Elke maand zetten wij een Zoover-review in the picture en brengen we het goede nieuws met champagne en confetti bij het hotel, vakantiehuis, B&B of camping waarvoor de beoordeling is geschreven. Deze maand is Bed & Breakfast Het Vogelhuis in Leiden de gelukkige die zo’n mooie review in ontvangst mag nemen. De review van Ana was één en al lof!

Tijd voor een klein feestje! Kijk je mee?

Ana bracht een heerlijke werkweek door in de leuke B&B van Jan en Wim en voor haar werk was de ligging ook nog eens perfect. ‘Ik werd elke dag opnieuw (positief) verrast door de goede nachtrust, de mooie kamer met alles wat je nodig hebt (inclusief kerstboompje), een goed en gevarieerd ontbijt, de vriendelijkheid en gastvrijheid en het gevoel van ‘thuiskomen’ ’s avonds.’

Eén en al liefde voor Het Vogelhuis

De accommodatie krijgt maar liefst bijna een 10 op Zoover. Geen wonder dat de B&B er dit jaar ook nog eens met een Zoover Award vandoor ging! Het Vogelhuis is duidelijk geliefd bij een grote variatie aan vakantiegangers: van gezinnen met kinderen tot verliefde koppels, zakenreizigers en solo-avonturiers. Gefeliciteerd met deze mooie beoordeling mannen, op naar de volgende lovende reviews!

Dus, binnenkort een weekendje weg in eigen land? Dan weet je waar je zijn moet! En heb jij al eens overnacht bij Het Vogelhuis? Laat ons in een review weten hoe het was.

Stuur jouw mooiste Vakantiefoto in en maak kans op fantastische prijzen.

Marloes

Redacteur