(Cruise)schip Blue Cruise Mutlu Kaptan ***

57 reviews over (Cruise)schip Blue Cruise Mutlu Kaptan in het Nederlands

Enorme aanrader!

rdeway, 21-6-2015
  • Entertainment9

De bemanning laat je week lang genieten en vult creatief je wensen in. Vaarplannen worden op verzoek gewijzigd en ze weten alle idyllische baaitjes voor overnachting of zwempauzes te vinden. In alles wordt voorzien en als de scheepsbel wordt geluid stond er weer een fantastische maaltijd op het achterdek. Genieten van Egeïsche wateren, eilanden, ontspanning, service en gastronomisch verwennen.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Geweldige vakantie

Isabel Martijn, 4-6-2014
  • Entertainment10

Mutlu kaptan de naam van de boot, is een goede benaming voor onze vakantie. Met 13 personen zaten wij op de boot met veel plezier. Mustafa en zijn bemanning zijn geweldige mensen en weten waar ze mee bezig zijn. Geweldig gegeten aan boord en verplicht ontspannen. Zelf de kinderen vonden het geweldig. Echt een aanrader voor ieder die iets met de zee en zeedieren heeft. Je kijkt je ogen uit. Mustafa en Nancy en de rest van de bemanning. Bedankt en misschien tot ziens.
Gereisd anders in juni 2014

Absolute aanrader !!!

fam Peeters, 4-6-2014
  • Entertainment9

We zijn net terug van een fantastische week op de Mutlu Kaptan.

Echt een absolute aanrader. Lekker eten en genoeg ruimte om te ontspannen. Niets is teveel. Wat zijn we verwend door de kapitein en zijn crew. Heerlijk varen en aanleggen in een baai om te zwemmen of het land te verkennen. Ook het spotten van zeeschildpadden is een belevenis. Dit was onze mooiste vakantie ooit !!!

Gereisd met vrienden in juni 2014

Prachtige en zeer relaxte vakantie

Annemieke, 21-10-2013
  • Entertainment9

Wij waren met een groep van 10 vriendinnen een weekje te gast op het schip van Nancy en Mustafa, beide zeer gedreven en gastvrije personen.

Om half negen begon de dag met een heerlijk ontbijt achter op het schip waarna we een heerlijke duik in prachtige blauwe zee maakte. De hele dag een beetje chillen en zwemmen en tussendoor wat vissen, zwemmen en kanoën. Elke maaltijd was een feestje! We hebben genoten.

Gereisd met vrienden in januari 2013

absoluut fantastische ervaring

nienke, 16-10-2013

De Mutlu Kaptan (de Blije Kapitein) biedt alle comfort, voldoende ruimte om te zonnen, 7 schone hutten, maar wat deze Blue Cruise absoluut nummer 1 maakt is de zeer capabele kapitein en zijn vrouw. Haar kookkunsten overtreffen werkelijk alles (gezond, Mediterraanse cuisine, vers, divers) waar je elke dag naar gaat uitkijken. De afwisseling van het varen en het aandoen van diverse mooie plaatsen en de meest prachtige rustige baaien is helemaal goed. Ik dacht elke dag mooier kan niet en t was elke dag weer mooier! Luchtbedden, kano's, snorkelspullen waren ook prima in orde. Er zijn spelletjes aanwezig, muziek installatie voor evt ipod/iphone etc en zelfs wifi op bepaalde uren. Buiten slapen behoort ook tot de mogelijkheden en door mijn ervaring van afgelopen september een echt aanrader! Kortom; overtrof al mijn verwachtingen en zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in september 2013

Absolute aanrader!!!!

Lieke, 11-10-2013
  • Entertainment10

September 2013 met 10 vriendinnen op het schip Mutlu Kaptan gezeild. Het was FAntastisch.

Heerlijk vers, gevarieerd en lekker eten.

De kajuiten zijn schoon. Slaapplekken zijn prima.

In prachtige baaien gelegen. Goed zwem/snorkel water, kano varen, vissen, alles kon.

De Kapitein en Nancy zijn zeer gastvrij!! En zijn hele leuke aardige mensen.

Ja, gewoon een dikke 10!!

Gereisd met vrienden in september 2013

Zaaaaalig

Suzanna , 14-8-2013
  • Entertainment9

Mutlu Kaptan: een stijlvol drijvend privé hotel dat voor bijna elke nieuwe heerlijke maaltijd in een andere mooie baai ligt. Nancy en Mustafa zijn oprecht gastvrij en flexibel. Pure verwennerij!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Geweldige cruise

Edwin vd Broek, 4-9-2012
  • Entertainment8

Ontzettend genoten met deze reis. Leuke bemanning, heerlijk Turks eten en prachtige omgeving. Hier kun je helemaal ontstressen !!! De kinderen kunnen zowat de gehele dag zwemmen en spelen... Helemaal top.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Een zalige week gehad!

Kim Voerman, 3-9-2012
  • Entertainment6

In juli met mijn zoon een week meegevaren. Het was zalig! Prachtig weer, prachtige baaien, leuk gezelschap en heerlijk eten. Hou er wel rekening mee dat de hutten en bedden krap zijn. Twee volwassenen in het bed is krap, zeker als het warm is. Gelukkig konden wij op het dek slapen. Ik vond de drankjes aan boord best aan de prijs (2,30 voor een blikje bier, 1,80 voor een blikje fris). De kapitein is erg flexibel met de route, de groep mag meebeslissen wat de bestemming wordt en hij zoekt altijd rustige plekjes op zodat je niet bootje aan bootje in een baai ligt. Kortom: een superweek!
Gereisd met vrienden in juli 2012

Helemaal top; gezond en gevarieerd eten.

Renskej, 29-8-2012
  • Entertainment9

Nancy en Mustafa zijn vriendelijk en kunnen improviseren. We hebben genoten van de zee omdat ik alle basisbehoeften werd voorzien; Super!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Blue Cruise Mutlu Kaptan in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Blue Cruise Mutlu Kaptan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

(Cruise)schip Blue Cruise Mutlu Kaptan scoort een 9.57 uit 10 op basis van 115 reviews.