Appartement Bridanda Bonaire *****

9,5

77 reviews over Appartement Bridanda Bonaire in het Nederlands

Heerlijke kleinschalige accomodatie

Paul, 15-9-2017

Totaal 6 studios / huisjes die van alle luxe zijn voorzien. Goede airco, mooie badkamer en keuken met goede oven en koelkast. Lekkere veranda voor de studio en een goed zwembad. Raymond en cinderella zijn erg gastvrij en geven je elke dag goede tips om te gaan eten of bonaire goed te leren kennen. Een super tijd gehad en het is een absolute aanrader.
Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk!

M en J, 2-8-2017

We hebben twee topweken gehad bij Bridanda. Voor onze honeymoon hadden we de bungalow gehuurd. Deze was van alle gemakken voorzien, vooral de oven was erg welkom! Heel erg genoten van de rust, het zwembad, en de gastvrijheid van de eigenaren. Een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2017

Perfecte plek

Chiel, 29-6-2017

Bridanda is een kleinschalig complex waardoor het heel plezierig en vertrouwd aanvoelt. Het huisje was van alle benodigde gemakken voorzien en biedt voldoende ruimte. Het zwembad is heerlijk en in de avond sfeervol verlicht. Raymond en Cinderella maken het verblijf extra comfortabel door de ondersteuning van de excusies, het advies en het evt boeken van goede restaunts en de ongedwongen sfeer die Bridanda heeft. Als er dan een negatief puntje vermeldt moet worden zou dat de stoelen op de patio zijn maar dat is echt maar een kleinigheidje. Wij komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Meer dan fantastisch !

Cees, 18-6-2017

Geweldige gastheer/gastvrouw die je volledig in de watten leggen en je van gratis info en advies voorzien wat je zelf niet zou kunnen bedenken. Erg leuk en knus resort die niets te wensen overlaat. Het is van alle gemakken voorzien en bied erg veel privacy. Kortom , er blijft eigenlijk niets te wensen over. Of toch 1 ; je wilt hier Echt veel langer blijven !!!

Aanrader

David, 18-6-2017

Raymond en Cinderella zijn op en top gastheer en gastvrouw. Dat maakt het verblijf op Bonaire en bij Bridanda tot een feestje. Zij adviseren je over de mooiste plekken op het eiland, waar je lekker kunt eten, reserveren een tafeltje als je dat wilt en zijn bovenal ontzettend gezellige lui. Zij hebben echt begrepen hoe je zoiets aanpakt en dat zie je in alle details terug. De huisjes zijn comfortabel, gezellig en erg verzorgd. Lekker zwembad waar je aan het eind van de middag in kunt afkoelen en een gezellige bar waar je een drankje kunt drinken. Super relaxed, leuke sfeer. Helemaal goed. Niet twijfelen. Boeken!
    Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Mooie accomodatie

Lisenka, 15-6-2017

Heerlijk genoten met ons gezin van dit kleinschalige resort. Schoon, heerlijk zwembad en prachtig huisje.
    Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Top locatie!

Rob en Mariette, 14-6-2017

Genoten van 2 heerlijke weken Bonaire op Bridanda. Heerlijk rustige omgeving. Raymond en Cinderella ontvingen ons hartelijk en hadden lekker ontbijtje verzorgd voor de eerste ochtend. We hadden een fijn ruim huis met veranda. Ook het zwembad was fijn. Onze dochter van 12 kon daar heerlijk toeven en als Cinderella langs liep altijd even gezellig kletsen over wat we de dag daarvoor weer hadden meegemaakt. Zoals bv kajakken in de Mangrove of de avontuurlijke reis in het Natuurpark bij Slagbaai.

En dan nog de onderwaterwereld van Bonaire. Wat een pracht. Heerlijke restaurants op loopafstand, wat wil je nog meer. Wij komen zeker nog eens terug. Bedankt Raymond en Cinderella voor jullie gastvrijheid!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Heerlijke plek

Sacha, 23-5-2017

Wij zijn 2 weken te gast geweest bij Cinderella en Raymond op Bridanda , op het vliegveld aangekomen weden wij opgehaald en onderweg al gewezen op alles wat er te zien is en wat we zeker niet mochten missen. Het park is gezellig kleinschalig en ziet er mooi verzorgd uit. Het huisje top alles erop en eraan . Heerlijk zwembad waar ik morgens vroeg al te vinden was. Ook is er een leuke bar en een bbq waar we gebruik van mochten maken . Schoonmaak van huisje en wisseling handdoeken en bedlinnen 2x per week heb je wat vaker schoon nodig ook geen probleem. Raymond en Cinderella gezellige mensen altijd tijd voor een praatje en voor info over het eiland kun je altijd bij ze terecht. We hebben een top vakantie gehad en gaan zeker nog eens terug.

"Tropische sferen..."

Roy, 21-5-2017

Opgehaald van het vliegveld en vriendelijk ontvangen door de eigenaren. Wat koels te drinken en een ontbijtje in de vorm van broodjes, boter, drinken en beleg stond al klaar in de koelkast bij het betreden van het huisje. “Klein maar fijn....” wordt wel gezegd en juist op dit ressort is het de rust, ontspanning en klimaat waarvoor je bewust hiervoor kiest. Met leuke huisjes gebouwd in ‘tropische sfeer’, het mooi opgezette park met centraal een zwembad en zon mogelijkheden. Het kunnen schuilen onder de vele palmbomen en/of leuke zitje. Een ‘bar’ waar je rustig even kunt zitten, drankje nuttigen en een grote tafel waar je avonds met gebruik van de BBQ als gezin aan kunt eten. Verder kon je alles aan de eigenaren over laten was het voor het regelen van een auto, wat je ook kon reserveren bij aankomst, duikspullen, advies voor de mooie plekjes of lekkere restaurant. Wij hebben hier een TOP tijd genoten.
    Gereisd alleenreizend in maart 2017

Het was in 1 woord fantastisch.

ARIET & Monique, 5-5-2017

Kleinschalige locatie, lekker rustig, alles perfect geregeld. Valt helemaal niets op aan te merken. Raymond en Cindy zijn een leuk spontaan stel. Echt een aanrader, we gaan zeker een keer terug.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bridanda Bonaire bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bridanda Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bridanda Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bridanda Bonaire scoort een 9.45 uit 10 op basis van 78 reviews.