van 15 en 12) ons duikbrevet gehaald. Dit was super om te doen, helemaal omdat Martijn (van de duikschool van Captain Don's) onze instructeur was en hij deed dit geweldig! Martijn, je bent een topper!

Het resort zelf is heerlijk relax, prima comfortabele huisjes. Zolang je je goed beschermt tegen muggen is het prima te doen. In restaurant Rum Runners-up hebben wij heerlijk ontbeten, geluncht en gedineerd! Kortom, al met al een adres om zeker terug te keren!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Captain Don's Habitat bij:

Schitterende tuin jammer van al die muggen

boe05328, 27-9-2013

Wij hadden een bungalow in het nieuwe deel Oasis/Habitat.

Op de bungalow zelf is absoluut niets aan te merken maar helaas op de tuin waar deze in ligt wel.

De tropische tuin is werkelijk schitterend aangelegd en onderhouden met daarin een waterpartij.

Deze waterpartij wordt helaas niet alleen door mensen mooi gevonden ook door de muggen.

Zonder je in te spuiten met off een lokaal middel tegen de muggen was buiten zitten zonder opgegeten te worden helaas niet mogelijk en dan mog werd je regelmatig gestoken door deze krengen.

Wat wij ook vreemd vonden is dat bij het restaurant een aparte account op je kamer moest openen omdat het zogezegd 2 aparte bedrijven zijn.

De service van het personeel was uitstekend.

Het restaurant zit direct aan zee en met een beetje geluk dat wij dit keer hadden zie een school dolfijnen voorbij komen.

In de direct omgeving is op een chinese supermarkt na niet zo al te veel te vinden een aanrader is de afhaal javaan/surinamer tegenoverr de DA drogist erg goed.

Gereisd met partner in september 2013

Mooie locatie aan het water!

Maarten, 12-9-2013

Hotel is voornamelijk gericht op duikers in verband met het huisrif. Het hotel zit pal aan het water met uitzicht op Klein Bonaire. Er zit helaas geen strand bij het hotel. Op het eiland zijn er een paar kleine strandjes en die zijn goed bereikbaar per auto. Wij hadden een Junior Suite met ocean vieuw geboekt. Prima kamer met een groot balkon of terras met mooi uitzicht over het water en Klein Bonaire. Er is een klein zwembadje aanwezig, maar daar hebben wij bijna geen gebruik van gemaakt. Wij hebben veel gesnorkeld, want wanneer je via de steiger het water in gaat dan zie je al zo veel verschillende soorten vissen. Wij hebben behalve het ontbijt zo weinig mogelijk gebruik gemaakt van het bijbehorende restaurant Rum's Runners. De bediening was totaal niet aardig en behulpzaam. Behalve tegen de Amerikaanse gasten, dan kon het opeens wel. Je bent met de auto zo in het gezellige Kralendijk met allerlei leuke restaurantjes. De huishouding en de dames van de receptie waren wel heel aardig!
Gereisd met partner in augustus 2013

3e jaar op rij geweldig

yvanerkelens, 12-3-2013

Nu het 3e jaar op rij blijft een mooie locatie zeker de apartementen in koloniale stijl, duiken super, personeel nog steeds vriendelijk, appartement schoon waren bezig om de zon wering te vervangen waar je weinig van merkte . klein MIN punt de kaart blijft hetzelfde voor avond eten

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

Heerlijk hotel ook voor niet-duikers

Jan Lambert en Trudy, 7-10-2012

Uitstekend hotel met een zeer vriendelijke service. Dit bleek bijvoorbeeld uit de manier waarop de klusjesman ons hielp bij het herstellen van onze (huur) fietsverlichting; niets was het te veel. Bar-restaurant "Rum runners" was meer als goed. Zeer uitgebreid ontbijt met een prachtig uitzicht en ook het avondeten en BBQ waren uitstekend. Wel wat luidruchtige Amerikaanse duikers, maar niet echt storend.
Gereisd met partner in september 2012

Mooie locatie

Jacqueline, 2-9-2012

net terug van een bezoek aan Bonaire en Curacao. Wij hebben heerlijk genoten bij Capt.Dons Habbitat. Wel even op letten bij verlies van de badhanddoek ( wij waren zwemmen vanaf de pier en een andere gast heeft onze handdoek meegenomen) wordt hier 20 dollar voor in rekening gebracht. Verder hebben wij zelf de watertaxi geregeld en een prijs afgesproken. De mevrouw van de receptie wilde de voucher hiervoor uitschrijven zodat zij commissie hierover konden ontvangen. Wat ons betrof was dit geen probleem. Uiteindelijk bij de opmaak van de eindrekening was het afgesproken bedrag van de watertaxi verhoogd met 4 dollar. Dit was dus de commissie :-( als we direct aan de watertaxi hadden betaald was dit niet gebeurt. Let dus op je bent er zelf bij maar dit is belachelijk, gaat uiteindelijk maar om 4 dollar maar toch geen manier om dit zo af te handelen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Beter bestaat niet

Ger Dijkshoorn, 4-5-2012

Na een bezoek aan Curacau hadden we het wel gehad met de Antillen. Op aanraden van vrienden toch maar Captain Don's Habitat op Bonaire geprobeerd. Is inderdaad super! Veel gemoedelijker en vriendelijker dan Curacau en Aruba. Appartement perfect, ontbijt fantastisch, avondeten ook erg goed. Huur wel een auto, Bonaire is de moeite waard om te verkennen. De duikbasis is de meest vriendelijke ter wereld en de service is wonderbaarlijk goed. 24 uur per dag kantduiken en 3x per dag een bootduik. Je kunt in het hotel zelfs Harley-Davidsons huren voor tochten over het eiland (een auto is natuurlijk ook mogenlijk). Deze vakantie was de beste aller tijden! Bonaire (Captain Don) we komen volgend jaar terug.
Gereisd met vrienden in april 2012

Heerlijk verblijf in captain don's

cinbas, 29-3-2012

Het onderkomen captain don's habitat was echt fantastisch...kamer (wij hadden een junior suite) was pure luxe (flatscreen, Ipod-stereo installatie, goede wifi, echt prima voor elkaar). Eten s' avonds bij het aanpalende restaurant rum runners was goed met prachtig zicht op de caribische zee en klein bonaire. vanaf je tafeltje heb je zicht op de jagende tarpons (roofvis) van rond de twee meter.

In een week hebben we het hele eiland gezien. Met name de lokale bevolking heeft ons veel moois laten zien. lac bay was fantastisch, s'middags een biertje bij karels bar bij de pier was heerlijk, het slagbaai park rondom het gotomeer ook mooi...

maar wat mij echt altijd zal bijblijven is de ongelooflijke relaxedheid en ongedwongenheid van het eilandje...die hele rustige sfeer en veilige omgeving...simpelweg een droom. Grappig ook die Nederlandse invloeden in zo'n caribische sfeer...Ook als je niet echt een duiker bent, is het echt een fantastisch eiland. Captain don' s is een goede keus!

Gereisd zakelijk in februari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Captain Don's Habitat bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Captain Don's Habitat in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Captain Don's Habitat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Captain Don's Habitat scoort een 7.99 uit 10 op basis van 54 reviews.