Elke maand zetten wij een Zoover-review in the picture en brengen we het goede nieuws met champagne en confetti bij het hotel, vakantiehuis, B&B of camping waarvoor de beoordeling is achtergelaten. Zoover Award-winnaar Hotel Van Beelen de gelukkige accommodatie die deze keer een lovende review in ontvangst mag nemen. De review van Jan en Monique was echt een klein cadeautje voor het hotel in Katwijk.

Kijk je mee naar ons reviewfeestje?

Monique en haar man Jan hadden een feestje buiten hun woonplaats. En wat doe je dan om ultiem te kunnen genieten van het feest én een nachtje buiten de deur? Juist, je boekt een fijn hotel. Hotel van Beelen in Katwijk in dit geval. Met uitzicht op zee, waar Monique zeer over te spreken was.

‘Het was een erg nette kamer en wij hadden zelfs uitzicht op zee! De kamer was ontzettend mooi schoon. De volgende ochtend hebben we genoten van een heerlijk goed verzorgd ontbijt. Het was top! Bedankt…’ Júllie bedankt Monique en Jan voor jullie fijne review!

Aan alles gedacht bij Hotel Van Beelen

En niet alleen Monique en Jan zijn zeer te spreken over Hotel Van Beelen, als we de reviews van andere vakantiegangers mogen geloven. Het hotel won eerder dit jaar een Zoover Award en scoort gemiddeld een 9,4. Van familie tot verliefde koppels: regelmatig wordt er geschreven dat een overnachting bij het hotel voor herhaling vatbaar is. Voornamelijk doordat aan alles gedacht is, de fijne locatie bij zee en hoe heerlijk schoon en compleet de kamers zijn.

Dus, binnenkort een weekendje weg in eigen land? Dan weet je waar je zijn moet! En heb jij al eens overnacht bij Hotel van Beelen? Laat ons in een review weten hoe het was.

Schrijf een review en maak wekelijks kans op €250,- vakantiegeld!

Marloes

Redacteur