Beoordelingen (Cruise)schip Blue Cruise Mutlu Kaptan***

24 april 2014

Blue Cruise Mutlu Kaptan***
98 beoordelingen
Beoordelingen (Cruise)schip Blue Cruise Mutlu Kaptan***
Cayagzi Mevkii Demri, TR-07570, Fethiye (en Calis)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Blue Cruise Mutlu Kaptan*** in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Blue Cruise Mutlu Kaptan*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
(Cruise)schip Blue Cruise Mutlu Kaptan scoort een 9,5 uit 10, op basis van 98 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Blue Cruise Mutlu Kaptan*** in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Blue Cruise Mutlu Kaptan***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat (Cruise)schip Blue Cruise Mutlu Kaptan*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 195 vakantiefoto's van (Cruise)schip Blue Cruise Mutlu Kaptan*** vinden. Je kunt 2 video's van (Cruise)schip Blue Cruise Mutlu Kaptan*** bekijken.
Even geduld a.u.b.

9,2
9,2
9,6
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, 2013
"Prachtige en zeer relaxte vakantie"vertalen
Annemieke
9,0

21-10-2013 Wij waren met een groep van 10 vriendinnen een weekje te gast op het schip van Nancy en Mustafa, beide zeer gedreven en gastvrije personen.
Om half negen begon de dag met een heerlijk ontbijt achter op het schip waarna we een heerlijke duik in prachtige blauwe zee maakte. De hele dag een beetje chillen en zwemmen en tussendoor wat vissen, zwemmen en kanoën. Elke maaltijd was een feestje! We hebben genoten.

met vrienden, Sept. 2013
"Absoluut fantastische ervaring"vertalen
nienke
10,0

16-10-2013 De Mutlu Kaptan (de Blije Kapitein) biedt alle comfort, voldoende ruimte om te zonnen, 7 schone hutten, maar wat deze Blue Cruise absoluut nummer 1 maakt is de zeer capabele kapitein en zijn vrouw. Haar kookkunsten overtreffen werkelijk alles (gezond, Mediterraanse cuisine, vers, divers) waar je elke dag naar gaat uitkijken. De afwisseling van het varen en het aandoen van diverse mooie plaatsen en de meest prachtige rustige baaien is helemaal goed. Ik dacht elke dag mooier kan niet en t was elke dag weer mooier! Luchtbedden, kano's, snorkelspullen waren ook prima in orde. Er zijn spelletjes aanwezig, muziek installatie voor evt ipod/iphone etc en zelfs wifi op bepaalde uren. Buiten slapen behoort ook tot de mogelijkheden en door mijn ervaring van afgelopen september een echt aanrader! Kortom; overtrof al mijn verwachtingen en zeker voor herhaling vatbaar.

met een groep, Sept. 2013
"Absolute aanrader!!!!"vertalen
Lieke
10,0

11-10-2013 September 2013 met 10 vriendinnen op het schip Mutlu Kaptan gezeild. Het was FAntastisch.
Heerlijk vers, gevarieerd en lekker eten.
De kajuiten zijn schoon. Slaapplekken zijn prima.
In prachtige baaien gelegen. Goed zwem/snorkel water, kano varen, vissen, alles kon.
De Kapitein en Nancy zijn zeer gastvrij!! En zijn hele leuke aardige mensen.
Ja, gewoon een dikke 10!!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Zaaaaalig"vertalen
Suzanna
9,0

14-8-2013 Mutlu Kaptan: een stijlvol drijvend privé hotel dat voor bijna elke nieuwe heerlijke maaltijd in een andere mooie baai ligt. Nancy en Mustafa zijn oprecht gastvrij en flexibel. Pure verwennerij!

met oudere kinderen, 2012
"Helemaal top; gezond en gevarieerd eten."vertalen
Renskej
9,0

29-8-2012 Nancy en Mustafa zijn vriendelijk en kunnen improviseren. We hebben genoten van de zee omdat ik alle basisbehoeften werd voorzien; Super!

met een groep, Aug. 2012
"Ontdekken, ontmoeten, beleven en ervaren!"vertalen
M. Naus
9,0

