Je vakantievoorpret begint hier! Elke week lichten wij een ander populair vakantieland voor je uit. Van lekkerste eten tot beste accommodaties en leukste tips. Tot en met zondag 11 juni draait alles om ons eigen prachtige vakantieland: Nederland.

Beste Nederlandse bed & breakfast

Zin in een avondje of weekend weg in een gezellige bed & breakfast? Wij hebben de best gewaardeerde in Nederland voor je op rij gezet. Dit is over de periode vanaf 1 januari 2016 tot en met nu en een bed & breakfast met minimaal 40 reviews in die periode.

5. De Droomhoeve – Nunspeet

‘In één woord: geweldig!’, zo omschrijft Natalie haar verblijf in de op vier na beste bed & breakfast van Nederland: De Droomhoeve. Je vindt deze b&b in Nunspeet, omgeven door heel wat vierkante kilometers prachtige natuur. Van prachtige heides tot grote zandvlaktes. Als je van wandelen en rust houdt is dit de plek voor jou!

4. Dalauro – Eys

In het Limburgse Eys vinden we bed & breakfast Dalauro. Met een 9,6 en Zoover Award op zak is dit zeker een favoriet van de Zoover reviewers. De gasten zijn ook erg te spreken over eigenaren Rob en Laura. Zo schrijft Lieke: ‘Rob en Laura hebben er plezier in en zetten graag een stapje extra om het voor hun gasten fijn te maken!’

3. Het Oude Atelier – Schoorl

Het Oude Atelier scoort ook meer dan een voldoende en staat op de derde plek van beste Nederlandse bed & breakfasts. Zeker met lekker weer is het hier genieten in de extra grote tuin van eigenaren Maritha en Simon. En ben je toe aan een beetje rust en natuur? Dan loop je zo de duinen van Schoorl in.

2. Villa Oldenhoff – Abcoude

De bed & breakfast van Han en Suzanne ligt in het groene Abcoude, net buiten Amsterdam. Hier runnen ze al jaren het succesvolle Villa Oldenhoff. De accommodatie krijgt een 9,7 op Zoover en sleepte al meerdere Zoover Awards binnen. En ondanks dat de villa onder de rook van Amsterdam ligt, vind je hier toch alle rust.

1. Secret Garden – Apeldoorn

De populairste Nederlandse bed & breakfast vinden we in Apeldoorn. De gasten zijn vooral te spreken over het uitgebreide en luxe ontbijt en de mooie rustige tuin. ‘Er is zoveel zorg en liefde in deze bed & breakfast gestopt’, schrijft Bert in zijn review. En dat is ook te zien aan de cijfers! Een mooie 9,7 voor Secret Garden. Gefeliciteerd!

Heb jij ooit in één van deze bed & breakfasts of een andere geslapen? Schrijf voor maandag 12 juni een vakantie review en maak kans op een weekend lang overnachten in een boomhuis van Kennemer Duincamping Geversduin.

Schrijf t/m zondag 20 mei een review op Zoover en maak wekelijks kans op €250,- vakantiegeld!

Redactie

Redacteur