Op vakantie wil je natuurlijk ook wat entertainment! Voor jezelf of voor je kinderen als je met de hele familie op vakantie bent. Maar in welk hotel vind je nou eigenlijk de leukste? Wij hebben de Zoover vakantie reviews doorgespit op zoek naar vijf hotels met de leukste animatieteams!

Via onze Facebookpagina laten jullie al je eigen favoriete animatieteam achter. Super! Bekijk hieronder een aantal foto’s die jullie hebben achtergelaten. Laat hier zelf weten waar het allerleukste animatieteam rondloopt.

Vijf hotels met leukste animatieteam

Hieronder vind je de vijf hotels die volgens jullie vakantie reviews het leukste animatieteam hebben. Verdient jouw favoriete hotel van de afgelopen vakantie een Zoover Award? Jij kunt ze daarbij helpen! Lees hier alle info over de Zoover Awards.

De hotels staan in willekeurige volgorde

Grand Park Lara – Turkije

Het Turkse resort Grand Park Lara is een favoriet onder Zoover beoordelaars. En met een gemiddeld cijfer van 8,9 is dat geen verrassing! ‘Elke dag is er een spectaculaire show’, schrijft Isaline bijvoorbeeld. Ook de familie Delepierre is fan van het animatieteam: ‘Elke dag doen ze wel iets om je aan het lachen te maken!’

Lopesan Baobab Resort – Spanje

‘Het ontbreekt je hier aan niks, zeker niet voor een gezin met kinderen’, schrijft Leo over zijn vakantie bij Lopesan Baobab Resort in het Spaanse Gran Canaria. In de reviews valt ook terug te lezen dat de animatie van het hotel voor zowel jong als oud geschikt is.

Miracle Resort – Turkije

De familie Bonfrere is groot fan van het animatieteam van Miracle Resort: ‘Wij willen vooral de dames en heren van de animatie een dikke 10 geven!!’

SENTIDO Mamlouk Palace Resort – Egypte

Carmen liet in haar review over SENTIDO Mamlouk Palace Resort bovenstaande foto achter. ‘Geweldig animatieteam!’ En het hotel scoort niet alleen goed op het punt animatie. Het gemiddelde review cijfer is inmiddels een 9,4!

Limak Lara Luxury Resort – Turkije

De Turkse accommodaties doen het goed in onze lijst, want ook Limak Lara Luxury Resort heeft volgens jullie vakantie reviews één van de leukste en beste animatieteams. Vind jij dat dit of een ander hotel daarom een Zoover Award verdient? Lees hier hoe je ze daarmee kunt helpen!

Toe aan een weekendje weg? Wij helpen je de donkere dagen door tijdens de Zoover Verwenweken! Maak deze week met jouw vakantie review kans op een wellness hotelarrangement in Nederland of Duitsland. Mede mogelijk gemaakt door HotelSpecials.nl!

Chris

Redacteur