Appartement Bonaire Fun ***

8,5

40 reviews over Appartement Bonaire Fun in het Nederlands

cosy plekje

ineke rosbak, 18-5-2017

kleinschalig appartement complex alles wat je nodig hebt is aanwezig. Gastvrije eigenares die je haar liefde voor haar eiland goed overbrengt. Van bonaire ben ik gaan houden en hoop er ooit weer eens terug te komen.
Gereisd met vrienden in april 2017

michel fleer, 23-12-2015

Bonaire Fun is een prima en eenvoudig appartementencomplex, met goede voorzieningen zoals een goede airco, warm en koud water, zowel 110V als ook 220V, goede bedden, een badkamer met wc en douche. Naast de voordeur heb je een prive-terras met een tafel, stoel en bank waar je 's morgens heerlijk kunt ontbijten. Het personeel is hulpvaardig, gastvrij en vriendelijk. Echt iets voor rustzoekers, duikers en zonaanbidders. De eigenaren hebben geen manana, manana mentaliteit. Vertel dat je een kapot lampje hebt en je krijgt meteen een nieuw lampje mee of zo u wilt door hun dezelfde dag nog vervangen. Zowel personeel als de eigenaren zijn service gericht en doen er alles aan om uw volgende vakantie weer bij hun te boeken. Tot slot zijn de eigenaren Nederlands.

Geen ervaringen met kinderen, maar ik geloof direct dat dat ook goed zit.

Gereisd alleenreizend in december 2015

goed maar eenvoudig

P, 12-10-2015

Net terug van een week verblijf in een appartement. Eenvoudige maar compleet appartement. Heel veel schaduw bij het appartement en een lekker terras.

Geen lawaaiige omgeving, heerlijk rustig.

Handdoeken werden na 4 dagen verschoont, verder niet. Geen tussentijdse schoonmaak. Toiletpapier (1 rol) was bij aankomst aanwezig, maar als het op is moet je zelf een nieuwe rol kopen.

Het appartement beschikt over een zonnedak, maar hier stonden geen ligbedjes of stoelen zodat deze niet te gebruiken was. Het zonnedak biedt ook geen schaduwmogelijkheid.

Het zandstrand ligt op 10-15 min. lopen bij Eden Beach waar je ook lekkere strandbedjes kunt huren. De zee is op 2 min. afstand lopen, maar hier kun je niet echt zwemmen. Centrum is goed te belopen op 15 min. afstand.

Bonaire is een prachtig eiland!

Gereisd met partner in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bonaire Fun bij:

goede plek om te verblijven!

patricks, 16-7-2015

Net terug van een een verblijf op Bonaire bij Bonaire Fun. Eenvoudig appartementen complex maar wij vonden het zeker een goede plek om te verblijven. Goed prijs kwaliteit verhouding. Het is een omheind complex in een woonwijk waar meerdere appartementen naast elkaar zitten. Door hoge palmstruik genoeg schaduw bij je appartement. Zitje voor je appartement waar je lekker kunt ontbijten. Ramen hebben allemaal horren. Doordat ze een beveiliging voor de horren hebben gemaakt middels stangen kun je als je weggaat de ramen open laten. Ook goede airco aanwezig. Aan de overkant van de weg zit de receptie met erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij mochten de dag van vertrek gewoon in ons appartement blijven! TOP!

complex ligt ong 15 minuutjes lopen van het centrum, maar je kunt lekker langs het water lopen. De zee en duikschool is 2 minuten lopen, waar je ook prima kunt snorkelen.al met al een leuk verblijf op Bonaire. Mochten we nog een keer gaan dan zullen we zeker weer Bonaire fun gaan!

Gereisd met partner in juli 2015

Een rustig en fijn appartementencomplex

Ben en Monique Kastermans, 23-3-2015

Bonaire Fun is een eenvoudig appartementen complex waar het heerlijk vertoeven is. Het personeel en de eigenaren Irene en Roland zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij komen er nu voor de 6e keer, en het bevalt ons nog steeds prima. Voor duikers en kiters is het er ideaal want zij hebben buiten 2 spoelbakken om, ook een afgesloten ruimte waar je veilig je duik en kite apparatuur kan achterlaten, en voor duikers wordt door de duikschool Wannadive flessen met lucht en nitrox geleverd. Ook is het mogelijk om via de eigenaren een auto te regelen, wat op Bonaire erg verstandig is, omdat er geen openbaar vervoer beschikbaar is. Schuin aan de overkant is de Dive Hut gelegen dit is van dezelfde eigenaren, hier bevindt zich de receptie, een gezellige bar en een restaurant gedeelte waar je kan ontbijten en er wordt regelmatig een thema diner avond georganiseerd zoals een BBQ en Thai. Bonaire Fun en de Dive Hut zijn samen een gezellig komplex waar het goed vertoeven is.
Gereisd met partner in januari 2015

Prima plek onder de zon!

