Auto gevuld, broodjes gesmeerd, kids op de achterbank en de navigatie ingesteld. Tijd voor de autovakantie! Maar niet zonder deze handige items. Check onze top 10 onmisbare producten voor de autovakantie.

Extra fijn: vandaag besteld, is morgen gratis in huis!

1. De perfecte backpack

Auto in, auto uit, belangrijke documenten, waardevolle items, je moet het continu bij de hand hebben. Geen gesleep met onhandige tassen, maar investeer in een fijne rugtas. Ook super handig tijdens actieve dagtripjes én beschikbaar in alle kleuren van de regenboog. Prijs: €89,99.

2. Ik hou van Holland

In welk vak hoort de kaas? Wat zijn onze favoriete hobby’s en hoe lang zijn we gemiddeld? Van de leuke televisieshow is nu ook een speleditie in reisformaat. Superleuk voor het hele gezin en praktisch in de koffer. Prijs: €9,99.

3. Mobiele fotoprinter

Neem jij jezelf ook altijd voor leuke foto’s af te drukken maar doe je het nooit? Dan hebben wij voor jou de oplossing: de mobiele fotoprinter! Het handzame formaat maakt ‘m ideaal voor onderweg. Prijs: €119.

4. De klassieker

Dit spelletje doet het altijd goed. Het klassieke ‘Wie is Het?’ neem je nu in handig reisformaat zó mee in de tas. Leuk voor onderweg en op de camping. Prijs: €8,99.

5. Comfortabel én leuk

Dit fijne jurkje neemt weinig plek in je tas en is er zo eentje die je de hele vakantie draagt. Comfortabel dat ie is; is dit model super voor tijdens een lange autorit. Prijs: €99,95.

6. Favo knuffel voor onderweg

Het slaapt en speelt een stuk beter met een fijne knuffel op de achterbank. Wij zijn gek op deze gele Minion-knuffel die ook nog eens leuke geluidjes maakt. Prijs: €23,99.

7. Bingo!

Je bent zo op je vakantiebestemming met Auto Bingo in reisformaat. Kijk naar buiten en zoek naar overeenkomende afbeeldingen op je bingokaart. De speler die vijf afbeeldingen op een rij heeft, wint. Prijs: €8,99.

8. Keep it cool

Jij neemt natuurlijk je eigen eten en drinken mee voor een lange autorit. De echte vakantieprofessional houdt dit ook nog eens koel in een handige koeltas. Wat vind je van dit groene exemplaar? Prijs: €24,95.

9. Krachtige powerbank

Ter grootte van een blikje fris, is deze powerbank dé musthave voor je vakantie. Zo kunnen kids lekker op een telefoon of tablet blijven spelen en raakt je batterij nooit leeg. Ook handig voor fototoestellen of andere apparatuur. Prijs: €22,99.

10. Zonbescherming

Niks vervelender dan dat de zon in je ogen schijnt tijdens het autorijden, houd het veilig en investeer in een goede zonnebril. Ons advies: neem gelijk een leuk model! Zoals deze, prijs: €139. Welke items zijn voor jou onmisbaar tijdens de autovakantie? Laat het ons weten!

Schrijf tot en met zondag 22 juli 2018 een review op Zoover en maak kans op een reischeque t.w.v. €400 voor een vakantie naar Italië

Redactie

Redacteur