Je ziet ze weer non-stop voorbij komen op tv en Facebook: filmpjes van vakantiegangers die vechten voor een plekje aan het zwembad en vervolgens een paar uur hun bedje achterlaten. In de nieuwste Zoover poll vragen wij ons af: doe jij aan handdoekje leggen? Laat het ons hieronder weten!

Poll: doe jij aan handdoekje leggen?

• Ik mijd dit soort accommodaties
    30%
  • Nee! En als ik wil liggen haal ik ze van de bedjes af
    29%
  • Nee, maar ik laat anderen hun gang gaan
    29%
  • Ja, want anderen doen het ook dus ik moet wel
    10%
  • Ja! En wat is daar zo erg aan? Het hoort erbij

Totaal aantal stemmen: 738

De Zoover ‘dit-wil-ik-niet-op-mijn-vakantie-check’

Vind jij dat handdoekje leggen nou ook helemaal niks en zoek je een hotel waar je geen handdoekje leggers tegenkomt? Of ben je juist op zoek naar een hotel zonder kakkerlakken of een all-inclusive hotel zonder lange wachtrijen voor het buffet?

Doe dan nu de ‘dit-wil-ik-niet-op-mijn-vakantie-check’ en zoek een vakantie op basis van wat je juist niet wilt zien op je vakantiebestemming. Wij helpen je met het vinden van de beste vakantie!

Wij bereiken deze zomer 2 miljoen Nederlandse accommodatie reviews op Zoover. Dat vieren wij uiteraard met jou! En daarom maakt iedereen die voor 10 september een vakantie review achterlaat op Zoover kans op weekendjes weg, een reischeque t.w.v. €400,-, koffers en nog veel meer.

Chris

Redacteur