Zoover tipt dé super zomeraccessoire! Deze ongelooflijk grote unicorn past misschien niet op je balkon of stadstuin, maar je steelt sowieso de show op de camping. Het enige dat je nodig hebt is een tuinslang. Oké, en een hoop ruimte.

Gewoon, omdat het kan

We zien deze zomer nóg meer (te) gekke opblaasartikelen dan vorig jaar. Denk aan ijsjes, pizzapunten, flessen wijn of volledige eilanden waar je met al je vrienden op kunt dobberen. Nu is er ook de mega unicorn.

Unieke feature

Aan verkoeling geen gebrek, want de unicorn heeft naast zijn formaat, nog een te gekke feature: namelijk een ingebouwde sprinkler! Je hebt dus al schaduw vanwege het enorme formaat (bijna 2 meter hoog), maar daarnaast heb je dus ook nog dikke waterpret! Sluit je tuinslang aan op het dier en de verkoeling kan beginnen. Het dier kost 68 euro en is hier te koop.

Welke opblaasbare accessoire is jouw hit deze zomer? Laat het ons weten in de comments.

Schrijf tot en met zondag 22 juli 2018 een review op Zoover en maak kans op een reischeque t.w.v. €400 voor een vakantie naar Italië

Uitgelichte berichten

Redactie