Waddeneilanden: 10x de beste accommodaties

Redactie - 1 augustus 2018

Waddeneilanden: 10x de beste accommodaties

Redactie - 1 augustus 2018

Wat een luxe dat de mooie Waddeneilanden bij ons land horen! Wij selecteerden de beste accommodaties op basis van jullie reviews. Zo wordt je verblijf een gegarandeerd succes!

Hotel Kogerstaete Texel (De Koog)

Hotel Kogerstaete Texel (De Koog)

Texel: Hotel Kogerstaete Texel

Leonie schrijft over dit hotel: ‘Welkom ontvangst, heerlijke kamer en ontbijt! Aanrader voor een heerlijk weekend weg op Texel.’ En met een gemiddelde score van 9,6 én een Gouden Zoover Award raden we dit hotel vol vertrouwen aan.

Hotel DoniaState

Hotel DoniaState

Vlieland: Hotel DoniaState

Bijna alle reviews roemen het fantastische ontbijt van Hotel DoniaState. Janny geeft haar derde verblijf in Hotel DoniaState een 9: ‘Wij zijn voor de 3e keer bij Donia State, komen zeker terug. Goed ontbijt, ruime keus. Vriendelijk personeel. Hotel krijgt van ons een 10. Geen minpunten.’

Vakantiepark Roompot Strandplevier Suites

Vakantiepark Roompot Strandplevier Suites

Texel: Vakantiepark Roompot Strandplevier Suites

Het vrij nieuwe Vakantiepark Roompot bezorgt een lekkere luxevakantie op Texel. Vooral de locatie is perfect, centraal in het dorp met leuke horeca in de buurt. Ook heel goed te bereiken met het ov, handig!

[article href=”http://www.zoover.nl/blog/algemeen/overnachten-op-het-strand/”]

Camping De Duinkant

Camping De Duinkant

Terschelling: Camping De Duinkant

Wim verbleef in juni op camping De Duinkant en is erg positief over zijn verblijf: ‘Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad. Superaardige mensen, goed sanitair, schoon en heel flexibele en behulpzame eigenaars. We komen graag terug en we kunnen deze camping aan iedereen aanraden.’

Camping De Hal

Camping De Hal

Texel: Camping De Hal

In de reviews lezen we over de fijne kampeerveldjes die goed onderhouden worden en lekker beschut zijn. De eigenaren zijn vriendelijk en de locatie is top. Wat wil je nog meer?

[article href=”http://www.zoover.nl/blog/zoover-awards/10x-beste-hotels-nederland/”]

Pension In de Witte Handt

Pension In de Witte Handt

Terschelling: Pension In de Witte Handt

Gast Kenneth heeft Pension In de Witte Handt met een 10 beoordeeld: ‘Ontzettend gastvrij. Leuke kamers. Lekker bed. Ontbijt met genoeg variatie. De ligging top. Service ontzettend goed. Huiselijke sfeer.’ Een korte, maar krachtige review, daar heb je wat aan!

Appartement Hoeve Stortum Terschelling

In Appartement Hoeve Stortum Terschelling verblijf je echt in een groene oase. De ligging is top en de eigenaren ook bijzonder gastvriendelijk. De schone appartementen scoren absoluut goed bij de gasten!

[article href=”http://www.zoover.nl/blog/tips/5x-romantische-bed-breakfasts-voor-een-weekendje-weg/”]

Appartement De Zeeboer van Schylge

Appartement De Zeeboer van Schylge

Terschelling: Appartement De Zeeboer van Schylge

Wat een gezellig stulpje! Daar kun je vast heerlijk tot rust komen. In Appartement De Zeeboer van Schylge beleef je voldoende luxe omdat de huisjes heel compleet zijn. De eigenaren hebben genoeg tips voor je om het eiland te verkennen. Ideaal!

Bed and Breakfast De Moerbei

Bed and Breakfast De Moerbei

Texel: B&B De Moerbei

De Moerbei is met een 9,6 beoordeeld en daarmee en Gouden Zoover Award winnaar. We lezen over bevlogen en enthousiaste eigenaren, maar ook over de mooie tuin en het goed onderhouden pand.

Bed and Breakfast De Koog aan zee

Bed and Breakfast De Koog aan zee

Texel: B&B De Koog aan Zee

Cecile Buers heeft hier een hele bijzondere ervaring gehad. In haar review schrijft ze: ‘Wij hebben ons huwelijksweekend doorgebracht bij b&b de koog aan zee. We zijn heerlijk in de watten gelegd en in onze huwelijksnacht is onze kamer prachtig versierd.’ En zeg nou zelf, dat plekje ziet er toch ook bijzonder romantisch uit?

[article href=”http://www.zoover.nl/blog/tips/de-favoriete-strandtenten-van-de-zoover-redactie/”]

Bonustip: overnachten in een Glamping Dome op Texel

Naast deze 10 toppers hebben we als redactie nog één bonustip. Als je naar Camping De Terp op Texel gaat, kun je overnachten in een unieke ‘Glamping Dome’. Door het transparante dak van de dome kun je ’s avonds naar de sterren kijken en beleef je de natuur nog beter dan in een reguliere tent. Aan luxe ontbreekt het niet, want de Domes zijn uitgerust met een tweepersoonsbed, tafel en stoelen. Een klein keukenblok met gasfornuis, koelkastje en pannen, borden en bestek horen bij de inventarisering. De camping ligt op loopafstand van de veerhaven tegen de waddenzeedijk. Nog mooier: als je deze week een review schrijft op Zoover, maak je kans op een weekend in een unieke ‘Glamping Dome’ voor 2 personen t.w.v. €187,50!

Waar wacht je nog op? Schrijf een review en help andere vakantiegangers.