22-8-2012 Door het 12 eilanden gebied is een feest! De bemanning (Nancy, Mustafa en Bayrun) weten van wanten, zijn klantvriendelijk en werken goed samen. De kookkunsten van Nancy zijn onovertreffelijk, de stuurkunsten van Mustafa geweldig en de diversiteit van Bayrun onbeschrijvelijk. De kinderen hebben zich absoluut vermaakt met zwemmen, snorkelen, spelletjes, lezen, de banaanboot, de spookverhalen op het slaapdek, de zelfbedachte piratenact met touwknopen, kaptein Cerveza en Jack Sparrow. Ook zeer de moeite waard is het leuke plaatsje Dalyan met de rotsgraven, het moerasgebied met de karet schildpadden en de ruines van Kaunos. De vele knusse baaitjes zijn een genot om te relaxen en de nacht door te brengen op het dek van de boot. Als je bijtijds wakker bent kun je ook genieten van de mooie zonsopgang. En net als je denkt ' dit was het dan' zie je vlak voor de haven van Fethiye dolfijnen zwemmen. Kortom een happening om nooit meer te vergeten. Iedereen bedankt voor de fijne week!

met jonge kinderen, Juli 2012
"Geweldige cruise"vertalen
Edwin vd Broek
8,0

4-9-2012 Ontzettend genoten met deze reis. Leuke bemanning, heerlijk Turks eten en prachtige omgeving. Hier kun je helemaal ontstressen !!! De kinderen kunnen zowat de gehele dag zwemmen en spelen... Helemaal top.

met een groep, Juli 2012
"Een zalige week gehad!"vertalen
Kim Voerman
6,0

3-9-2012 In juli met mijn zoon een week meegevaren. Het was zalig! Prachtig weer, prachtige baaien, leuk gezelschap en heerlijk eten. Hou er wel rekening mee dat de hutten en bedden krap zijn. Twee volwassenen in het bed is krap, zeker als het warm is. Gelukkig konden wij op het dek slapen. Ik vond de drankjes aan boord best aan de prijs (2,30 voor een blikje bier, 1,80 voor een blikje fris). De kapitein is erg flexibel met de route, de groep mag meebeslissen wat de bestemming wordt en hij zoekt altijd rustige plekjes op zodat je niet bootje aan bootje in een baai ligt. Kortom: een superweek!

met vrienden, Sept. 2011
"Goede keuze voor een Blue Cruise"vertalen
Paula
10,0

3-10-2011 Wij hebben een heerlijk weekje gehad op de Mutlu Kaptan. De boot was mooi en schoon. De maaltijden waren fantastisch dankzij kokkin Nancy. Simpel maar gezond eten: salades, gegrilde groenten, rijst, vis en vlees. En er werd voldoende ondernomen om te voorkomen dat je je ging vervelen. De crew was vriendelijk en behulpzaam. Het weer schitterend en de omgeving ook. Kas was qua stops de topper van de week. Onze groep bestond uitgezonderd onszelf uit Duitsers, dus de voertaal was Duits aan tafel. En zoals bij elke Blue Cruise moet je het een beetje treffen met de groep. Maar op de Mutlu Kaptan is in ieder geval niets aan te merken.

met vrienden, 2010
"Ik wil elk jaar!!"vertalen
Y van Schie
9,0

14-10-2010 Samen met 3 vriendinnen de trip gemaakt, vorig jaar ook met touroperator gevaard.
Jolanda is een prima gastvrouw die het een ieder naar de zin wil maken.
Helaas kreeg ze daar deze keer niet veel de kans voor daar de kaptan's vrouw, Nancy, naar mijn mening wel heel nadrukkelijk de taken van Jolanda overnam.
Jammer genoeg ook weinig aan land geweest daar de kapitein de weersomstandigheden te slecht vond om aan te meren.(???)

Gelukkig hadden we reuze-gezellige mede-passagiers, de zon scheen, het eten was zalig en Turkije blijft altijd mooi!!!
Dus: volgend jaar weer, met Jolanda en haar eigen crew!!

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?