Appartement Balot's Place

9,5

4 reviews over Appartement Balot's Place in het Nederlands

Voortreffelijk

Olivier V, 21-8-2016

De service is super! We werden opgepikt op de luchthaven door Leon en Lotje. Ze zijn zeer vriendelijk en stonden klaar om ons te helpen wanneer we iets nodig hadden. De appartementen zijn nieuw, schoon en comfortabel. De ligging is prima: Finca Verde is een rustige plek en toch ben je op 10 minuten rijden in het centrum van Kralendijk. Kortom we hebben genoten van onze twee weken bij Balot's Place en vinden het een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2016

Super verblijf bij Balot's Place!

Ronald Smits, 21-8-2016

Balot's Place is mooi gelegen met eigen binnentuin en zwembad. Mooi, nieuwe studio's voor 2 en 4 personen. TV-wifi-douche-keukentje, alles top! Zeer gastvrije eigenaren, Balotta en Lotje. Niets is te veel. Buiten dat alles verzorgd, goed onderhouden en netjes is, is het er ook heel gezellig! Ik ga zeker terug!
Gereisd alleenreizend in juli 2016

super

paulkp, 17-8-2016

Super vakantie ga zeker vaker naar toe .perfect paradijsje .heel rustige ligging.alle faciliteiten voormensen die houden van watersport en rust hele leuke gastheer en vrouw .niets is teveel super gastvrij. accommodatie is tip top in orde kortom een heftige aanrader top.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

geweldig !

gedien van horssen, 17-8-2016

super accommodatie, zeer lieve mensen zijn leon en lotje, erg behulpzaam

super schoon, niks is teveel, en een geweldig mooie plek, midden in de natuur

ook heerlijk zwembad aanwezig

Niet ver van kralendijk en de supermarkt, 5 minuten rijden

alles goed bereikbaar.

kortom echt een aanrader als je naar bonaire gaat

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Balot's Place in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Balot's Place zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Balot's Place scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.