Meld je aan voor de Zoover nieuwsbrief

Wil jij wekelijks vakantie-inspiratie in de vorm van leuke video’s en handige tips en tricks in je mailbox ontvangen? En wil je kans maken op mooie prijzen? Meld je dan aan voor de Zoover nieuwsbrief! Je ontvangt de nieuwsbrief elke donderdag om 19.00 uur en je kunt je uiteraard afmelden wanneer jij dat wilt.

Benieuwd wat je kunt verwachten als je onze nieuwsbrief ontvangt? Hieronder vind je een voorproefje plus reacties van een aantal lezers. Zo is Anouk altijd blij als het weer donderdagavond is: “Als jullie nieuwsbrief binnen is laat ik alles even los en ga ik ‘m lekker doornemen!”

Vakantie-inspiratie

Waar gaat die volgende zomervakantie, stedentrip of wintersport heen? In de nieuwsbrief krijg je wekelijks inspiratie voor een nieuwe locatie.

“Ook voor een gezellig dagje uit is de nieuwsbrief ideaal!”, laat lezer Maaike weten.

Foto’s en video’s

Leuke en handige video’s of een mooie fotoreeks: wij zoeken ze voor je uit! Droom lekker weg met prachtige beelden die elke week in de nieuwsbrief vindt.

Tips en tricks

Ook helpen wij je om het beste uit je vakantie te halen met handige tips en tricks of nieuws. Zo blijf jij constant op de hoogte!

Jan slaat alle handige tips altijd gelijk op. “Voor nu of later, het komt altijd wel van pas.”

Winacties

Natuurlijk geven we ook mooie prijzen weg in onze nieuwsbrief. Kans maken? Meld je dan bovenaan deze pagina aan voor onze nieuwsbrief!

Volg ons ook op Instagram

Op Zoover vind je vakantie beoordelingen voor en door reizigers. Op Zoover geven reizigers beoordelingen van hotels, appartementen, campings, vakantieparken, cruises, vakantiehuizen en meer. Wat dacht je bijvoorbeeld van de meest kindvriendelijke campings, de beste hotels voor een weekendje weg op stedentrip of de hotels met de beste prijs/kwaliteitverhouding voor een goedkope vakantie? De reviews zijn allemaal terug te vinden op Zoover wanneer je zoekt op een accommodatie of vakantiebestemming. Daarnaast zijn er ook vakantiefoto’s en video’s van accommodaties en bestemmingen te zien. Je vakantie boeken begint hier!