Appartement Belmar Oceanfront ****

Appartement Belmar Oceanfront
Belmar Oceanfront
8,7

26 reviews over Appartement Belmar Oceanfront in het Nederlands

Schitterende appartementen aan de kust

Bernd, 21-9-2012

Intiem appartementencomplex met eigen zwembad en steiger. Prima om vanaf de steiger te gaan snorkelen of duiken. Appartementen zijn mooi ingericht. Uitzicht is fantastisch, heerlijk ontbijten op het balkon.
Gereisd met vrienden in juli 1999

Luxe voor duikers

pieterbremer, 18-11-2011

De gerenoveerde appartementen zijn echt perfect. Eigen duikshop en leuk huisrif. Ligging ca 10 autominuten van Kralendijk.
Gereisd met vrienden in maart 2011

Geweldige plaats om te verblijven

Nico, 24-8-2011

Wij zaten met onze dochter in appartement 9. Een geweldige plaats. Je schuift 's morgens de gordijnen open en de zee ligt aan je voeten. Een zwembad en een duikplaats direct voor de deur. Ook een goede mogelijkheid het duiken te leren onder professionele begeleiding. Dit geeft je een veilig gevoel.

Het gerenoveerde appartement voldeed aan alle voorwaarden voor een geslaagde vakantie.

Wij komen er zeker nog terug.

Nico

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

In 1 woord fantastisch

hendrik_2, 4-8-2011

Prachtig appartement, rust, heerlijk zwembad en een uitzicht om nooit te vergeten.

Ook voor niet duikers een paradijs.

Gereisd met partner in maart 2011

Bonaire is fantastisch!!!!

Marc, 30-4-2011

We hadden een schitterend appartement op de begaande grond van Belmar.

Ruim terras waarop we elke dag het ontbijt nuttigde.

Het zwembad is aan de kleine kant.

De zee is slechts enkele meters verwijderd.

Bij het appartement is geen strand, maar een grote steiger waarvan je direct in zee kan. Te gebruiken voor duiken en snorkelen.

We gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

Top locatie, super mooi appartement.

Hendrik, 12-10-2010

Wat een genot om hier te kunnen duiken en luieren. Een echte aanrader voor iedereen die zich wat bijzonder wenst. Bonaire zonder Belmar is als de Zwitsere bergen zonder piste.
Gereisd met partner in augustus 2010

ijv. "Wat een topper" of "Dit nooit meer"

r.christiaans, 23-5-2010

wij zaten in nr. 14. inrichting is spartaans en verouderd. balkon met uitzicht op zee. ligging is goed en heel centraal als je gaat duiken. duikschool super en het duiken hier is fantastisch.

Gereisd met partner in mei 2010

Duikersparadijs

thilleke, 20-5-2010

Goede appartementen, enkelen worden gerenoveerd. Direct aan zee met eigen duikschool en mooi huisrif. Een huurauto heb je wel nodig, Bel Mar ligt niet op loopafstand van Kralendijk of de supermarkt. Luchthaven op enkele minuten rijden, maar veroorzaakt absoluut geen overlast. Gasten vooral uit Nederland en VS. We zijn hier nu 2 keer geweest en komen zeker terug.
Gereisd met partner in april 2010

Een oase van rust en toch alles goed bereikbaar

Hendrik, 21-2-2010

Wat een prachtige plek! Kleinschalig resort met een mooie zwembad in een tropische tuin. Prettig publiek, mooi appartement en goede service. Een eldorado voor duikers, maar door de kleinschaligheid ook voor genieters van rust.Slechts een paar km naar de stad. Ik zei het al: Prachtig
Gereisd met partner in februari 2010

SUPER

Pieter, 14-12-2009

Het is hier echt geweldig.. Echt het mooiste stukje van Bonaire. Overal vlakbij (wel met auto bereikbaar) eventueel is fietsen ook mogelijk, maar vanwege de wind erg zwaar! Ik ben er al 6x geweest en het blijft fantastisch. ECHT EEN AANRADER. Deze Zomer 2010 weer erheen.
Gereisd met oudere kinderen in december 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Belmar Oceanfront bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Belmar Oceanfront in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Belmar Oceanfront zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Belmar Oceanfront scoort een 8.69 uit 10 op basis van 26 reviews.