Het is zomervakantie en natuurlijk ga jij lekker genieten van een heerlijke dag aan het strand. Wat neem je allemaal mee? Wij selecteerden deze leuke essentials voor de perfecte stranddag. Extra fijn: vandaag besteld, morgen gratis in huis.

1. Baby zwemluier & zonnebril

Heel belangrijk voor de superkleintjes: zorg dat ze goed beschermd zijn tegen de zon. De zwemluier met eendjes en zonnehoed in de vorm van een eend zijn samen €15. Bescherm ook de ogen tegen de zon met deze vrolijke sterrenzonnebril speciaal voor baby’s. Extra fijn: de zonnebril zal goed blijven zitten door het elastiek aan de achterkant. Prijs zonnebril: €17,99.

2. Multifunctionele droogdoek

Wil je lekker in het zand liggen en misschien wel even in de zee zwemmen? Deze lichtblauwe hamamdoek is onmisbaar: de doek neemt weinig plek in beslag omdat deze veel dunner is dan een reguliere strandhanddoek. Prijs: €26,95.

3. Zwemluiers

Geniet zelf van een onbezorgde stranddag en laat de kleintjes een zwemluier dragen. Niet in huis? Bestel snel en morgen kun je naar het strand! Prijs: €22,49.

4. Uniek strandlaken…

..of omslagdoek, of picknickkleed, wat je wil! De Mandala roundie heeft zacht velours aan de bovenkant en absorberende badstof aan de onderkant. De vrolijke franjes maken het badlaken compleet. Prijs: €30,-.

5. Knallende rode beauty

De badpakken zijn weer helemaal terug van weggeweest en wij kiezen voor deze knallende rode beauty! Extra handig: als je even een ijsje wilt halen op het strand of wat winkeltjes wilt bekijken trek je snel een korte broek bij je badpak aan en je bent ready to go! Prijs: €49,95.

6. Een spannende roman

Voor het beste vakantiegevoel lees je natuurlijk een spannend boek op het strand! Wij hebben dit exemplaar gekozen: ‘Kafka op het strand‘ geschreven door Haruki Murakami. Prijs: €17,50.

7. Last but not least

Zonnebrand! Onmisbaar om veilig op het strand te vertoeven. Vandaag besteld, morgen veilig zonnen! Prijs SPF 30: €10,09.

Wat zijn jouw strand essentials? Laat het ons weten in een reactie.

Strandplezier met de kids? Shop de leukste spulletjes bij HEMA! Geniet van de aanbiedingen en koop voordeliger dankzij deze vouchers en kortingscodes!

Schrijf een review op Zoover over een bestemming, accommodatie of bezienswaardigheid en help andere vakantiegangers!

Redactie

Redacteur