Appartement Bridanda Bonaire *****

Bridanda Bonaire
9,5

19 tips over Bridanda Bonaire

Astrid, 1-5-2015
Auto huren is beter om via het autoverhuurbedrijf zelf te doen. Doe je dit via de accommodatie dan krijg je het grootste barrel wat er is. Wij moesten 3 keer terug naar AB autoverhuur, pas toen kregen we een acceptabele wagen mee.
mike-eva, 28-4-2015
Tips: Onze auto was gehuurd via Bridanda. We kregen een z.g.a.n. auto via ABC car rental. Diverse prijzen van te voren vergeleken en uiteindelijk was het goedkoper om via Bridanda te boeken i.p.v. rechtstreeks. Ook het duiken met korting geboekt via Bridanda bij Wannadive. Wannadive ligt op loopafstand bij Spice Beach. Met de auto door het reservaat is een absolute aanrader! We zijn ook op bezoek geweest bij Aletta's geitenboerderij, de ezels en hebben gekayakt door de mangrove (met kind).
Anja, 22-4-2015
Tip: Huur zelf een auto. Huur je een auto via Bridanda dat krijg je automatisch de laagste klasse en dat zijn afgeschreven auto’s hebben wij ons door het verhuurbedrijf laten vertellen. Wij zijn in totaal 4x naar het autoverhuurbedrijf geweest om de auto om te ruilen. Benzinelek, ramen die niet open gingen etc... Wij zijn vaker op Bonaire geweest en onze ervaring is dat je beter zelf een auto kunt huren bij ABC.

Paul en Nicky, 8-4-2015
    In de omgeving zijn ze een groot (lig)strand aan het aanleggen. Wanneer dit klaar is weet ik niet, dus dat zou je nog even kunnen uitzoeken. Nog meer redenen dus om hier naartoe te gaan.
    Cinderella, 26-3-2015
    Kite City, Donkey Beach, Lac Cai, Slag Baai Wanna Dive
    MarcoAngelique67, 4-5-2014
    Prachtige duiken gemaakt met de leuke en ervaren mensen van Wannadive Eden Beach.

Mike, 5-4-2014
    Eden Beach, duikschool Wannadive liggen beide op loopafstand.
    Mascha en Martijn, 17-2-2014

- Auto huren

- Klein Bonaire (met watertaxi of zoals wij zelf een bootje huren)

- Paar goede restaurants dichtbij Bridanda -> RUM Runners en Italiaan op de hoek (bij de bank)

- Heerlijke belegde broodjes bij between 2 buns (tegenover Bridanda)

- antimuggenspray ;-)

H. Torn, 25-6-2013
    Huur een scooter of auto.
    k.denridder, 17-2-2013
    Meenemen bakspaan, mes, blikopener. Kook je zelf, koop dan bij Chinese winkel wokpan en een doos ( geen keukenkastje!). Prijzen in Nld supermarkten en restaurants zijn flink verhoogd. Plaatselijke supermarkten stuk voordeliger. Between 2 buns (bij de MCB bank) heerlijke broodjes en frites. Aaanrader voor ontbijt en lunch.