De afgelopen periode hebben we stemmen verzameld voor reisorganisaties. Jullie konden allemaal stemmen op jullie favoriete touroperator en daarmee kans maken op een reischeque t.w.v. €2.000! De stemronde is gesloten. Bedankt voor het stemmen op jouw favoriete touroperator.

De winnaar van de reischeque…

…is geworden: Carina Peters! Van harte gefeliciteerd met jouw prijs en we zijn benieuwd naar de reis die je gaat maken!

De uitreiking van de Zoover Awards 2018

Op dinsdag 27 maart vindt de feestelijke awarduitreiking plaats in Hotel Arena in Amsterdam. Tijdens de uitreiking worden de winnende reisorganisaties bekendgemaakt en in het zonnetje gezet. Na de uitreiking kun jij middels de Zoover nieuwsbrief, ons blog en op ZooverAwards.nl te weten komen welke reisorganisaties een Zoover Award hebben bemachtigd.

Finalisten Zoover Awards 2018

Hieronder hebben we de finalisten van de reisorganisaties opgesomd. Let wel, ze staan in willekeurige volgorde, de winnaars worden 27 maart bekendgemaakt tijdens een mooie awardshow in Hotel Arena in Amsterdam.

• ANWB Kampeerreizen
  • TUI
  • Vakantiediscounter
  • Voordeeluitjes.nl
  • Zeetours

Feliciteer samen met ons Carina Peters door een reactie achter te laten.

Schrijf tot en met zondag 24 juni 2018 een review op Zoover en maak kans op een reischeque t.w.v. €750 voor een onvergetelijke vakantie in Kroatië!

Redactie

Redacteur