Iedere maand bezoekt Zoover  een accommodatie  naar aanleiding van een opvallend mooie review. Ditmaal reisden we gewapend met champagne, confetti én camera af naar Noord-Brabant om de gastvrije eigenaren van Camping Boshoven te verrassen.

Aanleiding voor het bezoek was de positieve review die Camping Boshoven mocht ontvangen van Kim. Het enthousiasme in haar beoordeling maakte dan ook nieuwsgierig. ‘Ik vind dit de leukste minicamping uit de omstreken. Hier kun je heerlijk ontspannen. Hugo en Nicole zijn beide heel gastvrij. Het sanitair op de camping is heel schoon en de douche is erg fijn. Het is een gemoedelijke, kleine en gezellige camping. De kippen zorgen elke dag voor een vers eitje. Kortom het is echt de moeite waard om hier een keer gezellig te komen kamperen.’

Niet de enige

Niet alleen Kim is zeer te spreken over deze sfeervolle camping in het Brabantse land. Nicole en Hugo mogen dan ook erg trots zijn op hun gemiddelde score van een 8,9. Vooral omdat de uitstekende gastvrijheid en heerlijke maaltijden vaak genoemd worden. Tel daar de uitstekende (sanitaire) voorzieningen én de ligging aan een prachtig bos bij op en je hebt reden genoeg om je kampeervakantie hier door te brengen!

Schitterende omgeving

Tijdens je verblijf op Camping Boshoven hoef je je geen moment te vervelen. Maak lange wandelingen in het nabijgelegen bos of stap op de fiets en ontdek dit groene gebied met een van de gemarkeerde routes. Dus zeggen wij net als Kim: op naar Brabant! Een prachtig stukje Nederland.

Ben je nog op zoek naar een mooie vakantiebestemming in eigen land? Dan kun je, net als Kim, een verblijf bij Camping Boshoven overwegen. En laat ons na afloop natuurlijk in een review weten hoe het was!

Schrijf een review op Zoover over een bestemming, accommodatie of bezienswaardigheid en help andere vakantiegangers!

Robin

Redacteur