Jan, 29-1-2015

Bonaire Fun is een low budget verblijf. Centraal gelegen, schoon, prima voor een strand, snorkel of duikvakantie. Prima bedden, goede airco en warm water. Bij de Dive Hut aan de overkant kan je ontbijten, een drankje nemen en we bevelen de bbq aan.

We komen zeker terug. Jan en Ina

Gereisd met partner in januari 2015

Heerlijke plek voor een weekje Bonaire

Dave, 19-11-2014

Deze kamer geboekt via de site van touroperator.

Daardoor een mooie deal samen met het vliegen. Bewust niet gekozen voor een hotel omdat we er zomaar even tussenuit gingen en de prijs erg beviel. Aangekomen een prima studio met kitchenette en airco. Dat was erg lekker. Vooral samen ontbijten was hierdoor makkelijk geregeld en een koelkast voor de wijn kwam mooi van pas. Wel een scooter gehuurd, want lopende heb je op Bonaire weinig plezier. Gewoon te warm. Maar dat betaald zich dubbel en dwars terug door de mobiliteit die je terug krijgt. Heerlijk beachlife bij Hang Out Beachbar en Spice Beach. Appartementen zijn basic, maar absoluut 'value for money'. Ontbijt gewoon lekker zelf regelen.

Erg vriendelijke staff en ook de eigenaresse een vriendelijke dame uit Zwitserland :) Op heel het eiland heerst de zelfde gezelligheid die wij kennen van ons eiland in Nederland: Texel

Gereisd met partner in november 2014

Viel echt tegen!

Annemiek, 20-9-2014

We hadden veel verwacht doordat de eigenaren zoveel goede commentaren kregen, maar eigenaren niet gezien. Locatie is midden in een wijk, appartementen erg gedateerd, ontbijt was erg karig. Vroeg om yoghurt, hadden ze niet maar een andere gast kreeg het vervolgens wel. Kregen 1 bord met 2 sneetjes brood, koffie op de bar in thermoskan, kon wel kiezen uit geklutst of gebakken ei. That's it. Loopafstand naar kralendijk in die hitte viel zwaar tegen. Ook de eerste dag een winkel zoeken was een hele puzzel. Kom je alleen om te duiken en je hoeft geen comfort, prima! Wil je toch ietsje meer.....niet hier!!!
Gereisd met partner in januari 2014

Heerlijke tijd bij Bonaire Fun!

Simon_Daphne, 5-8-2013

Een heerlijk rustig en eenvoudig appartementencomplex waar je alles kunt vinden wat je nodig hebt voor een zalige vakantie op Bonaire. Het is een verrukkelijk wandelingetje langs de zee naar het centrum, met uitzicht op de vissers, papegaaivissen en pelikanen. Daarnaast is het een leuk stukje lopen tussen de lora’s en wegschietende hagedissen naar een strand met alle comforts, voor de meest fantastische snorkelbelevenissen. Er is bij Bonaire Fun gelegenheid om je duikspullen uit te spoelen en op te hangen. Bij de Dive Hut aan de overkant kun je elke dag van een heerlijk ontbijtje genieten. Daarnaast kun je daar een paar keer per week heerlijk eten (BBQ, Thaïs, Zwitsers) en aan de bar genieten van een zeer welkom koud biertje. Het personeel stond altijd voor ons klaar met adviezen en tips om ons verblijf op Bonaire zo aangenaam mogelijk te maken en ze hielpen ook bij het regelen van uitstapjes en autohuur. Bedankt voor een heerlijke tijd, we komen zeker weer terug!
Gereisd met partner in mei 2013

Om het in één woord samen te vatten: GEWELDIG

Alie Kloek, 26-5-2013

Bijzonder leuk appartementen complex. Eenvoudig maar compleet met een vreselijke mooie tuin. Je leeft buiten dus meer heb je niet nodig. Airco op de slaapkamer een goede douche en een schone wc.....okay je kunt ook koken. De (leuke) mensen van Bonaire fun geven je een "thuis komen" gevoel.

Ga vooral 's avonds ook eens met een lekker wijntje of biertje op het dakterras zitten....heerlijk!!!

Wil je echt genieten van het echte leven op Bonaire bezoek dan dit complex vooral als je niet veel zin hebt in al die animatietoestanden....het leven in BF is echt..... voor ons zeker nog een keer. Dank jullie wel!!!

Gereisd met vrienden in mei 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bonaire Fun bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bonaire Fun in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bonaire Fun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bonaire Fun scoort een 8.47 uit 10 op basis van 40 reviews.