Hotel Esmeralda **

Esmeralda

1 review over Hotel Esmeralda in het Nederlands

Hotel met prachtig uitzicht

Conny, 15-12-2011

Hotel Esmeralda ligt net aan de bovenrand van Coroico en vanaf het restaurantterras heb je een mooi uitzicht over het dal beneden en de bergen om Coroico heen. Er loopt een amerikaanse ober rond die erg vriendelijk is, de eigenaresse vonden wij voor boliviaanse begrippen nogal nors. Het eten is in buffetvorm, wel goed maar niet bijzonder.

De kamer die wij hadden was groot met een aparte verdieping voor de slaapkamer. Vanaf het balkon keken we uit over tropische bomen met daarin dito vogels die ons 's-ochtends wakker floten! Er is een mooie tuin met zwembad, sauna, ligbedden en zithoek. Enige minpuntje, de steile weg van het dorpsplein terug naar boven, maar je kunt ook een taxi nemen als je niet wilt klimmen.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Esmeralda in Coroico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Esmeralda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Esmeralda scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.