Accommodaties Uyuni

0° / 18°

28 maart 2015

Uyuni
10 beoordelingen
Wordt Uyuni je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Uyuni.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Uyuni bij:

6 Accommodaties Bolivia, Bolivia, Uyuni

Alleen accommodaties in Uyuni worden getoond
Je hebt gekozen Land
Slecht (2)
Aantal foto's
Minimaal 1 (2)

4 beoordelingen
gezellig en goed gelegen hotelgoed hotel
1 beoordeling
27,2 km tot centrum
Een hotel gebouwd uit Zout!
2,3
3 beoordelingen
Te mijden hotelNooit meer
3,7
2 beoordelingen
Dit nooit meerzeer slecht en vies hotel, boek dit hotel niet!

Uyuni scoort een 7,9 uit 10, op basis van 10 beoordelingen
Wordt Uyuni je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Uyuni. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Uyuni. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Uyuni. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 5 Hotels en 1 Hostel in Uyuni. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 148 vakantiefoto's van Uyuni. Je kunt 1 video van Uyuni bekijken. Lees de 10 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Uyuni. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Uyuni. Bekijk ook andere accommodaties in Bolivia. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Bolivia.