Ga eens helemaal over de top met je vakantie en dompel jezelf onder in luxe. In deze prachtige all-inclusive resorts in Turkije is alles tot in de puntjes verzorgd. Het enige wat jij hoeft te doen, is relaxen op het privéstrand.

Hotel Hillside Beach Club, Zooverscore: 9,6

Dit super-de-luxe hotel ligt aan een privébaai vlak bij het centrum van Fethiye. ’s Morgens vroeg ligt je handdoek al voor je klaar op het strand of bij het zwembad. Ben je uitgezwommen bij Silent Beach of Serenity Beach, dan duik je heerlijk de sauna of hamam in voor een ontspannen massage.

Over de top detail: er is een schoonmaakservice voor je zonnebril!

Vakantieganger Benny is enthousiast: ‘Al heel wat goede hotels gedaan in Turkije, maar dit hotel spant de kroon. Alles bij elkaar was dit een stukje paradijs op aarde. Ik heb mensen nog nooit zo veel moeite zien doen om het je naar de zin te maken.’

Hotel Saturn Palace, Zooverscore: 9,1

Zo’n twintig kilometer van Antalya vind je het luxe all-inclusive hotel Saturn Palace. Ook dit resort heeft een privéstrand, een wellness en de hele dag door heerlijk eten en drinken. Nóg meer luxe? Kies dan voor een jacuzzi op je privéterras.

Over de top detail: obers brengen snacks rond op rolschaatsen!

Chantal verbleef hier in januari: ‘Het hotel was zeer goed. De service was echt super, heel aardig personeel. We hadden een goede 3-persoonskamer, die elke dag supergoed werd schoongemaakt en dan kregen we steeds nieuwe handdoeken. Personeel vroeg geregeld aan ons of alles naar wens was.’

Hotel Turquoise Resort & Spa, Zooverscore: 9

Dit resort ligt in een prachtige omgeving bij het bos, maar ook direct aan het strand. Ontspannen doe je dus daar of lekker aan het zwembad. Wil je totale rust? Boek dan een villakamer die verscholen staat tussen de bomen. Je krijgt dan ook een eigen zwembad én een ober tot je beschikking.

Over de top detail: in de tuin worden yogalessen gegeven!

Vakantiegangers Willem en Marianne vonden het fantastisch: ‘Het hotel ligt in een mooie bosrijke omgeving. Het gehele personeel, van de huishoudelijke dienst tot en met het management, probeert het je naar de zin te maken. Bij ons is dat dan ook volledig geslaagd want we hebben een fantastische vakantie gehad.’

Hotel Voyage Belek, Zooverscore: 9,3

Neem vooral je kinderen mee naar dit hotel, want die zullen zich hier non-stop vermaken. Zo staat het hotel bekend om haar waterpark met glijbanen, vijf zwembaden en een game room voor kids. Zelf geniet je op het privéstrand of in het Turkse stoombad. Natuurlijk word je de hele dag door voorzien van hapjes en drankjes.

Over de top detail: voor de allerkleinsten is er een minikermis!

Familie Nagtzaam vond het hier heerlijk: ‘De service is geweldig, er wordt echt alles aan gedaan om je een mooie en onbezorgde vakantie te bezorgen. Al negen keer geweest maar nog steeds een van de beste hotels in Turkije.

Hotel Royal Wings, Zooverscore: 9,1

Zo vanuit je hotel het strand op lopen, dat is pas luxe! Het kan bij Hotel Royal Wings in Lara, op zo’n vijftien kilometer van het centrum van Antalya. Ook is er een zwembad met een megagroot aquapark vol glijbanen, en die zijn echt niet alleen leuk voor de kinderen. Na zo’n lange dag zwemmen, kom je ’s avonds in de hammam helemaal tot rust.

Over de top detail: er is een bioscoop in het hotel!

Familie Nagehan heeft hier vorig jaar een fijne vakantie gehad: ‘Een geweldig hotel met een centrale ligging, dicht bij de luchthaven, het centrum en het strand.’

Laat je ook een review achter over je vakantieverblijf? Daarmee inspireer je andere vakantiegangers!

BewarenBewaren

BewarenBewaren

Volg jij Zoover al op Facebook en Instagram? Klik op onderstaande buttons en blijf op de hoogte van topaccommodaties, vakantie-inspiratie en -nieuws.

Laurien

Redacteur