Lekker langs de boulevard struinen, gezellig uit eten of een lokale markt bezoeken? Je doet het allemaal in je favoriete zomerjurk. Wij selecteerden deze toppers uit de laatste mode. Extra fijn: vandaag besteld, morgen gratis in huis! Shop till you drop!

1. Kleurige bloemenjurk

Bloemen zijn het helemaal deze zomer! En met deze fijne wikkeljurk steel jij absoluut de show. De witte basis steekt lekker af tegen jouw zongebruinde huid en de bloemen zorgen voor een vrolijk geheel.  En dat voor maar €31,99!

2. Safarigroen

Is groen meer jouw kleur? Dan raden wij deze leuke blousejurk aan. De katoenen stof maakt deze jurk lekker luchtig en is ook verkrijgbaar in gebroken wit. Perfect voor overdag en ’s avonds. Prijs: €109,95.

3. Maritiem streepje

Een streepjesprint is tijdloos en chic! Dit off shoulder model zorgt ervoor dat jouw gebruinde schouders goed zichtbaar zijn. Het losvallende model zorgt ervoor dat de jurk om je heen danst. De jurk kost €79,95.

4. Summer in the city

Dit is dat favoriete zomerse jurkje voor die hele warme dagen of als jij lekker over een marktje in Zuid-Frankrijk struint. Dit casual jurkje is gemaakt van jerseystof en zit daarom super lekker. Prijs: €49,99.

5. Onze favoriet

Op de redactie zijn we het erover eens. Dit is onze favo! Met de strik kun je ‘m op verschillende manieren dragen. Flipflops eronder en klaar ben je! Extra leuk: dit model is ook in het blauw beschikbaar. Voor €59,95 is hij van jou.

6. Steel de show

Of je nu naar het strand in Spanje gaat of heerlijk uit eten tijdens de zomervakantie, deze prachtige jurk zal jou geweldig staan. Ben jij gegarandeerd verzekerd van een mooie bruine huid? Dan is deze jurk in het geel een aanrader. Prijs: €59,99.

7. Ruches en stippels

De wikkeljurk doet het altijd goed, en met deze kleur kom je lekker vrolijk voor de dag. De lichtglanzende stof maakt deze jurk extra speciaal en de ruches maken het model helemaal af. Prijs: €89,99.

8. Een ode aan de maxi dress

Een lange jurk staat werkelijk iedereen goed. Daarom tippen we je graag dit lichtblauwe model. De jurk is voorzien van een V-hals, halflange mouwen met split en een ritssluiting aan de achterzijde. De jurk valt open aan de voorzijde. Prijs: €95.

9. Vrolijke overslagjurk

Wat een leukerd! Dit vrolijke printje is verkrijgbaar in verschillende kleuren en het model is zowel voor overdag als ’s avonds geschikt. Stylen doe je met een leuke sandaal en tas voor de complete look. Voor €44,99 komt de jurk naar je toe!

10. Comfortabel zomers

Dit model wordt bijzonder door de bandjes op de rug en het aansnoerkoord in de zijkant. Door de jurk aan één kant iets korter te maken wordt deze lekker speels. Gemaakt van jerseystof zorgt voor veel draagcomfort. Perfect voor de warme dagen! Prijs: €39,99.

Ben jij ook zo’n fan van zomerjurkjes? Wij zijn benieuwd voor welk item jij gaat deze zomer.

De mooiste zomerjurkjes vind je nu op de bonprix.nl sale! Geniet van extra korting met deze unieke kortingscode!

Schrijf een review op Zoover over een bestemming, accommodatie of bezienswaardigheid en help andere vakantiegangers!

Redactie

Redacteur