Beoordelingen (Cruise)schip Blue Cruise Bodrum***

Blue Cruise Bodrum***
89 beoordelingen
Beoordelingen (Cruise)schip Blue Cruise Bodrum***
Altinova Sinan Mah. Serik Cad No.331, cruise

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Blue Cruise Bodrum*** in cruise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Blue Cruise Bodrum*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
(Cruise)schip Blue Cruise Bodrum scoort een 8,3 uit 10, op basis van 89 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Blue Cruise Bodrum*** in cruise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Blue Cruise Bodrum***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat (Cruise)schip Blue Cruise Bodrum*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 153 vakantiefoto's van (Cruise)schip Blue Cruise Bodrum*** vinden. Je kunt 3 video's van (Cruise)schip Blue Cruise Bodrum*** bekijken.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

88 beoordelingen over Blue Cruise Bodrum***

89 beoordelingen
8,6
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Okt. 2013
"Reis met Alibaba Oglu"vertalen
Rinus en Ingrid Kre...
1,0

06-10-2013 in de week van 29 t.m. 4 oktober hebben we een Blue Cruise gemaakt met bovenstaand schip via touroperator. Het enige wat de reis goed maakte was het leuke gezelschap aan boord en het eten. De kapitein van het schip had zwaar slaap apneu en maakte de nachten aan boord tot een hel. Dit moet de organisatie hebben geweten, aan het eind van de vakantie mensen gesproken die de week ervoor hetzelfde hebben ervaren.Daarnaast heeft de bemanning geen enkele poging gedaan om het ons maar een beetje naar de zin te maken aan boord. De familie woont op het schip en en wij voelde ons indringers. Van gezamenlijke binnenruimte konden wij geen gebruik maken. Jammer want eerdere reizen op een Blue Cruise was meer dan leuk. De Kapitein vond het ook niet nodig om zich op een of andere manier aan het vaarschema te houden. Hierdoor hebben we veel bezienswaardigheden onderweg helaas niet gezien. Door de gebrekkige communicatie mogelijkheden was er geen mogelijkheid om het tij te keren.

met een groep, Sept. 2013
"Helaas niet goed"vertalen
MaschaG
5,0

29-09-2013 De kajuit was als verwacht piepklein. Maar dat de sceptic tank niet was geleegd en er een onhoudbare stank in de hut kwam was niet gepland. Het was niet mogelijk, en niet gezond, hier te verblijven. De volgende ochtend heeft de manager van de rederij dit ook erkent en de kapitein had de fout gemaakt de tank niet voor aankomst in de haven te legen. De rederij was redelijk en heeft goed naar ons geluisterd. Helaas konden we dit van de lokale reisleidster en touroperator in het algemeen niet zeggen. De klachten werden niet erkent en het voorstel van de rederij om ons op een andere boot te plaatsen werd niet door de reisorganisatie opgepakt. Alle extra gemaakt kosten zijn zogenaamd voor de klant die bij touroperator totaal geen koning is.

met partner, Sept. 2013
"Mooie ervaring met leuke mensen"vertalen
Peter Besseling
9,0

01-10-2013 bij aankomst in de haven direct naar de boot gebracht en de hut was al klaar (13.00) hut redelijk schoon en ruimer dan verwcht zelfs een douchecabine. darna 7 mooie dagen gehad in gezelschap van 2 nederlanders 3 belgen 2 italianen en 2 engelsen. zeer gezellig met elkaar. Het eten was werkelijk heel goed. kapitein legde weinig uit van de route en vergaat ook te vertellen dat je een dag naar marmaris kon. maar dat wisten we nog van vorig jaar, de beschijving van de reis die wij kregen was een andere dan de kapitein volgde. echt een pracht vakantie.

De beste prijzen en last minutes voor (Cruise)schip Blue Cruise Bodrum...

met een groep, Aug. 2013
"Geen zeilboot"vertalen
Henk Wullems
6,0
6,0
4,0

24-02-2014 25jaar geleden de zelfde reis geboekt, toen heerlijk gezeild. Nu heeft de boot geen zeilen meet, wel een mast. Het was maar een
dooie bedoeling een kapitein waar niets in zat veel voor anker gegaan.
Wij gaan niet meer.

