1 review over Hotel Oriental in het Nederlands

Spotgoedkoop en leuke patio met hangmatten

patrick, 25-9-2013

Een eenvoudig hotelletje aan het hoofdplein van Rurre, waar ’s zondags een fanfare speelt. Het hotel is proper, maar niet kraakproper. Het is wel heel erg goedkoop en de vriendelijke ontvangst door twee oudere dames maakt de charme van dit hotel. Enige minpunt is het heel magere ontbijt; We kregen slechts een paar harde koeken, een stuk heel droog brood en twee stukken fruit. Op de patio bevinden zich hangmatten en schommelstoelen. Het spreekt voor zich dat deze plek ideaal is om te ‘chillen’. Tijdens ons tweede verblijf in Rurre hebben we toch een ander hotel opgezocht, dat weliswaar minder charmant was, maar wel beschikte over een zwembad en slechts een beetje duurder bleek.
Gereisd familie in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oriental in Rurrenabaque, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oriental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oriental scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: