(Cruise)schip Blue Cruise zeiljacht GanGan *****

295 reviews over (Cruise)schip Blue Cruise zeiljacht GanGan in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Suzanne Heussen, 10-10-2017
  • Entertainment9

Ik ben van 30 september tot 7 oktober meegezeild met de yogacruise op de GanGan. De yogales werd deze reis 's ochtends en aan het eind van de middag gegeven door een professionele yogalerares: Yvonne Poels. Zij geeft les op maat: de les is geschikt voor beginners en gevorderden. Met haar achtergrond als fysiotherapeut gaf zij ook handige tips. Tegen betaling is er massage.

3x per dag wordt er een tong- en oogstrelende maaltijd voorgezet. Elke maaltijd is een feest! De crew - kapitein Mujdat en kok Caner - voelt feilloos de sfeer in de groep aan. Zij trekken zich terug wanneer nodig en dansen mee op het dek omdat het kan :-). Wanneer het flink waait zijn ze streng naar hun passagiers toe, ze nemen geen enkel risico.

Onze groep bestond volledig uit alleenreizigers en er was meteen een klik, ondanks de enorme verschillen!

Wat mij betreft was het een onvergetelijke ervaring met topsport voor je kaken en lachspieren!

Gereisd alleenreizend in oktober 2017

Een fantastische week op het water

Nel en Louis Bouman, 29-9-2017
  • Entertainment8

Een warm welkom, geweldige gastheer Caner, heerlijke maaltijden, mooie baaien, schoon zeewater, hele aardige bevolking, prijs/kwaliteit een 10.
Gereisd met partner in september 2017

Drie weken ultiem vakantieplezier in 8 dagen!

Jolanda, 13-9-2017
  • Entertainment10

Tijd is relatief en dat gaat al helemaal op voor deze vakantie. Het kost een dag om te wennen aan het feit dat je volledig verzorgd en gepamperd wordt door de bemanning en dan volgt het gevoel van volstromen. Overheerlijke maaltijden, zonne-vitamientjes bijtanken, non-stop prachtige uitzichten, ontspanning afgewisseld met zeilen, yoga en uitstapjes op idyllische plekjes aan land. Waarschijnlijk is dit het beste recept om na 8 dagen vakantie thuis te komen met het gevoel dat je voor 3 weken vakantie hebt beleefd en vooral: bent uitgerust!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Ook voor de 6- de keer geweldige week gehad.

Edith, 2-9-2017
  • Entertainment7

Caner en Musjdat zijn een geweldig team. Zonder die 2 zou de GanGan anders zijn. Caner is een top kok en Musjdat een geweldige schipper.

Geweldige boot.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Fantastisch!

I. Drenthe, 28-8-2017
  • Entertainment9

Voot het eerst mee gegaan. Na een ietwat vertraagde vlucht werden we, na een ruim 2 1/2 uur durende rit, veilig bij de haven afgeleverd. De kapitein en kok stonden ons al opte wachten. Koffers werden voor ons aan boord getild. Er stond al een heerlijk drankje klaar en wat lekkere hapjes kwamen in no time op tafel. Daarna hebben we Elke dag lekker gevaren, gezwommen in de meest prachtige baaien, geslapen onder de sterrenhemel in verlate baaitjes, dolfijnen gespot, en wat Caner allemaal wel niet kan toveren uit die kleine keuken, het was allemaal even lekker. Niks moet, alles mag. Voor het eerst het gevoel gehad dat ik zeker 2 weken van huis was terwijl we maar 1 week weg waren. Normaal heb ik dat andersom. In een woord: Fantastisch!

Entertainment doe je zelf maar de staf doet gewoon gezellig mee.

ontstressend

janny, 14-8-2017

van begin tot eind tot in de puntjes geregeld.

eigenlijk is alles top aan de reis

Ultiem genieten!

Saskia Drenthe, 12-8-2017
  • Entertainment9

Afgelopen juni was voor mij de 4e keer dat ik meeging met Zonnig Zeilen en de 2e keer op de Gan Gan. Dit keer met 5 vriendinnen van om 10 jaar vriendschap te vieren. We hebben hier echt naar toe geleefd en 2 jaar maandelijks een bedrag hiervoor opzij gezet. Immers, een aantal van ons heeft en gezin en voor hen is dit een extraatje. En wat hebben ze genoten! Ja ik ook uiteraard, maar ik wist wat me te wachten stond ;-) Zeer gastvrij onthaal na een lange reis met een bubbeltje en heerlijke hapjes. De volgende dag varen en tijdens het zeilen (zodra het kan en veilig is wordt er gezeild) al direct dolfijnen voor de boeg. Wow! Dat had ik nog niet eerder meegemaakt. De bemanning, kapitein Müjdat en kok Caner doen er alles aan om de zeilweek een onvergetelijke ervaring te laten zijn. En dat is ze - wederom - gelukt! Niets is hen teveel, je wordt heerlijk in de watten gelegd. Een alles kan, maar niets hoeft weekje. Lekker luieren op het dek in de zon, meehelpen de zeilen hijsen, genieten van een heerlijk fruitig tussendoortje.... Nee, het verveelt mij nooit, omdat de omgeving schitterend is, het eten super, de bemanning zeer gastvrij.... Kortom, ik ben nog lang niet uitgekeken op de Gan Gan.

P.S. Verwacht geen superdeluxe hutten of live entertainment á la een cruiseschip, maar de hutten zijn schoon en bieden alles wat je nodig hebt en entertainment kun je zelf organiseren.

fantastisch

Leo Daniels, 21-6-2017
  • Entertainment9

geweldige bemanning. Prima eten. Mooi landschap. Bemanning luistert naar de passagiers. Zeer goede beschrijving van de vliegreis en busreis ter plaatse. Aan boord is alles netjes en wordt goed bij gehouden.
Gereisd met partner in juni 2017

een reis om nooit meer te vergeten!!

tineke van rijn, 11-6-2017
  • Entertainment8

Mooie grote schone boot. Kundig en zeer vriendelijke crew voor wie niets teveel is om het je naar de zin te maken. Niet opdringerig maar zeer betrokken. Zodra het weer het toeliet werden de zeilen gehesen. We werden we naar de mooiste plekjes gebracht. Iedere ochtend na het ontbijt was er overleg over de te volgen route. Het eten aan boord is werkelijk perfekt klaargemaakt en heel afwisselend. Het enige nadeel van de reis was het feit dat de transfer lang is. Het positieve is dat de transfer in een prima bus met airco geschiedde. Je ziet wel direkt veel van het land. Het contact met zonnig zeilen is perfect. Overal direct antwoord op gekregen. Deze reis was er een om nooit te vergeten. We zijn heeeerlijk in de watten gelegd.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Heerlijke verwenweek!

Chita Bos, 29-5-2017
  • Entertainment9

Wat een top week had ik. Fijne boot, mooi vaargebied. Heerlijk eten en super verzorging ( verwennerij😀) door Caner en Mudjat, wat een topmannen zijn dat. Super yoga juf Yvonne met fijne yoga, mooie gesprekken, massages en veel gezelligheid. Yoga, zon, zeilen, prachtige baaitjes en yogaplaatsen. Heerlijke groep mensen, mooie gesprekken, lachen, huilen, dansen, wijntjes. Kortom alles voor een heerlijke week genieten. Ik heb genoten. Iets om ieder jaar opnieuw te doen!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Blue Cruise zeiljacht GanGan in cruise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Blue Cruise zeiljacht GanGan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

(Cruise)schip Blue Cruise zeiljacht GanGan scoort een 9.56 uit 10 op basis van 295 reviews.