alleenreizend, Juni 2013
"Erg leuk om mee te maken"vertalen
Birgitte
5,0

07-09-2013 Ook ik was eind juni een week aan boord van de Lady Cemre, Helaas door de wind werd de route volledig veranderd, dus geen Griekse eilandroute. wel 2de dag naar Kos en 3de dag naar Symi, een mooi eilandje in de buurt van Rhodos. verder langs 2 Turkse plaatsen en andere Turkse baaien weer terug. Er waren slechts nog maar 3 anderen mensen aan boord, dus leek wel een privéjacht! (er kunnen 12 mensen in totaal mee) Alles was verder mogelijk in overleg met de kapitein. Zo hebben wij de kok een avond vrij gegeven om heerlijk uiteten te gaan in een Griekse taverne, ook hebben we een keer op verzoek gebarbecued. Ik vond het heerlijk om een week te varen, snorkelen, luieren en lezen, alleen het slapen ging mij niet zo goed af omdat bij elk zuchtje wind alles binnen kraakt en piept. Ik was al om 12.30 uur op de boot terwijl de andere gasten pas om 2.30uur in de nacht arriveerden.

alleenreizend, Mei 2013
"Heerlijk ,alleen maar tot rust komen"vertalen
penrod67
9,0

05-06-2013 ik was van 26 mei tot 2 juni 2013 op het schip de lady cemre,we hebben een fantastische 8 dagen gehad ,personeel zeer attent,en een vriendelijke en engels sprekende kaptein.eten was heerlijk.en het weer was fantastische ,zee water nog wat koud.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Blue Lagoon ervaring"vertalen
Jolanda Takken
7,0

05-09-2012 Na een eerdere ervaring 15 jr geleden (Blue Cruise Marmaris) nu de Blue Cruise Bodrum met onze kinderen (10 en 13 jr) geboekt via TO . Naam boot: Sea Palace". Bij aankomst rond het middaguur geen welkomscoctail (wel beloofd). 's Nachts zouden de laatste 2 passagiers aankomen (laat dit toevallig dorpsgenoten uit NL zijn die 10 mtr verderop wonen). Zaterdagmorgen na het ontbijt varen. Prachtige baaien aangedaan en heerlijk gezwommen in het blauwe water. Onze kok kon geweldig koken. 's Middags en 's avonds een warme (uitgebreide) turkse maaltijd. Zowel kapitein als kok waren uiterst vriendelijk en behulpzaam maar spraken erg slecht engels. De hutten zijn klein maar prima en schoon. Toilet wordt wel gespoeld met viezigheid (zeg maar). Cleopatra strand zelf is afgesloten (te veel zand verdwenen) maar je kon er wel zwemmen. Vlgs reisgids laatste dag de warmwaterbronnen op Kara Ada. Helaas niet gezien en de kapitein wist van niets. Aankomst 's middags in de haven. CONCLUSIE: EEN SUPERVAKANTIE

met vrienden, Aug. 2012
"Geweldige vakantie"vertalen
Niels Schor
7,0

20-08-2012 Met 11 vrienden een Blue Cruise met als startpunt Bodrum gemaakt. Reis geboekt via TO. Gelukkig waren wij als groep de enige op de boot genaamd Albasel. Aardige en service-gerichte crew. Het eten wat perfect! Locale producten, vers en de vis die op de boot gevangen werd, stond savonds op het menu! Iedere nacht op het dek geslapen, genietend van de vele sterren. De ene baai was nog mooier dan de andere. Heerlijk om even te snorkelen en te zwemmen, om vervolgens weer te gaan eten. Een top reis, met maar twee minpunten: 1. de hutten waren niet echt schoon en 2. het verblijf op Cleopatra eiland was te kort! Verder alleen maar lof!

alleenreizend, Sept. 2011
"Fantastische ontstressende ervaring"vertalen
arie
10,0
9,0

11-09-2011 ik was op de boot sila.pracht schip, mooie schone hutten .goed eten, goede services aan boord ,heerlijk die wind zon en zee en natuur .volgend jaar weer

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Super ervaring op de "Sener""vertalen
Gerrit
7,0

23-08-2011 Wat een geweldige ervaring was dit. Ja het klopt dat de hutten klein zijn. Maar slapen doe je er niet. Dat doe je op het dek. Je kunt je wel douchen.
Af en toe een stukje varen en in een prachtige baai voor anker gaan.
Prima bemanning, heerlijk gegeten, gezwommen, gesnorkeld, geluierd, gelezen en van de rust genoten. Kortom helemaal goed.
Het leuke is dat je er mensen ontmoet die ongeveer op de zelfde wijze in het leven staan. Dus over je reisgenoten hoef je vooraf helemaal geen zorgen te hebben. Wij hadden het grote genoegen Diego en Simona uit Rome en Han en Erna uit Deventer als reisgenoten te hebben. Wat een leuke tijd hebben we gehad.
Wij hebben eenmaal de gelegenheid gehad (overdag) een plaatsje te bezoeken (Marmaris) Dit had ook wel 's avonds gemogen ivm de temperatuur.
Samengevat een superervaring en zeer zeker voor herhaling vatbaar

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In de herfstvakantie ga ik het liefst voor..

Bent u de eigenaar?